Ga naar inhoud

Barbielena : 8 juli 2013 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Na behoorlijk wat info opzoeken en vergelijken zit ik nu met een dilemma.

Ik wil kiezen tussen de Wellness kliniek (Belgie, Genk) en Diana Gabriels (Rotterdam). De verschillen liggen in de garantie en de protheses.

Bij WK gaat het om monobloc siliconen protheses, DG maakt gebruik van Mentor en Natrelle (weet alleen nog even niet welke bij het actietarief zit, hoor ik zaterdag als ik op gesprek ga).

Daarnaast geeft WK 10 jaar garantie op de protheses voor lekken/scheuren met ingreep, DG geeft levenslang op de implantaten lekken/scheuren/kapsel maar dan zonder ingreep (ingreep alleen kosten moet ik ook zaterdag even navragen).

Over beide hoor ik een hoop goede dingen en natuurlijk af en toe een klacht, zoals met alles altijd is. Het prijsverschil tussen beide klinieken is 200euro, dus wat dat betreft maakt het me niet zoveel uit.

Wat zouden jullie doen? Zijn die monobloc siliconen protheses, dus niet de hydrogel, echt slecht of denken jullie dat die ook zeer kwalitatief zijn? En voor degene die bij DG zijn behandeld, welke PC hadden jullie?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste Reactie

Als je het zo leest, zijn geen enkele implantaten volledig perfect, inderdaad :D

Mijn pc heeft gezegd dat de Natrelle implantaten in principe levenslang meegaan maar dat het natuurlijke proces van kapselvorming na 15-20j ervoor kan zorgen dat het kapsel je implantaat beschadigd of dat het kapsel zodanig hard wordt, dat het vervangen moet worden.

In principe is dit niet dramatisch aangezien je lichaam binnen 15j er ook volledig anders uitziet door zwangerschap enz, dat andere implantaten sowieso mooier gaat zijn.

Als je op consultatie gaat, is het sowieso raadzaam aan je pc te vragen waarom hij juist bepaalde implantaten gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ikzelf heb na onderzoek gekozen voor de WK. Heb eerst bij de Bergman kliniek een consult gehad, maar daar voelde ik mij niet goed bij. 2 weken later had ik een afspraak gemaakt in de WK bij dr. Verdonck en had gelijk een operatie datum gepland. Mijn gevoel zei: doen!!

Wat ik wil zeggen is dat je met je gevoel ook goed moet zitten, maar dat is dus persoonlijk.

Door wie zou je eventueel geopereerd willen worden in de WK?

Veel succes met je keuze maken. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij welke PC ben je toen geweest? En mag ik vragen waarom NL boven BE?

de PC die mij opereerde was frans straten

ja ik wilde liever NL omdat je vaak hoort dat als het mis gaat met je operatie in belgie het vaak niet word vergoed en dit word bij diana gabriels wel gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de links lees die Itakje hier post, zie ik dat ze ergens aanraden een mammografie te doen VOOR de bv, om een uitgangssituatie te hebben voor later. Zou dit aangewezen zijn? Of praat ik hier best eens met mijn huisarts over? Iemand die die ooit al gehoord heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yuna, normaal wordt een mammo dan enkel gedaan als je boven een bepaalde leeftijd bent of je borstkanker in de familie hebt zitten. Dat zijn namelijk een van de eerste vragen die je pc normaal stelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er komt veel borstkanker voor in de familie....er werd zelfs reeds een erfelijkheids onderzoek gedaan. Het zou niet in de genen zitten....maar naar het aantal vrouwen te zien die het gehad te hebben ben ik niet gerust. Misschien toch even contact opnemen met mijn huisarts.

Ik heb het "kanker-probleem" besproken met Dr Demeyere maar hij zei niets ivm die mammo.... Nu ik ben ook nog maar 27.... Dus misschien is het allemaal nog te ver weg...

Ik bel maar eens met de huisarts denk ik....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga morgen naar mijn huisarts om dat ook even na te vragen en de eventuele daaraan verbondenkosten (Daisy heb jij dat moeten betalen zelf?).

En woensdag 12 juni heb ik gesprek met Dr. Straten :D Ben erg benieuwd.

Op mn werk flink wat uurtjes gepland en verlof aangegeven, zodat ik eind juli genoeg geld heb en een weekje vrij kan nemen. Ik werk in een callcenter, ben wel benieuwd na hoelang ik weer zal kunnen werken en stiekem ben ik erg zenuwachtig voor de reacties die ik ga krijgen op het werk als ik opeens een week later met een iets (veeeel) grotere bos hout voor de deur terug kom :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik me niet vergis wordt dat gewoon door het cz vergoed (de echografie)

Wel even een verwijskaart halen bij de huisarts natuurlijk. Ik had een verwijskaart van verdonck mee gekregen en daarmee weer naar mijn eigen huisarts gegaan (Daar heeft mijn huisarts overigens bij mij wel moeilijk over gedaan. Zijn instelling was, als je de operatie in het buitenland doet... waarom de echografie dan niet?

En ik heb geantwoord met: Dan moet ik het zelf betalen :D hahaha

Maargoed, hij is niet altijd de meest vriendelijke/makkelijke ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me aan bij mn mede geopereerde dames met prachtige boobies Kelly en Daisy :3:

Gevoel bij de WK was goed en de pc heeft bij ons alledrie goed resultaat geleverd..

Succes!

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook door Frans Straten geholpen en heb mentor protheses. Ben over beiden super tevreden.

Heb eraan voorafgaand inderdaad een mammografie moeten laten doen (ben 24). Maar is bij iedereen verschillend zoals je kunt lezen.

Succes met het maken van je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond heb ik gesprek bij dokter Straten :D Ben heeeel erg benieuwd!

Nu heb ik een aantal vragen opgesteld voor in het gesprek, maar hebben jullie nog aanvullingen?

- wat doen ze bij kapselvorming en wat zijn dan de kosten?
- heb je garantie op iets, prothesen, operatie zelf als je niet tevreden bent?
- verschil tussen onder of boven de borstspier? rimpeltjes?
- hoelang garantie op prothesen?
- hoe zit het met zonnen, zonnebanken, zwemmen etc etc?
- welke implantaten hebben textuur en voel je die achteraf nog?
- kunnen ze ook dichter bij elkaar dan nu?
- moet ik een mammografie laten maken?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes ik ben ook door Frans Straten geopreerd en heb mentor protheses erg aardige rustige man ..... bij mij is alles prima bevallen! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf ook bij diana op Concult geweest. Het gesprek was erg leuk en goed, maar later thuis las ik veel vervelende dingen over hun bedrijf. Moet je maar eens Googlen op diana oplichter. Het heeft misschien niks met een borstvergroting te maken, maar het blijft vreemd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.