Ga naar inhoud

regels voor de operatie???


wesje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

haha klein zijn ze niet te noemen he?!! :D

sooo das mooi patries erg grooooot maar ik zie dat jij voor je bv ook geen kleine borsten had vandaar dat je zoveel cc kon nemen. wauw wel mooi zeg ik wou ook graag best groot zo groot als die van jou kan ik ze niet krijgen want ik ben erg dun en niet zo groot maar ik zou ze wel veel groter willen alleen past niet erin bij mij. geniet ervan ze zijn mooi :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

sooo das mooi patries erg grooooot maar ik zie dat jij voor je bv ook geen kleine borsten had vandaar dat je zoveel cc kon nemen. wauw wel mooi zeg ik wou ook graag best groot zo groot als die van jou kan ik ze niet krijgen want ik ben erg dun en niet zo groot maar ik zou ze wel veel groter willen alleen past niet erin bij mij. geniet ervan ze zijn mooi :101:

ja klopt Wesje,ik heb altijd al flinke boezem gehad,alleen was die nu leeggelopen. niet zo groot hoor! haha. maar ben er wel erg blij mee! en nu kom ik idd op G uit maar hoop dat ze nog een beetje slinken naar een F.(makkelijker bh's kopen)

ik ben voor een DD/E gegaan. daar zit maar klein verschil in,dus pc kon niet zeggen op voorhand waarop ik zou komen. dus voor mijn uiteindelijke maat moet ik gewoon ff de 6 weken afwachten. maar ze mogen zo best blijven haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wesje,

Met een slaaproes hoef je niet geintubeert te worden, want dan adem je gewoon zelf. Als je onder narcose gaat wordt je ALTIJD geintubeert, ik wist dit ook niet, toen ik aan mijn neus werd geopereerd en ik werd wakker, zei ik tegen me moeder, ik heb pijn aan me keel. Toen zei ze, ja dat komt door die slang die je in je keel had. SLANG IN ME KEEL??? Nou gelukkig maar dat ik dat niet wist, anders was ik NOG zenuwactiger geweest! Maar je merkt er dus helemaal niks van, want het gebeurt pas als je onder narcose bent. Ik had dus achteraf alleen een beetje pijn aan me keel, beetje zelfde gevoel als je heel verkouden bent, pijn met slikken, dus dat is ook wel te overleven hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi coco dus ik krijg eerst narcose daarna de slaaproesje, ik dacht dat ik helemaal geen narcose kreeg.

ik schrok al want als ik zou zien dat ik iets in me keel krijg dan zou ik helemaal zenuwachtig doen en kokhalzen jeetje ik schrok me rot!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wesje,

Waarschijnlijk krijg jij plaatselijke verdoving in combinatie met een slaaproesje, dus hoef je helemaal niet geintubeert te worden!

Maar ik las verderop dat je ook een keer een neusoperatie hebt gehad, dus waarschijnlijk ben je al een keer geintubeert.

Hoe dan ook, op welke manier je ook geopereerd wordt, je j hoeft je er eigenlijk geen zorgen om te maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

patries en moontje, hahahah en ik me zorgen maken, ook al krijg ik de slang in me keel, zolang ik dat niet zie gebeuren dan is het geen probleem.

coco ik heb inderdaad neusoperatie gehad maar dan onder algehele narcose.

ik heb fotos van patries gezien mag ik die van jullie ook zien Coco en Moontje ik ben er altijd nieuwsgierig naar

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ popy jij word eerder dan mij geopereerd! spannend zeg ik verheug me erop wist je dat ik eerst ook bij janssen kliniek was geweest leuke man he! ahhaahh en jong. hij was erg aardig en ik mocht bij hem 445 cc.

maar ik kon het helaas niet betalen om dat de financiering niet door ging, als het door zou gaan dan had ik het in termijnen betaald. helaas pindakaas nu moet ik het voor die 2000 euro doen omdat ik niet anders kan ik heb er zolang voor gespaard. en ik kan niet nog langer wachten ik ben al 26 zolang met die kleine tietjes rondgelopen dat is balen voor mij. Dus bij dokter visser mag ik max tot 320 cc jammer genoeg maar ik moet er toch tevreden mee zijn het zal veel groter dan me borsten van nu zijn hahahahha. beter iets dan niets zo zie ik het. En zo zie je maar de ene chirurg denkt er anders over dan de andere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ popy jij word eerder dan mij geopereerd! spannend zeg ik verheug me erop wist je dat ik eerst ook bij janssen kliniek was geweest leuke man he! ahhaahh en jong. hij was erg aardig en ik mocht bij hem 445 cc.

