Ga naar inhoud

Kies de juiste sport bh


Pat71

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Ik heb ook sportbh's gekocht via deze site en ben echt zeer tevreden. De service is ook super goed.

De service van deze site deugt niet. Ze stelt dat je mag blijven ruilen totdat je de goede maat gevonden hebt. Alleen als je niet een passende bh kunt vinden en je wilt je geld terug krijg je het niet. Omdat ze stelt dat je eerste aankoop datum geld en niet de ruilings datum. Daarbij betaald ze bh's die binnen de termijn terug gestuurd zijn pas heel laat uit of ook totaal niet.

Ik bestel hier in ieder geval nooit meer iets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu denk ik wel bijna alle (dure) merken sport bh's gepast :154: maar ik ga toch voor de Sportbeha 'heavy', geschikt voor zware sporten van de Hema.

Ik heb deze in de aanbieding gekocht voor € 10,-- en normaal kost deze € 16,--.

X

Yalenka

Mijn link

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb ook slechte ervaringen gehoord over die site! inderdaad met terugsturen en dat soort dingen!

Wat sportbh's betreft zweer ik bij Shockabsorber, en dan het hoogste/zwaarste level. (maar ik rij ook paard, dan heb je dat level ook zeker nodig)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.