Ga naar inhoud

regels voor de operatie???


wesje

Aanbevolen berichten

Dr. Janssen adviseert echt bijna iedereen anatomisch.

Ik had ook een vreemd gevoel over hem, maar dat moet je maar eens lezen aan het begin van

mijn eigen topic... Ieder zijn eigen keuze natuurlijk! :D

Ik zie dat je met 275 naar een D bent gegaan, ben dan maar blij dat je niet naar Janssen bent gegaan, dan waren ze denk ik echt veeels te groot geworden he? Ik vind trouwens dat je echt suuuuper mooie borsten hebt gekregen..Hoop ze zo ook te krijgen.. Heb zitten denken, wil zelf ook op een D uitkomen, heb omvang 75, dus hoop dat hij met ongeveer 350 ook al daarop uit kan komen (ipv 400 hihi)..

Wesje; nee ik ga nu naar Dr. Plovier, ook veel goede verhalen over gelezen en mooie resultaten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Thx!!! :blush:

Ja inderdaad, ik had ook nooit verwacht dat het een (vrij forse!) D zou worden! :126:

Ik heb precies hetzelfde met die 70 en 75, bij een goede lingeriezaak adviseren ze eigenlijk altijd een 70E bij

mij, omdat dat het stevigst zit. Soms wel een lastige maat hoor, die 75D is dan veel makkelijker te vinden!

Bij mij zijn ze wel op de borstspier geplaatst, waardoor je iets meer effect hebt dan bij een onder de

spier of dual plane plaatsing (dat doet Dr. Visser het meest). Maar dat schijnt ook maar 40 cc of zo te schelen.

Hoeveel cc krijg jij?

Oh ja, ik ben trouwens 1.68 en weeg rond de 55 kilo, en jij?

Grt. Nina

hey nina ik ben 166 en 56 bijna hetzelfde zijn we :), ja die d 75 is makkelijker te vinden dan e 70 dat hoor ik zo vaak. oh ja bij jou zijn ze op de borstspier geplaats dat valt groter natuurlijk, maar ik krijg dualplane van dr visser nou 40 cc wil ik niet eens missen :( ik krijg 320 cc ik had gekeken projectie was 4,2 wat was de projectie bij jou.... liefs wesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat je met 275 naar een D bent gegaan, ben dan maar blij dat je niet naar Janssen bent gegaan, dan waren ze denk ik echt veeels te groot geworden he? Ik vind trouwens dat je echt suuuuper mooie borsten hebt gekregen..Hoop ze zo ook te krijgen.. Heb zitten denken, wil zelf ook op een D uitkomen, heb omvang 75, dus hoop dat hij met ongeveer 350 ook al daarop uit kan komen (ipv 400 hihi)..

Wesje; nee ik ga nu naar Dr. Plovier, ook veel goede verhalen over gelezen en mooie resultaten :D

ik wens jou ook veel succes meid, we zullen elkaars ervaringen delen hoop ik, en ik hoop dat je boobs zo mooi worden als dat je ze droomde:) liefs wesje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.