maar ik kon het helaas niet betalen om dat de financiering niet door ging, als het door zou gaan dan had ik het in termijnen betaald. helaas pindakaas nu moet ik het voor die 2000 euro doen omdat ik niet anders kan ik heb er zolang voor gespaard. en ik kan niet nog langer wachten ik ben al 26 zolang met die kleine tietjes rondgelopen dat is balen voor mij. Dus bij dokter visser mag ik max tot 320 cc jammer genoeg maar ik moet er toch tevreden mee zijn het zal veel groter dan me borsten van nu zijn hahahahha. beter iets dan niets zo zie ik het. En zo zie je maar de ene chirurg denkt er anders over dan de andere.

Leuke man.. mwoahh.. weet niet, vond hem beetje vreemd.. soo.. ook zoveel? achteraf heb ik ook weer 400cc aangereaden gekregen bij beaucare.. maar weet niet, heb eens zitten zoeken over hem en iedereen raadde hij anatomisch en minimaal 350 aan.. dus vond het maar raar.. dr. visser maakt ook erg mooie boobies vind k.. maar raar joh, zoveel minder! maar zal vast mooi worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey popy ik weet niet martin janssen deed niet raar tegen ons, en ik kon volgens hem 445 cc krijgen maar hij raadde mij inderdaad wel anatomishe aan, hij vond dat natuurlijker eruit zien. en dokter visser raadde veel kleiner aan maar de resultaten van haar operaties vind ik wel erg goed allemaal eerlijk gezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij zei tegen mij ook, je hebt veel ruimte vanaf je hals tot aan je borst, dat zou dan mooier worden met anatomische, maar weet dattie tegen 'n vriendin t zelfde had gezegd.. en de andere 2 pc's zeiden beide, je hebt al een mooie vorm, die hoeven we alleen op te vullen met ronde als je dikkere borsten wilt.. dusja.. ben benieuwd naar dr. vissers resultaat.. nog een paar weekjes en je bent aan de beurt :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. Janssen adviseert echt bijna iedereen anatomisch.

Ik had ook een vreemd gevoel over hem, maar dat moet je maar eens lezen aan het begin van

mijn eigen topic... Ieder zijn eigen keuze natuurlijk! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey PoPy, ik zie nu dat je bij beaucare geopereerd word, welke dokter is dat geen martin toch? die is van kliniek oosterwijk. ja ik ben inderdaad ook benieuwd naar het resultaat van dokter vissser maar tot nu toe heb ik geen lelijke of misvormde resultaten gezien van haar werk. ze zagen er allemaat heel natuurlijk uit mischien is dat ook de reden waarom ze niet voor te grote protheses gaat bij dames met een smalle omvang. Ik ben over een paar weekjes aan de beurt. Maar jij bent eerder aan de beurt :) dus eerst horen we jouw ervaringen spannend voor ons beide.

Link naar reactie
Delen op andere sites

NiNa hallo, jouw borsten vind ik een goed voorbeeld je hebt maar 275 cc gekregen en hebt een d cup, en ze zijn erg mooooiii geworden. Dus ik kom dan ook mischien op een D cup hoop ik want mijn omvang is ook 70 of 75 ik pas ze beide, met omvang 70 doe ik mijn bh op het laatste lusje en met omvang 75 op de eerste lusje.mag ik vragen wat jou lengte en kilos zijn? groetjes wesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx!!! :blush:

Ja inderdaad, ik had ook nooit verwacht dat het een (vrij forse!) D zou worden! :126:

Ik heb precies hetzelfde met die 70 en 75, bij een goede lingeriezaak adviseren ze eigenlijk altijd een 70E bij

mij, omdat dat het stevigst zit. Soms wel een lastige maat hoor, die 75D is dan veel makkelijker te vinden!

Bij mij zijn ze wel op de borstspier geplaatst, waardoor je iets meer effect hebt dan bij een onder de

spier of dual plane plaatsing (dat doet Dr. Visser het meest). Maar dat schijnt ook maar 40 cc of zo te schelen.

Hoeveel cc krijg jij?

Oh ja, ik ben trouwens 1.68 en weeg rond de 55 kilo, en jij?

Grt. Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.