Sista333 Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Hallo meiden, Ik ben me al een tijdje aan t inlezen op t forum, zoveel info te vinden! Echt super fijn... Net zoals vele van jullie al hele tijd nagedacht Over een bv. Nu toch de stap gezet. Na tweede consult gekozen voor welness kliniek bij dr Visser. 4 juli is de grootte dag, heel spannend. Kijk er enorm naar uit maar twijfel steeds over t aantal cc. Dr visser zei in 1e instantie 380cc maar dat vond ik zelf teveel. Nu uiteindelijk besloten voor 330cc extra high dual plane. Nu slaat de twijfel steeds toe of ik niet toch voor bijvoorbeeld 350cc moet gaan. Ene keer denk ik wil zeker niet te groot, ben vrij tenger, 1,79 en 58 kilo. Maar ik zou t ook jammer vinden als ik straks denk was ik toch maar iets groter gegaan... Hellupppp wordt gek van mezelf hihi... Graag adviezen?? Xxxx sista Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Hoi hoi Welkom op het forum!! En gefeliciteerd met je datum!! Het scheelt echt bijna niks tussen de 330 en de 380.. 0,2 cm in projectie.. Je moet al hele goede ogen hebben wil je dat met het blote oog kunnen zien Heel veel succes met aftellen!! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sista333 Posted May 14, 2013 Author Share Posted May 14, 2013 Hoi BB,Dank je voor je reactie! Maar bedoel je 0,2 verschil tussen de 330cc en 380cc? Of tussen 330cc en 350cc?En dan rijst de vraag, zo weinig verschil, kies je dan voor de grotere of juist niet hihi...Ik heb nu 75A waar zou ik denk je op uitkomen qua cupmaat? Met 330 en 350..Wat een vragen he, Sorrie t houdt me gewoon bezig :-) Gr. Sista Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 0,2 cm verschil in projectie tussen de 330 en de 380... En een halve cm in de breedte... Ik ging dan voor de grootste dan kun je jezelf achteraf nooit verwijten dat je niet voor de grootste gegaan bent Met die 330 en di 350 en die 380 ga je allemaal uitkomen op een E cup. Val niet van je stoel, want het gaat uitzien als een mooie volle C Als je de maat van de volgende borsten mooi vindt, dan moet je zeker voor de 380 gaan http://www.borstenforum.com/gallery/album/1311-mn-boobs-i-love-them/ xxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sista333 Posted May 14, 2013 Author Share Posted May 14, 2013 Wow ik schrok al haha... Denk E cup op mijn lijf, val ik voorover :-)! Mooie C is idd het plan! Maar dat kan ik dus met alle drie bereiken :-)...Dank je voor je info!Zijn er meer meiden met keuze tussen deze cc? Zo ja wat gaan jullie doen?? Liefs sista Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuslynn Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Hoi sista333, Toevallig heb ik hier ook tussen getwijfeld tussen de 330 en de 350 cc. Ik heb nu toch besloten om voor de 350 te gaan omdat ik anders denk dat ik spijt ga krijgen. Ben zelf ook vrij dun (1.68 m, 52 kg). Het enige verschil is dat het bij mij achter de spier geplaatst gaat worden. Veel succes met je keuze, ik zou als je er echt niet uit komt de middenweg pakken met 350 Liefs xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sista333 Posted May 15, 2013 Author Share Posted May 15, 2013 Hallo kuslin,Dank je voor je reactie! Waar ga jij voor je bv? En wanneer gaat t gebeuren?Op welke maat wil jij graag uitkomen??Xxx sista Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotjelot Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Hoi Sista,Ik word 6 juni geopereerd door Dr Visser. Kan niet wachten! Ik zou echt voor de grootste gaan, het verschilt inderdaad zo weinig. En je raakt ook heel snel gewend aan je nieuwe borsten en er wordt vaak gedacht.....oh had ik het niet iets groter moeten doen. Ik denk dat je heel blij bent met die 380 CC.x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sista333 Posted May 15, 2013 Author Share Posted May 15, 2013 Hoi lotjelot,Jij ook door dr Visser?! Wat leuk! 6 juni is al snel, wat spannend. Ik moet nog ff geduld hebben. Wat ga jij krijgen? Qua cc en op of onder spier??XxxIs het trouwens echt zo dat je met dual plane zo'n 50cc verliest?? Weet iemand dit??Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuslynn Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Hoihoi,Ik ga ook bij de wellnesskliniek maar dan bij dr. verdonck, een maandje later dan jou op 5 aug!En ik wil van een 70a naar een 70d, maar het oogt dan vaak als een volle C.Bij dual plane en achter de spier verlies je volgens mij wel wat cc maar hoeveel durf ik niet te zeggen.Liefs xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Hoi lotjelot, Jij ook door dr Visser?! Wat leuk! 6 juni is al snel, wat spannend. Ik moet nog ff geduld hebben. Wat ga jij krijgen? Qua cc en op of onder spier?? Xxx Is het trouwens echt zo dat je met dual plane zo'n 50cc verliest?? Weet iemand dit?? Xxx Stel dat je 50 cc zou verliezen, wat ik me niet kan voorstellen, want waar zouden die dan naartoe gaan??? Maar stél dat!! Dan ga je dat niet zien! Tussen die 330 en die 380, zit een halve cm breedte verschil en 0,2 cm in de projectie... Dat verschil zie je dus niet.... Die 50 cc... de spier drukt erop ja.. maar dan wordt dat aantal cc hooguit wat meer naar beneden geduwt toch? Het zal toch niet zomaar emigreren naar ergens anders in je lichaam, omdat je prothese dual plane geplaatst wordt? Het wordt idd vaker gezegd, maar ik heb me al vaker afgevraagd waar het dan naartoe gaat haha.... En met voorspellen van cupmaten, heb ik nog nooit gezien dat er verschil uitkomt tussen voor de spier of dual plane.... Maar goed, ik weet niet of dit echt bewezen is.. Misschien dat het te googelen is? xxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sista333 Posted May 15, 2013 Author Share Posted May 15, 2013 Hoi!!We moeten inderdaad nog even geduld hebben hihi...70D mooie maat!!Dus jij gaat definitief voor de 350cc?Ik ben nog steeds in twijfel maar heb gelukkig nog even de tijd!:-)..Ben nog ergens anders op consult geweest??Xxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuslynn Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Hoihoi, Ik ga definitief voor de 350 cc en aangezien dat toch me max is kan er niet meer bij. En net zoals al gezegd is ,die paar cc gaat denk ik niet veel verschil maken. Genoeg tijd om te beslissen idd en anders kan je het de dag zelf nog bespreken met je pc die zal je vast wel helpen! Ik ben alleen bij de wellnesskliniek op consult geweest en ik voelde me zo op mijn gemak bij dr. verdonck dat ik niet verder hoef te zoeken Het aftellen kan beginnen Liefs xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juliette Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Hallo,ook ik zal geopereerd worden door Dr. Visser en dit op 20 juni!Ik zelf krijg 300cc, extra high profile, dual plane geplaatst. Ik ben 1.66 m groot en weeg 46 kg. Meer dan 300cc ging ze er niet inkrijgen.Benieuwd naar jou advies!!xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sista333 Posted May 15, 2013 Author Share Posted May 15, 2013 @Bb; haha ja vroeg me ook af waar die 50cc heen ging, Miss platgeduwd onder spier ofzo hihi...Was bang dat als ik voor 330cc zou gaan en nog 50cc zou verliezen ik uiteindelijk op 280cc uit zou komen en dat vind ik te weinig. Vandaar m'n vraag... Zal eens gaan Googlen kijken of ik iets vind....@juliette: 300cc is ook een mooie maat. Weet je al op wat voor maat je gaat uitkomen? Wat heb jezelf voor ogen? 20 juni, dat is al over een dikke maand. Ben benieuwd naar je ervaring dan?! Verheug me nu al, maar duurt nog ff 4 juli :-) xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juliette Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Hey, ik hoop uit te komen op een D (BH maat dan). Het zal afwachten worden....Ook ik ben super benieuwd natuurlijk. xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotjelot Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Ik heb zestien jaar geleden mijn eerste bv gehad. Ik had helemeel niets en kreeg toen 240cc eurosiliconen. Wat klinkt dat goedkoop haha, toen hadden ze gelukkig nog geen euro's. Ik krijg nu 485cc dual plane extra high. BH maat 80 e waarschijnlijk maar ziet er dan uit als een volle D. Ik ben lang 1.84 m. Ik kan niet wachten, ik kan niet wachten....het grote aftellen is begonnen. Maar daar heb jij denk ik ook wel last van . Wie niet??? Heerlijk dit forum!