Jump to content

sassie1981: 3 juni 2013 : Dr. Schiettecatte : Atlaskliniek : Meise

Recommended Posts

hoi Meiden!

ik ben Saskia 31jr moeder van 5 kinderen

168 lang en 57kg

ik ga 3 Juni mn nieuwe boobs krijgen !! eindelijk na al die jaren zonder ! ik heb maat 75 A en ze zijn na de zwangerschappen gewoon leeg geworden

ik krijg Mentor Protese en 375cc , dual plane .

ben zooooo benieuwd hoe het me straks staat!!

Super!!!

Ik zal je titel een beetje aanpassen zodat ie op de anderen lijkt :) En ik voeg je voorsteltopic hier toe, dan staat alles bij elkaar :) Wel zo makkelijk ;)

Veel plezier met aftellen nog!!

En in welke kliniek wordt je geopereerd? In Overijsse? (weet alleen niet hoe de kliniek daar heet :) )

xx BB

Super!!!

Ik zal je titel een beetje aanpassen zodat ie op de anderen lijkt :) En ik voeg je voorsteltopic hier toe, dan staat alles bij elkaar :) Wel zo makkelijk ;)

Veel plezier met aftellen nog!!

En in welke kliniek wordt je geopereerd? In Overijsse? (weet alleen niet hoe de kliniek daar heet :) )

xx BB

bij diana gabriels kliniek maar t word uitgevoerd in de atlas kliniek in Meise

• 2 weeks later...

hai sassie,

wat leuk,ik ben zelf 13 mei geopereerd via Diana Gabriels en door dr.Schietecatte,en ook in de atlas kliniek in brussel.

ik ben heel tevreden en zou zeggen goeie keuze!

spannend he?

ik ben zelf ook net nieuw hier wel al stiekum 3 weken meegelezen hier, en dacht ga me nu ook eens inloggen en kwam jou tegen,

zet vanavond ook het operatie verslag er nog op,misschien leuk voor jou.omdat jij over 2 dagen dezelfde weg gaat,,,

heel veel plezier en sterkte ook natuurlijk blijft zenuwslopend toch??

groetjes wendy

hebben sommige van jullie dat ook gehad?

de sluiting van mn sport bh drukt zo verschrikkelijk met de haakjes op mn decolete gebied ík heb nu een bh besteld

met gewoon een sluiting aan de achterkant

ik kan er niet van slapen van de pijn die haakjes drukken er zo hard in dat ademen daar ook pijnlijk van word

ik heb die van fila, met voorlichting,

misschien doordatbdaar net bocht vastzit doe er anders een gaasje onder dat helpt......

Han je moet eens wat aan je 'autocorrect' doen :45:

Maar heb nog niemand gehoord over drukpijnen van de bh met voorsluiting sassie.. dat is wel heel vervelend voor je! Hij was niet toevallig een ietsiepietsie te klein of zo? Hoop dat je er een vindt die wel lekker zit!

Succes!

xx BB

haha die Han!

nee die haakjes voel ik gewoon

misscien is het wel gewoon een kut Bh!

heb een andere besteld komt vandaag binnen

Ja de fila doet bij mij nu ook pijn onderaan bij de sluiting maar ik leer er gewoon mee leven of ik steek mijn t shirtje er langs onder een stukje tussen om het op te lossen!

blondie ik heb er nu 1 met achtersluiting idd echt stukke beter!

kom helemaal tot rust !

ik stak steeds een vinger dr tussen om de druk te verlichten

nu nergens meer last van :101:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.