Jump to content

Pinklady1993 : 25 mei 2013 : Dr. Schiettecatte : BeClinic

Recommended Posts

Hallo allemaal, ik ben Blondie20 en ben dus 20 jaar :14: ,

Ik ben blij dat er een forum als dit bestaat :)

om maar gelijk even te beginnen .. ik ben 3 a 4 weken geleden naar Diana Gabriels geweest voor een consult, hele aardige vrouw.. mocht prothese's passen in een sport BH zei stelde voor 350cc...

ik ben 1.70 en 50 kilo en heb heeel weinig borst.

vorige week zondag naar Dokter Schiettecatte geweest en ook hij ging kijken omdat mijn rechter borst iets groter is als links is er nu besloten links 375cc en rechts 310cc zodat mijn borsten even groot worden na de operatie..

mijn operatie is trouwens volgende week al 25 MEI in overijsse (BELGIE).. ben echt super zenuwachtig slaap al weken slecht, omdat ik het resultaat nu nog niet weet pas als het gebeurd is en dat maakt mij zo zenuwachtig!!! en de pijn want die ga ik zeker krijgen als ik de pc hoorde.. hij gaat het dual plane achter de borstspier plaatsen.

maar wat mijn vraag ook een beetje was... kan die hoeveelheid cc wel aangezien ik zelf amper tot niks geen borsten heb.. de pc heeft er wel naar gekeken dus het zal wel kunnen lijkt mij maar toch maak ik mij daar een beetje zorgen over... wat vinden jullie ervan als je dit zo leest????

liefs mij.... :36:

Hoi hoi

Welkom op het forum!!!

Oh ja, ik denk zeker dat je dat aantal cc kunt hebben :) De pc heeft ernaar gekeken en zal de tabellen van de prothesen met elkaar vergeleken hebben om zo een beetje gelijke borsten te creeeren! Het klinkt toch alsof hij serieus gehandeld heeft. Ik zou me daar geen zorgen over maken :)

Gefeliciteerd met je datum!!! Ik ga meteen je titel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Daar komt iedereen terecht die een datum heeft ;) Dan kun je ook na je operatie dit topic gewoon blijven gebruiken en staat alles lekker bij elkaar :)

Pijn hebben we allemaal wel na een bv, maar je moet maar zo denken.. Wie mooi wilt zijn... ;)

Weet je toevallig hoe de kliniek heet waar je geopereerd gaat worden? Dan kan ik dat in je titel erbij zetten :)

Veel plezier nog met aftellen, en met forummen! ;)

xx BB

hey leuk! ik word een week later geopereeed door dezelfde arts! ook via Diana Gabriels!

ik laat ook dual plane 375cc ronde mentor prothese zetten.

de arts was van de week nog op tv bij een goed begin.

ik ben benieuwd naar je verslag!

groetjes Sas

Hoi hoi

Welkom op het forum!!!

Oh ja, ik denk zeker dat je dat aantal cc kunt hebben :) De pc heeft ernaar gekeken en zal de tabellen van de prothesen met elkaar vergeleken hebben om zo een beetje gelijke borsten te creeeren! Het klinkt toch alsof hij serieus gehandeld heeft. Ik zou me daar geen zorgen over maken :)

Gefeliciteerd met je datum!!! Ik ga meteen je titel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Daar komt iedereen terecht die een datum heeft ;) Dan kun je ook na je operatie dit topic gewoon blijven gebruiken en staat alles lekker bij elkaar :)

Pijn hebben we allemaal wel na een bv, maar je moet maar zo denken.. Wie mooi wilt zijn... ;)

Weet je toevallig hoe de kliniek heet waar je geopereerd gaat worden? Dan kan ik dat in je titel erbij zetten :)

Veel plezier nog met aftellen, en met forummen! ;)

xx BB

Hooi BB,

Bedankt voor de info het stelt mij zelf toch weer gerust :)

de kliniek heet,Be clinic...

Liefs Mij

hey leuk! ik word een week later geopereeed door dezelfde arts! ook via Diana Gabriels!

ik laat ook dual plane 375cc ronde mentor prothese zetten.

de arts was van de week nog op tv bij een goed begin.

ik ben benieuwd naar je verslag!

groetjes Sas

Heey Sassie1981,

ooh wat spannend veel succes alvast :)

ja dat klopt woensdag ik heb het ook gezien :)

Liefs Mij

Hooi BB,

Bedankt voor de info het stelt mij zelf toch weer gerust :)

de kliniek heet,Be clinic...

Liefs Mij

Be clinic? De kliniek van dr. Plovier?

Oke... ik had het al stiekem gedacht haha... Ik zal het aanpassen in je titel :)

Zit me nu alleen af te vragen of Plovier dus die operatiekamer verhuurt aan Schiettecatte of hoe dat in elkaar zit.... haha. Maar eigenlijk maakt dat niets uit, dat is meer mijn eigen (on)gezonde nieuwsgierigheid :)

xx BB

Be clinic? De kliniek van dr. Plovier?

