Ga naar inhoud

getekende wenkbrauwen mag dat op blijven? tijdens bv?


Gast selina1212

Aanbevolen berichten

Gast selina1212

hi meiden

Ik vroeg me af he,ik doe me wenkbrauwen tekenen met sjablonen iedereen denkt dat dit getatoeerd is

omdat ik dit met een natuurlijke wenkbrauw vorm doe

maar moet dit ook af op de dag van de bv? want dit heb ik namelijk liever niet want dan lijk ik wel wel een alien zonder make up maak me niet uit maar niet mijn wenkbrauwen of ik moet ze nu laten groeien maar dit gaat denk ik niet lukken in 10dagen haha :107:

en als je bv achter de rug hebt krijg je dan geen striemen op je borsten door het rekken van de huid?

omdat ik dit wel heel lichtjes had tijdens zwangerschap en borstvoeding?

liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi meiden

Ik vroeg me af he,ik doe me wenkbrauwen tekenen met sjablonen iedereen denkt dat dit getatoeerd is

omdat ik dit met een natuurlijke wenkbrauw vorm doe

maar moet dit ook af op de dag van de bv? want dit heb ik namelijk liever niet want dan lijk ik wel wel een alien zonder make up maak me niet uit maar niet mijn wenkbrauwen of ik moet ze nu laten groeien maar dit gaat denk ik niet lukken in 10dagen haha :107:

en als je bv achter de rug hebt krijg je dan geen striemen op je borsten door het rekken van de huid?

omdat ik dit wel heel lichtjes had tijdens zwangerschap en borstvoeding?

liefss

Ik neem aan het er af moet, make up is make up lijkt me.

Wat de striemen betreft, ik had volop striemen op mijn borsten maar die zijn juist helemaal weggetrokken door het strak trekken van de huid.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Selina,

Je mag zoals iedereen al zegt helemaal geen make up op.

Over die huidstriemen. Daar was ik ook bang voor en smeerde ze voorafgaan aan de bv (2 weken) elke dag in met bio oil. eigenlijk had dat eerder gemoeten. Ik zie wel dat bepaalde delen van de huid was is uitgerekt, maar striemen nee. de delen huid waar je het wel van ziet, zie ik aan de huidrichting en het is wat gevoelloos. maar het valt niet op hoor, alleen als je heel goed en van dichtbij kijkt. Ik hoop ook niet dat ik alsnog huidstriemen krijg.

liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

ahh wat een ramp nou dan weet ik wat me te doen staat me wenkbrauwen maar laten groeien en als het nog niet echt super is kleur ik het ietsjes in dat zal toch geen probleem zijn,

oh dus ik had moeten smeren met olie ben zo bang dat me huid gewoon openspringt door de grootte die ik dan voorheen niet had heb al een vrij dunne huid..haha zal wel weer zo'n gekke gedachten van mij zijn

waar je wel niet over na gaat denken als het zo ver bijna is

btw wie weet of je een sportbeha bij het welnesskliniek krijgt?? want ik heb er namelijk nog geen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat voor een narcose je krijgt, maar het gaat om de make-up die verwijderd dient te worden. Dit geldt ook voor je nagellak, want de anestesioloog wil namelijk de natuurlijke kleur van je huid en nagels kunnen zien ten tijde van de operatie. Dus wat betreft je wenkbrauwen, dat zou ik de 23ste op je vragenlijstje zettendry.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

zoals ik gelezen heb op hun site deden hun het onder slaapverdoving ook al zie ik het verschil

niet tussen narcose en dit

haha nee joh dat komt echt raar en ijdel over ik laat ze lekker groeien en ga puur natuur daar heen zoals moeder natuurtje me voorgezet heeft en dan zoveel uurtjes later heb ik het hele natuurlijke process

in de war gegooid

haha thanks dat jullie naar mijn gezanink luisteren of ja lezen(kijken):P

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.