Ga naar inhoud

Vandaag me eerste BH's gekocht


Gast selina1212

Aanbevolen berichten

Gast selina1212

Hallo Meiden

ben vanmiddag even kort liggen shoppen of ja kort?? ben zeker wel 100x door de winkels gelopen bh's

bekeken,de grote van de cups bekijken,kijken of vullig eruit kan,stevigeheid bandjes etc etc haha

heb een sportbh gekocht bij hunkemoller waar ik over twijfelde of deze wel stevig genoeg is in maat 75C

en alvast een mooie beugelbh (wit) met kant ook in maat 75C,had deze maten maar gepakt omdat dit het zo worden dinsdag hopelijk dat het ook zo is anders kan ik ze weer weg doen :103:

haha eerste x in me leven vondt ik het eens leuk om bh's te shoppen helaas kon ik ze nu nog niet passen.

vrouw bij hunkemuller over sportbh wacht ik pak meetlint kijk ik of je wel de omvang wel goed is,meteen er achter even vermeld dat ik daar aanwordt geopereerd zei meteen verkleind of vergroot dacht ff bij mezelf hallo ben je scheel zeker niet verkleind!! :wacko: leuk als je meteen je hele hebbe en houwe op de tafel moet gooien alleen al voor een goede bh...

Maarr ik ben super blij met me mooie beugelbh de sportbh is gwn echt foeilelijk en die doe ik dus even uit met de kerst heb een mooi kant pakje liggen ff een romantische avond met mn hubbie maar zeker niet

in sportbh blehhhh:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook zojuist door de Hunkemoller wezen wandelen.. ohhh wat een leuke dingetjes hebben ze.. maar heb me ingehouden, nog nix gekocht, want weet tenslotte niet waar ik op uit ga komen.. Zat helemaal weg te dromen bij de etalage, want hey, binnekort heb ik net zo'n boobs als de postermevrouw.. hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

zelf vondt ik de bh's tegenvallen bij hunkemoller vondt ze echt teminsten hier in limburg voor echte oma'tje grote cups die je hele borst bedekt heb wel 1 mooie gezien maar die hadden ze niet in C wel van a tot B en D..

niet gekocht meid hahah is moeilijk he wou ook niks kopen maar ach mijn pinpas is sterke dan mij ben maar een zacht ei..:P

je moet een gaan kijken bij de newyorker daar heb ik ook een hele leuke bh gekocht voor nog geen 13euro

stevig mooie cup kan kiezen met of zonder vullig ,,veel keuze daar voor een goede prijs.

ja nog ff kunnen wij op de fotos staan haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope niks gekocht, weet dat ik voor mijn verjaardag een tegoedbon van 100 euro krijg haha.. dus dan ga ik nix uitgeven.. In R'dam hadden ze hele leuke.. met rood en roze.. en hele mooie paarse.. en en en hhaha.. New Yorker heeft ook altijd leuke, maar gaan die nog tot D?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

ja bij newyorker was de grootste maat wat ze hadden was 75D maar vindt de cups wat groter dus denk dat je deze ook wel met een dubbel D aan kan haha ff bandjes verstellen en voila:P

oh ja dan zou ik ook gaan shoppen vooral bh's dus ffkes geduld en dan shoppen maar..

nog 15 daagjes voor je he meid komen de zenuwen nu ook en je twijfels???

Liefs XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon dat dus ook niet laten! Heb een heel mooi knalroze/rood setje gekocht met kantjes... maar wel met het bonnetje erbij. Die datum zit op het randje echt, na mijn BV kan ik hem nog net ruilen!

Oh ja, en maar liefst 3 sportbh's (goedkope) voor erbij. Ik heb er straks een van de kliniek (een dure) maar je wil toch afwisselen lijkt me he? Als 'ie straks 6 weken full time aanmoet, en dat ding schijnt nog niet eens in de wasmachine te mogen.. of de droger, weet niet meer.

Lijkt me heerlijk om eindelijk straks mooie bh's te gaan shoppen! Alle oude moeten maar op marktplaats ofzo haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Ja is moeilijk he terwijl je in je achter hoofd hebt dat de kans groot is dattie niet eens gaat passen

haha bh's worden me grootste vriendin LOL eindelijk..

ja sportbh's zijn hier moeilijk te vinden enige lingerie winkel die we hebben is hunkemoller en die hadden geen sportbh alleen die wat ik gekocht heb maar tewijfel of deze wel stevig genoeg is denk zelf van niet weer een inplusieve inkoop maar acht het is leuk nu maar hopen dat ze ook gaan passen.

wil wel een mooie bh proberen te dragen rond kerst of tewel voor een uurtje ofzo even wennen want lijkt me dat het nog niet fulltime kan en wil ik ook niet heb ik dadelijk van die lelijke vervormde boobs

kan ik nog niet gelukkig zijn met wat ik nu heb:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Yep lieverd net als jou!! ja hier alles goed wel wat twijfels en zenuwen maar dat valt nog mee had eigenlijk erger verwacht en hoe gaat het met jou??

hou je het een beetje vol?

