Jump to content

Hoi Hoi ik zal me ff voorstellen

mondav

Recommended Posts

Hoi Hoi

Ik ben Monique ben 37 jaar

Ik heb 10 jaar geleden, me borsten laten vergroten, omdat ik me zoals velen denk hier, geen echte vrouw voelde omdat ik cup A had, en wilde me weer vrouw en zekerder voelen!

Ik heb dit laten doen in Brussel bij Linea Aesthetica. Ik heb medium profile ronde 300cc. cup C Ik ben hier terecht gekomen, via ook een site, en in Belgie is het nog steeds een stuk goedkoper als hier in Nederland, en wilde een sneetje onder me borst en niet bij me tepel of oksel

Ik ben nog steeds blij dat ik het heb laten doen, Ik voel me eigen weer vrouw, en me kleding kleed nu veel mooier af!

Nu 10 jaar later, wat ik ook van te voren wist, moet ik onderrand weer op nieuw geopeerd worden voor nieuwe implantaten! Ik heb er best schrik, omdat ze nu zo mooi zijn, en zijn ze dan weer zo mooi als ik ze gaan vervangen?Ik weet ook niet, of er nog de zelfde op de markt zijn, dus moet me eigen daar nog echt in gaan verdiepen!

Dus hoop hier informatie op te doen, en hoop dat er mischien nog meer mensen zitten die hun implantaten binnenkort moeten gaan vervangen

Groetjes Monique

Hoi hoi

Welkom op het forum!!!

Waarom moet je persé na 10 jaar je implantaten vervangen als alles er nog goed uitziet? Dat is toch nergens voor nodig?

Er wordt idd geadviseerd na 10 tot 15 jaar na te laten kijken of alles nog in orde is, maar als jouw borsten niet harder zijn geworden, of een rare of andere vorm aangenomen hebben, dan kan ik geen reden bedenken waarom ze er al uit zouden moeten :)

Welk merk prothesen heb je gehad 10 jaar geleden?

Kijk rustig hier rond, maar je zult zien dat er meiden voor een wissel komen die dezelfde implantaten al 15 of 20 jaar hebben :) En soms alleen maar omdat ze nu wel een maatje meer willen en niet omdat het persé moet :)

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Hoi, het klopt wat BB zegt. Mijn pc zei ook dat zolang alles zacht is en je geen pijn hebt, je echt geen wissel hoeft. Ik heb 21 jaar geleden een bv laten doen en ga nu wel voor een wissel maar dat is omdat in die tijd de protheses nog niet zo goed waren en die dus echt vervangen moeten worden. En omdat ik toen van erwt naar kers ben gegaan en nu eindelijk ook een vergroting wil :-)

XxX

Hoi BB

O dat wist ik niet, ze zeiden toen dat ze ongeveer 10 a 15 jaar meegaan! Maar ze zijn en voelen nog gewoon goed;)

Dus alleen controle zou dus al voldoende zijn, maakt niet uit dan waar ik dat laat doen?

Bedankt voor je reactie

GrX

Hoi Juwel

21 jaar zeg, dat is al lang, nou hoop dat ik dat ook kan, want ben er nog steeds trots op, hoe ze er uit zien. Ze zien en voelen nog steeds goed:)

Nou dan laat ik dan wel ff een keer nakijken of alles goed is

dank je voor je reactie

grx

Misschien bij een plastisch chirurg in een ziekenhuis laten nakijken?

Je moet het gevoel hebben dat ze puur kijken naar je borsten en niet naar de dollartekens in hun ogen, voor het aansmeren van nieuwe prothesen ;)

In een ziekenhuis kost het consult meestal wel meer...

Of anders een echo aanvragen via je huisarts? Als je implantaten nog goed aanvoelen.. sja.. dan is het bekijken of er een lekkage is, als jij je daar beter bij voelt, het enige dat je zou kunnen doen...

Een pc voelt niet meer dan jij.. denk ik...

Jij merkt het eerste veranderingen...

xxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.