Ga naar inhoud

Rey : 20 november 2009 : Dr. Nio : Park Kliniek


Gast Rey

Aanbevolen berichten

hey Rey!

Proficiat met je nieuwste boobies! Spijtig om te moeten lezen dat jij een niet zo fortuinlijke dag had, en voor je het weet loop je overal achteraan, geen mens meer die je antwoord kan geven.... niets verschrikkelijker dan onwetendheid en onmacht om er iets aan te veranderen...

Ik hoop dat het nu wat beter met je gaat en dat je ook wat rustiger (en tevreden!) op alles kan terugkijken.

Veel sterkte met je herstel!

Liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik heb vannacht redelijk goeg geslapen werd twee keer wakker, ging opstaan en wat drinken en ging weer verder slapen.

Ik doe bijna helemaal niks thuis Gelukkig heplt mijn vriendje en zusje mij met de kids en huishouden koken etc.

Morgen zal ik me weer veel beter voelen. Ik heb gisteren en vandaag helemaal geen pijnstillers gehad. Geen pijn dus...125.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patries en chi chi,

Morgen belt pc mij op, dus weet het nog steeds niet. Mijn littekens jeuken ook maar niet zo erg. Vandaag ga ik snel onder de douche. Mijn borsten zijn wel ietsje gedaald. Ze zijn nu bijna even gelijk. Vanmorgen heb ik wel spierverslappers ingenomen, want voelde de pijn echt. Nu gaat het heel goed. Doe ook niks thuis en dat scheelt natuurlijk voor snelle herstel. Gisteren had ik een nachtjapon aan om te kijken hoe het staat.. staat prachtig gewoon....mijn vriend en zusje vinden mijn borsten echt mooi. hahaha kan niet wachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Rey,

j als je pijn hebt gewoon innemen. heb ik net ook gedaan. ben op ouderavond geweest en toen ik terug kwam zeurden mijn borsten. hangen zware bakstenen aan haha..

dus dan maar 2 molletjes :) hebben we niet voor niets gekregen he?!

mijn borsten jeukten vanmiddag erg en nu jeuken mijn littekens weer... maar ik klaag niet. is een goed teken; genezing.

maar wel balen dat je nog een dag moet wachten zeg!

ik heb alleen maar mijn trainingspak aan. dan valt het niet eens op haha. en heb eigenlijk ook nog geen puf om normale kleren aan te doen. kom huis toch niet uit :38:

sterkte meis,

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

PC heeft me vandaag gebeld over de prothese..ik heb anatomische en geen ronde. Ze hebben een foutje gemaakt op de factuur.

Mijn borsten voelen niet meer zo hard aan, mijn linkerborst herstelt wel minder snel dan de rechter, dit komt door omdat de prothese groter is.

Ik mag mijn rechterarm gebruiken en mijn linkerarm niet.

Vandaag heb ik een strakke body aan en valt niet op dat ik neppe borsten heb,

want vulde mijn bh voor mijn bv altijd op.101.gif

vrijdag ga ik lekker feesten en zal het niemand opvallen en zal het zeker rustig aan doen. Tot vrijdag zal ik me ook stuk beter voelen.

Groetjes rey

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Rey,

Wat fijn dat het alleen een foutje op papier was meid.

En ook fijn hoe goed je je er al bij voelt!!!! En het over feesten hebt, wauw! Nou meid, gelukkig maar!

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.