@poppy hahah ja idd moet wel een beetje charmant en sexy zijn he leven niet meer in de middeleeuwen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah dat is wel heel erg! Ik dacht dat ik snel was met het kopen van de bh.. en jij hebt er al 1 voor je je borsten hebt haha

Denk je alleen niet dat het zonde is dat je het nu al koopt? Wat als het niet past? Ik zou namelijk ook een C krijgen maar een C past me niet eens, ik heb uiteindelijk dus een D.

Maar wel leuk om alvast te shoppen! Ik zag net dat ze bij Hunkemoller de kerstbh's hebben.

http://www.hunkemoller.nl/shop/ProductList.aspx?pageId=2775&categoryId=d87bbddc-760b-4d96-b89f-71d221b38b62

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hahah ja meid ik heb echt totaal geen geduld,je ziet zoveel leuks opeens. ik heb bij ons niets in kerst thema zien hangen maar hier is ook maar een klein winkeltje, kan zijn dat ze later ofzo hier binnen komen.

ja idd vindt je het achteraf ook wel zonde maar ik ging ver van uit dat ze toch kleiner gingen vallen

dus dacht wel zou wel goed zijn maar mocht ik tot op een D uitkomen nou dan mag me die 2 bh's gestolen worden hahah

zou ik mess je ww mogen? ben nieuwsgierig :blush:

liefs XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

ik ben erg benieuwd of jullie met kerst echt een gewone bh aan doen/houden?! Ik ben nu zooo blij met mijn sportbh en denk nog niet eens aan een normale bh!

Daarbij zeggen ze niet voor nix dat je 6 weken een sportbh aan moet doen he?!

Ben ik nou zo'n rare? Maar dat uurtje mooie bh met kerst heeft toch geen nut? :unsure:

Ben benieuwd haha..

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patriesje, ik krijg echt zo'n harnas van de kliniek, dus hoop dat ik wel eventjes iets anders aan kan tegen die tijd.. heb wel al een sportbh gekregen van mn onderbuur (die heeft ook een bv gehad) dus mss kan ik die wel aan :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Patries , je bent dapperder dan ik maar nu durf ik op je kar springen .

Bij het lezen van bovenstaande 'koffieklets' trok ik me'n wenkbrauwen even op maar dacht : wat mijn reactie ook is , deze dames doen toch hun sportbh niet aan met Kerst ...

Ik ben echt een schijtert geweest hoor , heel bang voor complicatie's > zal wel aan de leeftijd liggen :rolleyes:

Het is niet zomaar een operatietje dat je even tussendoor laat doen . Okay , je weet niet precies wat dat herstel inhoud maar er zijn richtlijnen voor iets uitgevonden . 6 weken dag en nacht een sportbh PUNT : zolang hebben de protheses nodig om in te dalen en zich in te kapselen , dat je pijn hebt of niet .

Jullie zijn volwassen genoeg om te doen en laten wat je wil natuurlijk .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Join my ride B-Cupje :38:

Whahaha dat dacht ik dus ook hoor. En ik heb nu mijn best gedaan. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor hun daden denk ik maar.

ik ben gewoon erg blij met mijn sportbh en vind het niet fijn zonder,ben ook nog maar 1 week po natuurlijk. moet ook nog niet denken aan een andere bh. en die richtlijnen zijn idd niet voor nix zo opgesteld. ik ben ook bang voor complicaties hoor... is dat de leeftijd <_< hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag je bh best wel 1 avondje wisselen met een gewone bh. Ze zijn zo streng omdat mensen anders dat ding helemaal uit doen. Dat zeiden ze tegen mij. Als je zegt 'het mag wel' dan doen mensen het nog minder. En ja, aanhouden is gewoon beter. Maar komop, als je gaat douchen, masseren en ff lekker de boel los laat hangen ben je ook zo een uur verder...

Ik heb op mijn verjaardag de sportbh ook uit gehad en alles is goed gegaan. Dat had ik nog gevraagd aan de kliniek, of een paar uurtjes mocht (toen was ik al wel 5 weken PO, dus zat wel aan het eind)

En anders doe je toch 's avonds even de bh aan? Half uurje ofzo... Kun je je man showen hahaa

Mijn borsten zijn prima die paar uurtjes doorgekomen en zijn netjes ingedaald. Van even een bh aan krijg je echt geen misvormde tata's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je mag,als ik het goed begrepen heb,de eerst 6 weken geen beugel-bh aan en het eerste jaar geen push-up.

maar straks begrijp je me wel,als je geholpen bent en eenmaal je sport-bh aanhebt haha..

liefs Patries

Van een jaar geen push up bh heb ik nog nooit gehoord?? Ik heb er namelijk wel 1 gekocht. Why not?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.