mama1988 Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 hallo,ik zal me even voorstellen...ben een moeder van 24 jaar en heb 2 prinsesjes van 2 en 5 jaar oud.ik heb 2 keizersneeen gehad en mij 2e keizersnee is helemaal verkeerd en schuin gezet waardoor ik aan een kanteen vel-vet ophoping heb,ik woog 97 kilo toen ik moest bevallen en ben inmiddels afgevallen tot de 68 kilo,helaas is dit nog iets te veelwant ik ben 155 cm ben hard aan het werk om zo snel mogelijk tussen de 55/60 kilo te zitten.waarom ik me heb aangemeld op dit forum is....heb nu 75 B en zou graag een D to DD hebben,nu weet ik niet of dat echt een geschikte cup is maar het lijkt me heel mooi!ik ben nu bezig met een behandeling voor mij buik een soort van correctie en wil graag daarna een borstvergroting doen omdat er weinig tot geen volume inziten ik peervormige borsten heb en me tepels naar beneden wijzen.ik heb hier en daar wat gegoogld en kwam op diana gabriels heeft hier iemand ervaringen mee?ik lees graag reacties,adviezen.tot hoors.groetjes mama1988 Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Hoi hoi Welkom op het forum!! Diana Gabriels heeft idd een kliniek. Ga echter niet bij haar zelf op consult, maar vraag meteen een consult bij de plastisch chirurg aan Dat is handiger... Diana is meer van de botox.... Dr. Straten en dr. Schiettecate werken in haar kliniek. Je kunt hun vinden via de zoekfunctie rechtsboven Dan kun je ervaringen lezen Neem anders foto's mee, die je op internet kunt vinden van een maat borsten wat je mooi vindt. Dan kan de pc gerichter zggen of dat mogelijk is en wat hij daar dan voor nodig heeft Heel veel succes met lezen!! En veel forumplezier!! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
mama1988 Posted May 15, 2013 Author Share Posted May 15, 2013 hoi hoi, dankje voor de reactie ik had hier op de forum ook welness kliniek gevonden en nu zat ik te twijfelen...want diana haar kliniek foto´s zijn voornamelijk ballonen ik vind dat persoonlijk niet mooi van die ronde ballen hahaha en welness kliniek leken mooie natuurlijkere borsten. ik vind het best moeilijk haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Tis ook moeilijk.... Maar je hebt nog even tijd. Lees gewoon eens een tijdje lekker mee Ik zag net in de shoutbox de rest van je probleem en denk dat je daar eerst mee aan de slag wilt Wens je daar heel veel succes mee!!! xxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cattie Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Welkom mama1988,ik ben nu 6dagen po, heb mijn bv bij Welness kliniek laten doen, omdat ze een goede reputatie hebben. Bij dr Damen. Het verband is er nog niet af(nog 8dagen) maar het ziet er goed uit. Hij zal wel kunnen zeggen welke cup het beste is voor jou. Ikzelf ben 1,60m, 52kg en had 75A, heb 265cc laten doen en voor mij is dat meer als genoeg. Zal eruit zien als een goede volle C.Ben bij BCAS in Brussel geweest, dat raad ik je ten strengste af en ben bij ZOL in Genk geweest maar ik had die klik niet met pc...Hoop dat ik je beetje help hiermee...Gr Cattie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotjelot Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Hoi, welkom! Toen ik net op dit forum kwam heb ik in het begin alleen maar borsten gekeken. Jeetje ha ha wat klinkt dat stom . Een paar mooie bewaard en toen heb ik pas gekeken wie de arts was. En bij mij kwam daar dokter Visser uit. Ik heb ook een heleboel mooie borsten van andere artsen gezien hoor. Op consult geweest bij haar en bij een consulente van van Onselen. Bij die laatste helemaal geen goed gevoel en bij de Wellnesskliniek wel. Nu ik langer op dit forum zit herken ik de namen van de PC's. Lees veel goede verhalen over dokter de Meyere uit België, En dokter Nio, Verdonck en natuurlijk zijn er nog veel meer die goed zijn. Het allerbelangrijkste is dat jouw gevoel goed is! