Ga naar inhoud

Vandaag me eerste BH's gekocht


Gast selina1212

Aanbevolen berichten

Oh op die manier... ja want ik dacht al, tegen die tijd is Selina natuurlijk ook al een paar weekjes PO.

Maarem, ze moeten natuurlijk zakken en bij een push-up duw je ze misschien weer teveel omhoog. True!

De oudere wijze dames ... daar val ik niet onder met mijn 24 haha dussem.. zou gewoon naar je chirurg luisteren :D Die is wijzer qua info als wij allemaal samen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hahaha daar hoor ik dus ook niet bij met me 20 jaar LOL

Ja wil gewoon met kerst een paar uurtjes een mooie bh kunnen aandoen uiteraard zonder vulling en push up

denk dat ik dan ongeveer 3 weken PO ben dat 2 a 3 uurtjes toch geen kwaad kunnen

dinsdag zal ik dit eens vragen ben benieuwd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh shoot, je komt gewoon in mijn hele album...

Maar goed, de eerste beha foto is die van de hema, ook de PC vond het

een hele goede beha voor het herstel, en hij is nog geen 15 euro!

Enige nadeel is dat je 'm over je hoofd aan moet trekken en dat is de eerste

twee weken niet zo makkelijk, maar daarna is 'ie echt perfect! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha nina, bij mij begonnen ze ook al over de hemasportbh's, wellicht heeft hij daar aandelen van, ik ga er wel s kijken binnenkort

gevonden in mijn topic, en anders bij j@ne over de push up door B-cupje

Gepost 07 oktober 2009 - 19:30

Hoi Kaat , kom even dat 'push-up' geval uitleggen :)

Je bent eigelijk pas écht genezen na een jaar .

Tot die tijd dalen je protheses verder in : weinig maar het is zo , bij mijn foto's zie je duidelijk nog verandering van een half jaar en een jaar PO .

De vorm veranderd ook nog een beetje (zwaartekracht/inkapseling) .

Het zou kunnen dat een push-up je borsten 'vervormt' : dat zal ook wel heel miniem zijn maar toch .

Kreeg in elk geval van mijn chirurg het advies een push-up het eerste jaar niet te dragen .

Die van Sapph hebben niet allemaal een push-up hoor , heb er ook een 5-tal van dat merk .

Voorgevormde cups (wat harder) is geen push-up : dat is als er binnenin een verdikking is of een kussentje (al dan niet ingewerkt) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, nou hij was er niet over begonnen hoor, ik had 'm aan bij

mijn controle en toen vroeg hij wat voor merk het was.

Dussss, misschien geeft hij jou die tip wel, omdat 'ie die van mij zo mooi vond! Hahaha! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey die van de Hema is leuk!!! Ga ik me ook maar kopen, want heb begrepen, dat die harnassen van Beaucare echt tot best hoog dicht zitten (heb ik weer).. maar zij zijn geloof ik met nog een andere kliniek, twee van de weinigen die zulke bh's gebruiken.. :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.