Jump to content

Solane : 30 november 2009 : Dr. Kemler : Martiniziekenhuis

Guest solane
 Share

Recommended Posts

Ik wou me even voorstellen,

Ik ben Solane, 33 jaar oud en as Maandag 30 November ga ik voor een borstverkleining!!..ik vind het super spannend maar kijk er wel enorm naar uit :)

Heb op dit moment cup E/F. Ik word geopereerd in het Martiniziekenhuis in Groningen door Dr Kemler.

Guest mariannev

Hoi Solane,

Spannende tijd voor jou dus!

Dit er naar uit kijken is heel herkenbaar met enige twijfel die af en toe ook om de hoek kwam kijken.

Met welke methode word je geopereerd? Anker of Sleutelgatmethode?

Nou meid nog even door het weekend heen en je bent aan de beurt.

Hoe laat moet je je melden en word je geopereerd?

Er zijn hier veel meiden die het net achter de rug hebben (o.a. ik hihihi)dus je kan hier nog veel info vandaan halen of gewoon lekker kletsen met ons.

succes met het aftellen! En ik hoop dat we nog wat van je horen als je geopereerd bent?!

groetjes,

Marianne

Solane,

Hoe gaat het met je???

Hey Dames,

Hier ben ik weer..en het is me 100% meegevallen!!!!..ik mocht de volgende ochtend weer naar huis en het gaat elke dag een beetje beter..ik red me aardig zelf al kijk ik uiteraard wel heel goed uit en luister ik naar mijn lichaam..ik heb de sleutelgat methode gehad en ik vind dat het er netjes uit ziet!!..herken ze helemaal niet terug hihi..alleen aan de zijkanten is het nog wat dik maar dat trok weg zeiden ze als het goed is..verder jeukt het op het moment heel erg...maar ik ben helemaal happy iig!!..

hoe gaat het met jou/jullie?

Guest mariannev

Super dat je zo Happy bent! :D

Je zult zien dat het met de dag beter met je gaat. En dat je straks moet uitkijken dat je niet teveel gaat doen.

Lukt het een beetje met op je rug slapen? Ik vond het echt een ramp de eerste dagen.

Ga je nog een verslagje neerzetten hoe de dag verliep?

Altijd wel leuk om te lezen.

Nu rust goed uit en veel succes met herstellen.

groetjes,

Marianne

Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.