Ga naar inhoud

Rey : 20 november 2009 : Dr. Nio : Park Kliniek


Gast Rey

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Wat is het hier gezellig zeg, vooral met die mooie kleuren op het forum. Echt wat voor meiden.

Ik zal me effe voorstellen. Ik ben 28 jaar en moeder van twee prachtige zoontjes (4 en 1 jaar).

Op 20 november is het zover... heb ik ook eindelijk boobs. Ik heb kleine A en ga naar volle C anatomisch.

Nu ik me voorgesteld heb ga ik verder kijken op het forum...

Groetjes, Rey

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Hallo iedereen,

Wat is het hier gezellig zeg, vooral met die mooie kleuren op het forum. Echt wat voor meiden.

Ik zal me effe voorstellen. Ik ben 28 jaar en moeder van twee prachtige zoontjes (4 en 1 jaar).

Op 20 november is het zover... heb ik ook eindelijk boobs. Ik heb kleine A en ga naar volle C anatomisch.

Nu ik me voorgesteld heb ga ik verder kijken op het forum...

Groetjes, Rey

Hallo rey

Welcome op het forum,je zult hier veel info vinden mbt je borstvergroting.

ga je de prothese achter of voor de spier krijgen?

Zelf ben ik 1 dec aan de beurt en ga ook van een kleine a naar hopelijk een volle C en ook anatomisch

nou meid lees je plat hier.

liefs selientje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi meissie

dan zitten we ongeveer het zelfde alleen op gewicht en lengte en omvang kan ik niet oordelen:P

Ja behoorlijk spannend maar jij bent al over 11 dagen aan de beurt mijn god zou niet weten wat

ik zou moeten doen als ik nu in jou schoenen stond,zelf kan ik amper wachten duurt nog zo lang vindt ik:P

En heb je alles al een beetje geregeld mbt kids,werk zelf heb ik ook een kleine van bijna 2 en maak me

hier wel zorgen over me vriend werkt fulltime en moet dus veel zelf doen,hoe zit dit met jou?

liefs selientjeX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zeker spannend jah...

Ik ben 1.68 lang en 55 kg. Mijn vriend gaat me helpen na werk en mijn zusje komt ook nog bij mij logeren voor een week. Hoewel ik het toch goed geregeld heb maak ik

me toch nog zorgen. Ik hoop dat ik te veel pijn zou hebben want de kids zullen wel om aandacht vragen. Ik hoop dat alles goed zal lopen. Ik werk niet dus dat scheelt ook enorm.

Wat is jou lengte en gewicht??? Straks zien we er hetzelfde uit:) Ik denk dat je mijn fotos na bv wel wil zien nu we dezelfde prothese en grootte nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hahah meissie

Ik ben 1.69m en weeg ja iets minder 52 a 53kg nou we gaan er het zelfde uitzien,haha

gaan we onze eigen albums hier nog verwarren:P

Ja ik maak me ook onzettend druk om mijn kleine,ben zo bang dat ze niet wil slapen als pappa haar in bed legt en dat hele tijd op de arm wil zijn vindt zo sneu dat dit dan niet gaat, en ik heb op college en stage verteld dat ik een knie operatie onderga ja want dit leg je niet 123 zou op tafel bij vreemde die je persoonlijk redelijk kennen.

ik kijk uit na je album!! kloon!!:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, een bv vertel je niet gauw aan vreemden. Ik persoonlijk heb het alleen aan mijn ouders en zusjes verteld. niemand hoeft te weten dat ik neppe borsten heb. Ben bang voor negatieve reactie's. Ben wel benieuwd of ze het wel aan me zullen zien nadat ik helemaal hersteld ben na de operatie. Ik vulde mijn bh altijd, nou nog steeds, dus leken ze altijd groot. Maar gelukkig hoef ik over 11 dagen niet meer mijn bh op te vullen. I am so happy....

Maak je niet zo druk om de kids..... misschien zal het allemaal meevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

mijn vriend en me moeder weten het alleen en jaaa dankzij mijn altijd me lieve vriend ook me schoonma

had dit liever niet omdat ze 2jaar terug borstkanker heeft gehad maar gelukkig viel het me erg mee

niet veel kritiek gekregen alleen realiseer je wel dat je de klein 6 weken niet kan heffen en over de litteken pfff gelukkig.

ja laten we hopen dat alles zo goed hoe we het willen he:P

we zien het beiden de 20ste en de 1e wel,je hoordt wel van me als ik doorgedraaid ben haha

en jaa of het opvalt bij me in de college denk ik wel en ik vul ook maar is niet groter dan een B,maar omdat je geen werk heb zouden minder mensen het merken die zouden gewoon denken wow die heeft mooie boobies :131:

liefs Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Pat.

