Guest Niekske80 Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Hoi, Ik ben niekske80 en kom hier wat info verzamelen want ik zou heeeeel graag een bv willen. Ik geraak er gewoon niet uit, en al zeker niet voor welke pc ik zou gaan. Ik heb de indruk dat het gewoon kiezen is en hopen dat alles prima verloopt Miss tot gauw in één of ander onderwerp. Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynx Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 HoiJe kan hier heel veel vinden!!Ik wil ook graag een borstvergroting en ben van de week op m'n eerste consult geweest.Echt alles wat je wilt weten kan je hier wel vinden! En anders is er altijd wel iemand die je wil hepen om je vragen te beantwoorden!!Welke maat heb je nu als ik vragen mag? En wat zou je graag willen bereiken?Xxx Lynx Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Hoi hoi Welkom op het forum!! Zoek je in een bepaalde regio naar een pc? Misschien dat we je dan een beetje op weg kunnen helpen met een pc waar je goede verhalen over leest Verder is het een kwestie van veel lezen hier Dan kom je vaak al tot een bepaald idee over wie wel en wie niet goed zijn. Dat bepaal je namelijk zelf Succes! en heel veel lees- en forumplezier!! Als je vragen hebt, kun je die gewoon hier stellen! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cattie Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Dag Niekske 80, je bent hier op het goede adres Ikzelf ben 6dagen po, heb die in de welness kliniek laten doen in Genk, door dr Damen. Heb vele consults gedaan. Maar bij hem voelde ik de meeste klik... Het verband mag er pas af na 8dagen, maar het ziet er heel goed uit... Gr Cattie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Niekske80 Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 Bedankt iedereen voor de hulp, Ik heb nu een 70A maar zelfs die bh's zijn te groot ik heb nooit niet veel gehad maar na 2x borstvoeding schiet er echt niet meer over. Ik zou toch niet te ver willen rijden zo te lezen zijn er pc genoeg dus er zal wel een goed in de geburen zitten(ik ben trouwens van de omgeving Mol, Geel) Dus die pc van jou zit wel in de buurt Catie dus ik ga jou een beetje volgen En verder veel lezen maar en info verzamelen Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.