Ga naar inhoud

Het gezelschap terwijl jij geopereerd werd..


Poppy

Aanbevolen berichten

Dames,

Wat deden jullie partners, moeders, vriendinnen tijdens jullie operaties?

Ik heb nogal een hyperactief vriendje, en die wordt al gek als hij ergens 5 minuten moet wachten, nu is mijn kliniek een half uur bij Brussel stad vandaan, maar wat gingen die van jullie doen? Vind het nix dattie zich moet vervelen, maar heb toch liever dattie meegaat (geeft fijner gevoel)..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis,

ligt eraan wat je krijgt.

narcose of slaaproes.

ik heb slaaproes gehad en het voordeel daarvan is dat je minder veel rotzooi binnen krijgt (narcose heeft dezelfde vloeistoffen alleen vele malen zwaarder geconcentreerd) en dat je zo goed als meteen bij bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik heb gewoon narcose gehad, ik moest om 13.00 uur aanwezig zijn, lag om 14.00 uur op de OK, om 14.45 uur terug van OK en is mijn man gebeld dat ie me rond 18.00 uur kon komen halen.

Mijn man en moeder zijn meegeweest en die zijn op visite in een plaatsje iets verderop geweest.

Voordat we echt weg waren uit de kliniek was het een uur of 19 en tussen 21 en 22 uur lag ik lekker in me eigen bedje. Nou ja.... wat je lekker liggen noemt dan, hahaha! Het was wel dik 2 uur rijden weer naar huis en dat was wel minder vond ik. Zou daar nu ook niet meer voor kiezen, ik zie ook altijd zo op tegen die na controles, moet nu nog steeds de laatste controle laten doen..... maar die afstand, pfff....

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf ben ik aan het twijfelen om niet gewoon een hotel in de buurt te pakken.. dan kan mn ventje daar beetje tv kijken, en kan die wat gaan winkelen.. en als k terug kom van de ok, dan kan hij gebeld worden.. ff maandag overleggen alssie terug is :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

mn hubbie en mn broertje gaan mee dinsdag kunnen die elkaar lekker elkaar gek maken haha

en ze gaan ff shoppen in centrum daar hopelijk dat ze wel weg terug vinden is nogal moeilijk te vinden vanuit centrum vindt ik dan maarrre ben geblondeerd blond nu..de peroxide heeft mn hersenen aangetast

heb zowat nu EQ van Paris Hilton:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn moeder was mee. 09.00 uur ging ik weg en mocht zij in 'mijn' kamer blijven waar een tv stond en tijdschriften lagen. Vlak nadat ik wegging kwam blijkbaar de volgende al binnen en heeft mijn moeder met haar en haar moeder zitten kletsen.

Ik kreeg een tekening op mijn lijf en er werden nog wat foto's gemaakt.. rond 09.30 uur kreeg ik narcose en om 10.15 uur was ik wakker, maar ik kan me pas herinneren vanaf 10.30 uur haha. Dus mijn moeder heeft zich niet echt verveeld.

Ik hoorde eerst verhalen over uitslapen en ik had verwacht dat ik uren onder de pannen zou zijn. Uiteindelijk ben ik amper een uurtje 'weg' geweest en heb niet 1 oog meer dichtgedaan daarna door alle zenuwen :rolleyes::rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.