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janou Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 gevoel daar gaat t om.. en iedere borst is anders, staar je niet blind op mooie borsten van anderen maar laat je goed uitleggen hoe die van jou eruit kunnen komen te zien. veel liefs en veel succes!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mama1988 Posted May 16, 2013 Author Share Posted May 16, 2013 hallo, iedereen bedankt voor jullie tips en informatie ik heb ook naar borsten gekeken hihi,ik vind het heel moeilijk wat had iemand op deze forum gevonden die had een 75 E stond er die leken mij echt mooi! heb net even gekeken op welness kliniek en die hebben echt mooie borsten foto's! nogmaals super bedankt! ik heb nu op nr 1 mij buik ik heb vrijdag om 09:50 een afspraak voor mij buik wegens een verkeerde keizersnee,ik ga daarna meteen contact opnemen met de rechtbijstand want via de huisarts krijg ik de gegevens van de arts die me keizersnee heeft uitgevoerd en ik eerlijk gezegd hoop ik op een vergoeding en mischien als het mee zit hoef ik wat geld bij te leggen voor een operatie voor mij buik+borsten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cattie Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Veel succes. Hou ons op de hoogte hoe het is gegaan.Gr Link to comment Share on other sites More sharing options...
mama1988 Posted May 17, 2013 Author Share Posted May 17, 2013 nou daar ben ik dan weer... kom net van huisarts af die zei dat ik een afspraak moet maken met een chirurg in het ziekenhuis voor een BUIKWANDRECONSTRUCTIE. omdat tijdens de keizersnee een zenuw is geraakt en vast zit aan een spier heb ik dus de pijn en zou ik nooit mij buik/lovehandels kunnen trainen omdat bij te veel kracht mij zenuw meer en meer beschadigt! nu hopen dat het vergoed wordt! en dus verder gaan sparen voor mij borsten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corine Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Hoi hoi, als je voor natuurlijk wil, is Dr. de Meyere van Artemedis in Gent misschien ook een goede optie. Hij staat bekend als de dokter met de gouden handjes en maakt alleen maar mooie borsten. Het is een zeer goede en vakbekwame arts. Je zult hier geen negatieve reacties lezen. Ik ben net 9 wkn po en je kunt een kijkje nemen in mijn galerij. (wel eerst even toevoegen). Er zijn een heleboel meiden hier die net zijn geopereerd of een binnenkort een afspraak hebben staan bij hem.Succes met je keuze.Corine X Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Hey!! Oke, dat is wel een goede huisarts die jij hebt zeg!! Hoop ook dat het vergoed gaat worden! Laat het maar eens goed onderzoeken en neem contact op met je verzekering anders, om te vragen of je in een bepaald ziekenhuis moet gaan, of bij een bepaalde arts.. Misschien heeft jouw verzekering wel contracten met bepaalde artsen, waardoor het allemaal wat makkelijker vergoed wordt of zo... xxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
mama1988 Posted May 17, 2013 Author Share Posted May 17, 2013 corine: thanks ik ga nu mij buik kijken bij die dokter best boobie: ik heb 30 mei om 10:45 een consult met dr klein heb cz gebeld en die zegt als het een medische behandeling is wordt het vergoed is het een schoonheid behandeling dan NIET. ben benieuwd Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertje22 Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 best mama 1988,ik heb maandag een borstift gehad met protese bij diana gabriels en bn er nu al heel tevreden mee..dr frans van straten heeft mij geopereert!ik had een hangende 75c en is nu 250cc bij gedaan dus kom ik denk k op een volle d of kleine e uit maar vind het er natuurlijk uit zien en wou zelf ook niet van die balonne :-p..hoop dat bij jouw ook alles gaat lukken zoals jij het wil!heel veel succes met allesgr beertje 22 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.