Ga naar inhoud

Eefje : 11 januari 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 495
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Eefje, ik wil ook nog wel een restje stof van jouw topic vegen! Met alle plezier heb ik 2 avonden aan een stuk zitten lezen hier op jouw topic, mijn hemel wat veel reacties!! Errrrg leuk!!

En aangezien je nog niet helemaal ondergestoft bent en ik door jouw verhalen erg nieuwsgierig geworden ben naar jouw fotoalbum, zou ik je willen vragen of ik je ww mag hebben? Ik ben zooo benieuwd geworden. Tevens heb je me aan het denken gezet. Ik heb steeds gezegd: NIET in Belgie, maar zie hier zoveel positiefs over 'Bruno' ;) , dat ik toch een afspraak ga maken voor een consult. Ik heb verder op 2 feb. een consult bij de Valkenhorstkliniek, bij dr. Malfeyt, maar daar kan ik erg weinig over vinden hier op het forum.

Op zich KAN dat heel positief zijn, maarja... Het is toch jammer :106: .

Groetjes uit Nederlands Limburg, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu is m'n topic weer brandschoon hihi thanks, leuk te lezen dat je m'n hele topic hebt doorgeworsteld, m'n ww ligt in je inbox! In ieder geval al veel succes met je consult bij dr. Malfeyt en ik ben ook heel benieuwd als je bij Bruno zult langsgaan!

Veel liefs, Eefje :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Eefje voor je ww!!

Heb wel nog even moeten 'shouten' om erachter te komen hoe ik het kon gebruiken haha :97:

Prachtige mooie borsten heb jij zeg, en dat litteken, daar is bijna niets meer van te zien, super!! En het zit precies op de goede plek he ;)

Ik ga morgen nog eens verder kijken hier (oh zie dat het al morgen is :107: haha) en wie weet ga ik dan ook eens naar jullie Bruno.

Veel liefs, BB :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Eefje voor je ww!!

Heb wel nog even moeten 'shouten' om erachter te komen hoe ik het kon gebruiken haha :97:

Prachtige mooie borsten heb jij zeg, en dat litteken, daar is bijna niets meer van te zien, super!! En het zit precies op de goede plek he ;)

Ik ga morgen nog eens verder kijken hier (oh zie dat het al morgen is :107: haha) en wie weet ga ik dan ook eens naar jullie Bruno.

Veel liefs, BB :54:

Hey BB,

Hihi, ja daar heb ik niet aan gedacht om je wat meer uitleg te geven, na een tijdje lijkt dat allemaal vanzelfsprekend hihi, gelukkig is hier altijd wel iemand die je kan helpen! :D

Thanks! :68: En ja ben ook superblij met m'n littekens, die waren al van in het begin zo fijn, mooi werk van onze Bruno! :109:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazeker! Ben nu bijna 1jaar po en Bruno heeft fantastisch werk geleverd! Helemaal blij met mn boobies!

Had het net in je profiel gelezen, super zeg! Ben blij voor jou! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Liesje, Heb wel gewacht tot ik zo'n twee maanden po was als ik me niet vergis, maar ik heb iig nergens last van gehad, ook niet met lopen, maar ik heb ze wel voor de spier, dus misschien speelt dat ook mee, als je ze dual of achter hebt/krijgt zul je daar misschien wel even last van ondervinden met zwemmen. Maar gewoon rustig terug opbouwen en dan komt dat vast wel goed! Liefs, :53:

Dank je wel! fijn om te horen dat het zo goed gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Heej eefje.. Ik krijg binnenkort ook 210 cc .. Ik zou graag jou resultaat is zien maar ik kan niet in jou gallerij.. En ik ben eigelijk wel benieuwd omdat je zegt van die 70c . Ik weet niet wat ik ga uitkomen..

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej eefje.. Ik krijg binnenkort ook 210 cc .. Ik zou graag jou resultaat is zien maar ik kan niet in jou gallerij.. En ik ben eigelijk wel benieuwd omdat je zegt van die 70c . Ik weet niet wat ik ga uitkomen..

Groetjes!

Hey A.22,

Zal jou even toevoegen, dan kun je m'n foto's zien! :38: Bij wie ga je? Is natuurlijk van veel afhankelijk wat je eigen resultaat zal zijn, je kunt moeilijk vergelijken, maar zal vast ook mooi worden! Succes alvast!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik ga in aalst.. Ik heb wel wat vorm van mezelf meestal ist een 70a soms 70b..

Ah oké! Alvast succes! Vermoedelijk zul je dan wel op een 70C misschien zelfs 70D uitkomen met die 210cc! :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag nog 2 weekjes .. Tis spannend

Bedankt dat ik naar je fotos is mocht kijken en van je uitleg.. Hopelijk kan ik na 2 weken trug gaan werken..

Graag gedaan meid! Ooh spannend zeg!!! Meestal kan je na twee weekjes al wel behoorlijk wat, afhankelijk ook hoe ze geplaatst worden, al moet je wel nog steeds opletten met heffen/tillen, niet boven schouderhoogte rekken en strekken enz...

Nogmaals veel succes gewenst! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heej.. Alles is goed voorlopen.. Kben juist een nachtje moeten blijven omdatk flauwviel .. Qua pijn ist draaglijk.. Juist opstaan das wa anders

Vandaag mag het verband eraf

Maar het is geen 210 maar 245 dat het is geworden dus kben zeker benieuwd nu..

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej.. Alles is goed voorlopen.. Kben juist een nachtje moeten blijven omdatk flauwviel .. Qua pijn ist draaglijk.. Juist opstaan das wa anders

Vandaag mag het verband eraf

Maar het is geen 210 maar 245 dat het is geworden dus kben zeker benieuwd nu..

Groetjes

Hey A.22,

Gefeliciteerd!!! :64: Wow, en nog meer gekregen ook! Wens je een voorspoedig herstel toe, en misschien is het nu wel tijd dat je je eigen operatieverslagje opent, kun je je herstel delen met de andere meiden! :38:

Liefs, Eefje :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.