Oke... ik had het al stiekem gedacht haha... Ik zal het aanpassen in je titel :)

Zit me nu alleen af te vragen of Plovier dus die operatiekamer verhuurt aan Schiettecatte of hoe dat in elkaar zit.... haha. Maar eigenlijk maakt dat niets uit, dat is meer mijn eigen (on)gezonde nieuwsgierigheid :)

xx BB

haha ik heb geen idee .. ik weet alleen dat als die operatie kamer vrij is dat schiettecatte daar dan ook wel eens zijn operatie's uitvoert :) dat is mij verteld.

oh en ik had nog een vraagje.. als ik volgende week mijn operatie heb gehad wil ik dat natuurlijk weer delen met jullie.. hoe doe ik dat dan? gewoon hier onderaan reageren of moet ik dan een nieuw onderwerp beginnen..

Liefs Mij

oh en ik had nog een vraagje.. als ik volgende week mijn operatie heb gehad wil ik dat natuurlijk weer delen met jullie.. hoe doe ik dat dan? gewoon hier onderaan reageren of moet ik dan een nieuw onderwerp beginnen..

Gewoon hieronderaan reageren idd :) Dit topic staat al tussen de operatieverslagen, dus dit is het juiste topic :)

En als je alles in 1 topic hebt staan, blijft het lekker overzichtelijk voor jezelf (want je zoekt je niet suf naar welk topic je ook alweer wat geschreven had ;) ) en het blijft overzichtelijk voor anderen :)

En dan zal Schiettecatte misschien opereren bij Be-clinic op de tijden dat Plovier zijn consulten doet.... Nou, dat is een goede manier om volledig gebruik te maken van je bedrijf. Die Plovier denkt ook (en absoluut niet onterecht haha) 'kassaaaaaaaaaaa'

Geef hem eens ongelijk haha

xxx

Hoi blondie,

Hoe is het gegaan? Ik wordt maandag geopereerd door drs. Schiettecatte in Kliniek Atlas.

Ik ga voor de 425cc mentor dual plane anatomisch. Ik hoorde van veel meiden dat de implantaten altijd

kleiner uitvallem dan je denkt. Ik ben 167m en weeg 59 kilo. Ik heb zelf een B maar door afvallen

leeg geworden. Welke maat heb je nu? Alles oke met je?

Hallo allemaal,

nou de operatie is achter de rug viel me zwaar tegen na afloop heel misselijk geweest en meerdere keren overgegeven.. en heb ook heel erg veel pijn!!

kan niks alleen gelukkig helpt me moeder en me vriendin..

ik hoop dat het gauw weer wat beter gaat.

heb nu een sportbh aan maar 75C heb voor de rest nog niet goed kunnen kijken dat komt wel als ik me wat beter voel.

Jammer dat je zoveel pijn hebt en zo misselijk was... :(

Toch gefeliciteerd met je boobs!!

Probeer zo regelmatig je medicijnen te nemen en drink veel water!

Een goed herstel!

xx BB

Dankjewel BB!!

Ja ik neem mijn medicijnen goed in en ik drink inderdaad veel water :)

het gaat een klein beetje beter, nog wel een heel drukkend gevoel op mijn borst.

xxx

Hey blondie,

Ik ben nu 4 dagen po en voel me eindelijk weer wat beter. Ik hoop dat het bij jou ook snel beter gaat, want dan kan je gaan genieten. Dat is toch lastig als je veel pijn hebt he....

Als tip wil ik je mee geven je aan je schema te houden qua medicatie. En als je ergens een voedingskussen vandaan kan halen dan zou ik dat zeker doen.

Doorbijten meid!!

vandaag een weekje geleden...

begin me eindelijk iets beter te voelen

het ene moment veel pijn en het andere moment haast geen pijn..

heb wel heel erg last van hyperventilatie omdat het zo'n drukkend gevoel op je borst geeft echt heel naar, heeft iemand hier ook ervaring mee of een tip? ik probeer wel gewoon positief te denken en let op mijn ademhaling maar als nog raak ik soms helemaal in paniek.

en hoelang blijft dat drukkende gevoel?

vandaag ook voor de eerste controle geweest na 7 dagen eindelijk mijn borsten gezien ze zien er wel heeel mooi uit geen zwellingen of blauw of wat dan ook :)

en ik mag nu eindelijk weer helemaal douchen heerlijk gevoel:)

Hihi, heb je het niet even bij je controle gevraagd hoelang het normaal is dat je die zware druk hebt?

Ik zou zeggen dat het nu toch wel echt langzamerhand minder zou moeten worden :)

Slik je nog pijnstillers?

xx BB

Heey BB,

Jawel ik heb het gevraagt, en ze zei zolang jij je te veel druk maakt voel je de pijn en de druk alleen maar meer, ze zei ´ontspan je lekker´ .. en dat doe ik sins vandaag en het helpt wel!

alleen met liggen en na een hele nacht slapen heb ik veel druk maar dat zal nog wel normaal zijn?

ja ik slik nog pijnstillers 4 x daags 2 paracetamol met al dat andere moest ik stoppen kon ik totaal niet tegen en dit werkt ook prima :)

xxx

• 2 weeks later...

Hoe kan het dat ik zoveel pijn heb aan mijn rechter hechting?

voelt stekend en zeurend aan..

heb er zo'n beetje de hele dag last van en links totaal niet..

heb er wel naar gekeken maar er zitten nog pleisters op dus ik zie niks..

er is in ieder geval geen bloed of vocht door mijn pleister gelekt..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.