Ga naar inhoud

Winkels voor de grotere cupmaat.


Enibas

Aanbevolen berichten

  • 5 weeks later...

Er zijn dus echt niet veel winkels waar je kan passen he!
Het is echt een gat in de markt! Een winkel voor grote, valse, geamputeerde, en andere speciale boobs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 9 months later...
  • 1 month later...

Sensuelle lingerie stationsstraat st-niklaas belgie :48: wij gaan tot F cup en binnenkort tot G

Merken:Sapph/Elle macpherson intimates/Mimi Holliday/Madame supertrash/Enz.......Je kan ons volgen op facebook sensuelle lingerie stationsstraat als je de pagina liked en deelt

Groetjes sens

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Tegen mij werd gezegd dat ik altijd nog naar een feest winkel kon als ik nergens mijn

maat kon vinden .... :11::18:

Maar Inderdaad de Primarkt ruime keuze zeer voordelig en super leuke bh's in grote maten .

I like the Primarkt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Super Bra in Rotterdam. Als je in de buurt bent echt een kijkje nemen. Je word super goed geholpen en ze nemen echt de tijd voor je. Persoonlijk raad ik Hunkemöller en Primark af maar die keuze moet iedereen voor zichzelf maken. Mijn boobs hebben echt goede en duurdere bh's nodig :blush: En die vind je niet bij zulke zaakjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.