rebella Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Hallo mensjes,Kan iemand mij iets vertellen over de bewegelijkheid van de borsten bij op de spier heb nu zelf 3 jaar onder de spier en voel me soms toch beperkt in natuurlijke beweging alsof de spier een bepaalde spanning op de prothese uitoefent bij bijv. al het omhooghouden van armen enz.. Ik zit hier erg mee zou graag wat reacties ontvangen. Denk zelfs aan een wissel erdoor terwijl ze prachtig zijn.. Groetjes R Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Hoi hoi Ik heb ze sinds 11 maanden en heb ze op de spier gekregen. Ze bewegen natuurlijk mee met alles wat ik doe.. Ik voel geen beperkingen.... Wat vervelend dat jij dat wel hebt.... Denk je dat je wel genoeg weefsel hebt voor plaatsing op de spier?? anders moet je eens een consult plannen bij een pc die pro-op de spier plaatsen is xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
-peertje- Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 oeii bewegen ze onder de spier niet mee? is het dan faker? Das wel balen ik moet onder spier want heb geen eigen weefsel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corine Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Zelfs al heb je weinig eigen weefsel zijn er nog oplossingen. Dr. de Meyere die een voorstander is van voor de spier plaatsen heeft een anatomische prothese (Natrelle style 510). Deze heeft een dunnere bovenkant en kan dus geplaatst worden zonder een kans dat je randen gaat zien.Ik ben net 9 weken po en merk nu al bijna geen beperkingen meer hoor. Al pas ik nog steeds wel op als ik heel erg zwaar moet tillen, maar in principe is het niet nodig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alyssa76 Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 ik heb ze nu voor de spier en voel helemaal geen beperkingen..maar zie de randen wel heeel erg fel!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenniferrrrr Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Hi Rebella,Ik heb ze dual-plane en ben nu rondjes met mijn armen aan het draaien en ze omhoog aan het zwaaien als een gek maar merk geen enkele beperkingen. Ook als ik loop etc. bewegen ze mooi mee. Inderdaad vervelend dat je daar zoveel last van hebt!Ben benieuwd of het dus nog verschilt tussen volledig achter de spier en dual-plane.Succes met het maken van je beslissing.Ps. Ik zie nu dat je vroeg naar ervaringen van plaatsing voor de spier. Excuses. Toch hoop ik wat meiden gerust te stellen die bang zijn dat achter de spier/dual-plane plaatsing voor beperkingen zorgt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rebella Posted May 16, 2013 Author Share Posted May 16, 2013 Het kan ook zijn dat ik ze ook dual plane heb trouwens.. En de beperkingen zijn niet dusdanig dat ik het als een belemmering ervaar maar het is moeilijk uit te leggen want ze voelen zacht en natuurlijk en ogen ook zeer natuurlijk mensen hebben niet door dat ik een borstvergroting heb gehad, maar op de een of andere manier lijkt t wel alsof ik soms voel als of de spier te strak over de prothese spant en dan vooral als je ze stevig vastpakt of bij bepaalde manier van armen strekken. Soms lijkt het wel alsof ik voel dat de spier de prothese vasthoud.. en de borst vind ik meer gevult naar de zijkant dan de voorkant waar kan dat door komen ? het is niet dat ze ver uit elkaar staan. Ook dit denk ik dan zou kunne komen door mijn borstspier. Ik moet ook vermelden dat ik een vrij goed ontwikkelde borstspier heb. Ben vrij atletisch gebouwd en heb veel intensief gesport.Ik denk wel dat ik genoeg weefsel heb voor op de spier want mijn pc heeft de keuze aan mezelf gelaten toenertijd beide was mogelijk.. Nu denk ik misschien had ik beter onder de borst kennen doen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corine Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Nu denk ik misschien had ik beter onder de borst kennen doen..Je bedoelt dus voor de borstspier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Vreemd dat je niet weet of je achter de spier hebt of dual plane,heb je geen papieren mee gekregen dan? Ik heb dual plane en het enige wat ik mis is en fet decolete als ik geen bh draag,ze neigen wat naar de zijkant. Qua beweeglijkheid deinzen ze prima mee,moet ze zelfs vasthouden met rennen Maar denk idd dat het met je spier te maken heeft,dan zit het niet lekker van binnen ,en had je beter vd spier kunnen hebben. Als je sport is dual plane niet echt een goeie optie,jammer dat artsen dat niet aangeven bij een consult. Ik las in een ander topic van jou dat je ook graag wat meer decolete zou willen,dus is vd spier zkr een betere optie,maar das mijn mening .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rebella Posted May 17, 2013 Author Share Posted May 17, 2013 Ja klopt vlinder ik denk idd dat het voior mijn wens beter is om voor onder de borst te gaan . Weet je misschien een aantal goeie artsen?? Ik wil ook graag wteen of ik meer cc zou moeten heb nu 325 cc en 95 cm omvang borst 73 onderwijdte ben van een b naar een d maar als ik een simpele bh aanheb zie je niet direct een Dcup vind ik daarin tegen van de zijkant weer wel .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Dr De Meyere van Artemedis in Gent Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Had ik idd ook al genoemd in je andere topic: Dr De Meyere van Artemedis in Gent en dr. van der Weij, in Boerhaave maar Demeyere is echt echt echt heel goed Spreek uit ervaring Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corine Posted May 19, 2013 Share Posted May 19, 2013 Rebella, tot twee keer toe praat je over "onder" de borstspier maar vlinder en BB hebben het over "voor" de borstspier. Dit is toch een heel groot verschil. Ik neem aan dat voor de borstspier je voorkeur geeft maar zegt dat je liever onder de spier wil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rebella Posted May 19, 2013 Author Share Posted May 19, 2013 Corine ik bedoel direct onder de borst dus op de spier ik denk dat ik een kijkje ga nemen bij dr demeyere. Ben tog van plan om op de spier over te stappen.. Ik zou wel graag een fet decollete hebben.. Kijke ofik dat met dr demeyre ken bereiken. Bedankt allemaal xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.