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sista333 Posted May 15, 2013 Author Share Posted May 15, 2013 Jaaa als je dat maar weet Lotjelot. Waar krijg jij je bv?Je 1e bv al tijd geleden, waren ze aan vervanging toe? Wanneer gaat het gebeuren??Heel spannend allemaal hihi!!Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotjelot Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Ik ga ook bij dokter Visser:) Op zes juni om precies te zijn. Ik heb ze dus zestien jaar geleden laten zetten. Ik vind het een prettig idee dat ze vervangen worden na zoveel jaar. Er is niets aan de hand met de protheses gelukkig. Maar gewoon lekker fris nieuwe en mooie protheses. Ik vind de vorm van dokter Visser ook veel mooier dan die ik nu heb. De vorm die ze zet en niet die ze heeft haha weet ik veel wat ze heeft. Zo hallo snap je ht nog??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sista333 Posted June 30, 2013 Author Share Posted June 30, 2013 Hee meiden!Deze week is het dan zover, 4 juli gaat het gebeuren, ik heb inmiddels de mail van de wellness kliniek ontvangen en om 8.10 wordt ik verwacht!Ik heb er super zin in, maar de zenuwen beginnen nu ook te komen hihi...Hoe gaat het bij jullie??Liefs sista Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuslynn Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 Wat gaat de tijd toch snel he, je bent al bijna aan de beurt! Dan sta je zeker al te stuiteren van de zenuwen ? En fijn dat je al zo vroeg moet melden dan hoef je niet de halve dag honger te lijden hihi Helaas duurt het voor mij nog even, de weken mogen voor mij wel voorbij vliegen, hier ben ik veeeels te ongeduldig voor. Alle voorbereidingen al getroffen en er al helemaal klaar voor ? Liefs xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sista333 Posted June 30, 2013 Author Share Posted June 30, 2013 Hee kuslyn,Jaaa de tijd is echt omgevlogen! Die laatste weken zullen voor jou ook omvliegen!Ik begin nu wel zenuwachtig te worden idd! Gelukkig heb ik al vakantie, kan ik deze laatste drie dagen in huis alles regelen...Ben nu 2 wk bezig met Arnica tabletjes en slik vitamine c. VVerder deze week nog ff onder de zonnebank en laatste keren sporten... Dan zal een aantal weken niet meer gaan :-(...Ik kijk er naar uit, maar ben ook beetje bang... Bang dat ik eerste keer dat ik ze zie denk omg!! Ik weet van mezelf dat ik heel erg zal moeten wennen en geduld is niet m'n sterke kant hihi...Jij gaat begin aug toch?? Meid dat is t zo!!!Xxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuslynn Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 Jaaa bijnaaa nog maar 3 dagen Lekker nu al vakantie en je bent al goed voorbereid zie ik. Ik zou zeggen nog even lekker hard rennen en bruin worden nu het nog kan Het is ook heel eng, ben zelf ook nog nooit geopereerd en dan te denken dat je wakker word met 2 van die grote bulten op je borst lijkt me dat wel even wennen maar het komt allemaal goed en dan kan je mooie jurkjes en alles aan en genieten van je boobs! Nog 35 dagen voor mij, maar elke dag gaat sneller nu het dichterbij komt Liefs xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandyke Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 Hey meiden, sorry dat ik even 'binnenval' op je topic, en super dat je bijna aan de beurt bent allebei Ik las dat van die Arnica tabletten en vit C? Is dat altijd de bedoeling dat je dat doet op voorhand? En wat doet het dan precies? Nogmaals.. sorry voor mijn offtopic vraagje xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandyke Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 Trouwens.. ik heb volgende week een consult in de welnesskliniek in Genk.. ben benieuwd bij wie ik terechtkom.. heb helemaal niet gevraagd achter de chirurg... Ik was zo zenuwachtig om te bellen.. hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.