sassie1981 Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 hoi Meiden!ik ben Saskia 31jr moeder van 5 kinderen168 lang en 57kgik ga 3 Juni mn nieuwe boobs krijgen !! eindelijk na al die jaren zonder ! ik heb maat 75 A en ze zijn na de zwangerschappen gewoon leeg gewordenik krijg Mentor Protese en 375cc , dual plane .ben zooooo benieuwd hoe het me straks staat!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flo Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 Ok hartstikke leuk, je gaat er vast geen spijt van krijgen Ze zullen je vast heel goed staan! Nu aftellen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jet Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 Spannend! Ik heb 3 juni een afspraak met de anesthesist.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 Hoi hoiWelkom op het forum!!En gefeliciteerd met je datum!!! Bij wie ga je geopereerd worden? Veel lees- en forumplezier!en bij vragen: shoot!xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
sassie1981 Posted May 17, 2013 Author Share Posted May 17, 2013 nog heeeeeel even en dan is het zover!! mijn dag!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Super!!! Ik zal je titel een beetje aanpassen zodat ie op de anderen lijkt En ik voeg je voorsteltopic hier toe, dan staat alles bij elkaar Wel zo makkelijk Veel plezier met aftellen nog!! En in welke kliniek wordt je geopereerd? In Overijsse? (weet alleen niet hoe de kliniek daar heet ) xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
sassie1981 Posted May 17, 2013 Author Share Posted May 17, 2013 Super!!! Ik zal je titel een beetje aanpassen zodat ie op de anderen lijkt En ik voeg je voorsteltopic hier toe, dan staat alles bij elkaar Wel zo makkelijk Veel plezier met aftellen nog!! En in welke kliniek wordt je geopereerd? In Overijsse? (weet alleen niet hoe de kliniek daar heet ) xx BB bij diana gabriels kliniek maar t word uitgevoerd in de atlas kliniek in Meise Link to comment Share on other sites More sharing options...
happydepeppy Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 he sassie, wat leuk te horen ik ga de 29e, dus net voor jou...spannend hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoni Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 hoi, ik heb ook 3 juni staan bij schiettecatte in atlaskliniek! sinds vanavond....misschien zien we elkaar daar wel ha ha kunnen we Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Hallo!even via mn gsm,dus kort,want die werkt niet echt mee,maar ik ben ook door Schiettecatte geopereerd!GOEIE KEUS dus hihi.Ik reageer later wat uitgebreider.Gr Vlinder.x Link to comment Share on other sites More sharing options...
sassie1981 Posted May 28, 2013 Author Share Posted May 28, 2013 fijn te horen!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wendy-tje Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 hai sassie,wat leuk,ik ben zelf 13 mei geopereerd via Diana Gabriels en door dr.Schietecatte,en ook in de atlas kliniek in brussel.ik ben heel tevreden en zou zeggen goeie keuze!spannend he?ik ben zelf ook net nieuw hier wel al stiekum 3 weken meegelezen hier, en dacht ga me nu ook eens inloggen en kwam jou tegen,zet vanavond ook het operatie verslag er nog op,misschien leuk voor jou.omdat jij over 2 dagen dezelfde weg gaat,,,heel veel plezier en sterkte ook natuurlijk blijft zenuwslopend toch??groetjes wendy Link to comment Share on other sites More sharing options...
sassie1981 Posted June 3, 2013 Author Share Posted June 3, 2013 hebben sommige van jullie dat ook gehad?de sluiting van mn sport bh drukt zo verschrikkelijk met de haakjes op mn decolete gebied ík heb nu een bh besteldmet gewoon een sluiting aan de achterkantik kan er niet van slapen van de pijn die haakjes drukken er zo hard in dat ademen daar ook pijnlijk van word Link to comment Share on other sites More sharing options...
happydepeppy Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 ik heb die van fila, met voorlichting,misschien doordatbdaar net bocht vastzit doe er anders een gaasje onder dat helpt...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 ik heb die van fila, met voorlichting, misschien doordatbdaar net bocht vastzit doe er anders een gaasje onder dat helpt...... Han je moet eens wat aan je 'autocorrect' doen Maar heb nog niemand gehoord over drukpijnen van de bh met voorsluiting sassie.. dat is wel heel vervelend voor je! Hij was niet toevallig een ietsiepietsie te klein of zo? Hoop dat je er een vindt die wel lekker zit! Succes! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
happydepeppy Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 BB haha gelijk heb je, de Ipad die ik nu leen heeft dat alleen ik durf amper mijn handen te bewegen en check dan niet voor ik verzend!!! lijk wel alsof ik nog steeds onder de narcose zit!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sassie1981 Posted June 4, 2013 Author Share Posted June 4, 2013 haha die Han!nee die haakjes voel ik gewoonmisscien is het wel gewoon een kut Bh!heb een andere besteld komt vandaag binnen Link to comment Share on other sites More sharing options...
happydepeppy Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 kan natuurlijk ook en kutbh!!!hopelijk heb je je nieuwe al binnen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sassie1981 Posted June 4, 2013 Author Share Posted June 4, 2013 wacht nog steeds op die elendige whekamp! grrrr Link to comment Share on other sites More sharing options...
sassie1981 Posted June 4, 2013 Author Share Posted June 4, 2013 ohh ik heb um!! meid! stukke beter!!!super zacht en vele malen mooiereen Swegmark ofzoiets heerlijk zit ie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinklady1993 Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Hee Sassie,ik heb ook die sport bh van fila met de sluiting aan de voorkant en bij mij doet het ook pijn ...ik zal ook eens even kijken voor een andere, heb jij er nu gewoon 1 met achtersluiting?xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimzy Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Ja de fila doet bij mij nu ook pijn onderaan bij de sluiting maar ik leer er gewoon mee leven of ik steek mijn t shirtje er langs onder een stukje tussen om het op te lossen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sassie1981 Posted June 4, 2013 Author Share Posted June 4, 2013 blondie ik heb er nu 1 met achtersluiting idd echt stukke beter! kom helemaal tot rust ! ik stak steeds een vinger dr tussen om de druk te verlichten nu nergens meer last van Link to comment Share on other sites More sharing options...
sassie1981 Posted June 4, 2013 Author Share Posted June 4, 2013 http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=1A3&ArtikelNummer=425662&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=sport%20bh&Nao=3&Prijsmin=15&Prijsmax=50&Ns=&Cid=0&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=Home%20Page&cmid=WEH&VIEW=Grid&F=1&F=2&F=3&F=5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinklady1993 Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=1A3&ArtikelNummer=425662&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=sport%20bh&Nao=3&Prijsmin=15&Prijsmax=50&Ns=&Cid=0&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=Home%20Page&cmid=WEH&VIEW=Grid&F=1&F=2&F=3&F=5Oh mijn maat is uitverkocht haha jammer!!! kijk nog wel even veder rond Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.