Voor jou is het ook net zo spannend dan..... nog 10 dagen te gaan. Kan niet meer wachtenwacko.gif

Ben benieuwd hoe jij het zal ervaren. Hoop dat we onze ervaringen kunnen delen.

Liefs Rey

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast selina1212

hi lieverd

ik ben dan de 1e die je alvast sucess wens voor morgen er gaan er toch veel onder het mes op de 20e

de nationale boobjob day!! haha

en doe rustig aan kbij het feestje he:P

Zet um op meid morgen slaap nog even lekker op je buik/zij want zal niet/of moeilijk gaan

morgen big day echt spannend whaaa ben gewoon mee zenuwachtig aan het zijn!

kijk uit naar je verslagje! toi toi

veel liefs selientje!X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Patries en Selien,

Morgen ben ik aan de beurt jah:) Ben ook helemaal stijf van de zenuwen.... mijn vriend heeft net een uitbrander gehad..Ben zo nerveusunsure.gif ..... maar we hebben er zo lang op gewacht en het is zo ver. Morgen hebben we boobies heheh.

Ik wens je ook veel succes en sterkte Patries en doe rustig aan.

Selien jij krijgt zsm de fotos van mij te zien, want wij zullen er hetzelfde uitzien154.gif. Verslag zal ik ook snel plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sterkte morgen! komt helemaal goed! en je bent niet de enige mrogen, geloof dat er nu in totaal 4 van het forum morgen nieuwe boobs krijgen, leuk!

groetjes, Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey rey,

misschien ben ik iets te laat (en ben je al in dromenland) maar ik zie dat jij ook morgen aan de beurt bent! Heel veel suc6 morgen, en ik ben zeer benieuwd naar je verslag!!!

Groetjes Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames,

Ik heb ook sinds gisteren boobs ik heb ze nog niet gezien, maar dat komt nog wel.

Gisteren was ik om 10.30uur aanwezig op kliniek en ging 11.30uur onder het mes. Toen ik wakker werd was ik nog heel suf en had enorme pijn in mijn linkerborst. Met ademhalen en praten deed het erger pijn. Ik wil er niet eens aan denken, ik was zo duizelig en misselijk dat ik niet eens kon staan. Heb ook veel gebraakt. Volgens de dokter komt het door narcose. Op advies van de dokter moest ik op het kliniek overnachten. Ze waren bang dat er misschien inwending bloeding was in mijn linkerborst. Alles was tegenvallen. Vanmorgen ben ik weer thuis gekomen en het gaat veel beter dan gisteren gelukkig. Alle assistente's waren heel lief en zorgzaam.

Toen ik het kliniek verliet kreeg ik ontslag papieren en wat zie ik staan.....ronde prothese!!!??? Ik zou anatomische prothese krijgen en geen ronde!!!! Ik heb de assistente gelijk erbij geroepen en zou het aan de dokter vragen. Maar de dokter was al weg. Ik word dinsdag daarover teruggebeld. Ik weet in godsnaam nu niet of ik ronde of anatomische prothese heb. Ik was zo verbaasd toen ik ronde prothese las. De grootte vind ik mooi maar ze zijn wel erg rond. Ik wou specifiek anatomische prothese hebben, omdat ze er natuurlijker uitzien.

Ik ga nu verder luieren dames. jullie horen nog van me

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rey,

Nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!

Wat vervelend dat je moest braken, vooral omdat dat volgens mij ontzettend pijn doet als je net je bv hebt gehad.

En jee wat een onzekerheid over die protheses, dat er niemand anders was dan de PC die je er meer over kon vertellen(zijn toch meerdere mensen bij de operatie aanwezig geweest).

Probeer er vertrouwen in te hebben dat zij op papier een fout hebben gemaakt en dat het wel goed gekomen is.

Bij mij stond er op papier voorafgaand aan de BV ook een fout over de maten enz.dat was ook een fout op papier, ze hadden gelukkig wel de goede besteld.Thuis had ik wel de goede versie en meegenomen op de dag van de BV ,maar ze hadden een onjuiste uitgeprint in de kliniek zelf.

Ik heb ook anatomische,en ze zien er in het begin ook vrij rond uit hoor, door de zwelling enzo.

Heb vertrouwen!

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

bedankt voor jullie reacties...voel me nu stuk beter ik heb geen pijnstillers ingenomen want voel geen pijn meer.

Heb net mijn vest uitgedaan en mijn boobies zagen er prachtig uit..ze zijn wel beetje opgezwollen maar de verloop van mijn herstel valt heel erg mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.