Ga naar inhoud

Ervaring Gelre Ziekenhuizen Apeldoorn


Gheon

Aanbevolen berichten

Hoi hoi

Welkom!!

Je zou even kunnen zoeken in de zoekbalk :) Misschien dat je daar iets vindt. Anders is er helaas niets te vinden hier.. Of je zou eens door de operatieverslagen van de borstverkleiningen moeten kijken. Misschien dat je in de titels de naam tegenkomt :) (maar dan kun je evengoed even de zoekfunctie gebruiken haha)

Als je de zoekbalk niet ziet, rechtsboven, dan kun je linksonder je thema wijzigen in bijvoorbeeld: unlimited. Dan komt de zoekbalk te voorschijn ;)

Veel lees en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb geen ervaring met een bvk daar maar wel met een buikwandcorrectie,

Heel goed gegaan geen complicaties gehad en een super goed resultaat. Ben geholpen door dr schiettecatte. Toen ik vorig jaar voor een borstverkleining ging was de wachttijd daar zo groot, dat ik voor de bergmankliniek heb gekozen omdat ik daar veel sneller terrecht kon en ik het ruim achter de rug wilde hebben als onze zoon ging trouwen. Ik maakte de afspraak in november 2011 en kon voor eerste intake pas in februari 2012 terecht terwijl ik in de bergman mijn eerste afspraak al innovember heb gehad en al in januari geopereerd kon worden. Uiteindelijk heb ik zelf voor februari gekozen.

Maar apeldoorn was prima en als ik daar sneller terecht had gekund was het ws daar gebeurd.

Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.