Marinc Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Hoi dames, Sta ik na de meivakantie weer op het schoolplein mijn zoon van 7 op te wachten. Komt hij naar buiten met de vraag of hij mag spelen met een vriendje. Ik zeg dat is goed hoor. Spreek maar af bij wie er gespeeld gaat worden, mag het ook bij ons vraagt hij? En hij kijkt me aan met een blik van .. kan dat wel... Dus ik knik van ja hoor. Nu komt het Loopt hij naar de moeder van dat vriendje en zegt hij, we kunnen ook bij mij spelen maar dan moeten we wel een beetje rustig doen. Want mijn moeder heeft nieuwe grote bosten gekocht haha ? Je had dat gezicht van die moeder moeten zien, ze wist niet wat ze moest zeggen. Mijn zoontje verstelde het echt met een stalen gezicht of het de dagelijkse boodschappen zijn. Kinderen zijn soms toch zo grappig zonder dat ze het zelf weten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Whahaha Geweldig!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valerieee Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Hahahah wat leuk!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissJones Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Love it! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roos1 Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Heel grappig en tegelijkertijd ook heel lief van je zoontje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikje Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Hahaha grappig zijn ze he, die kinderen . Mijn dochter van bijna 11 zegt nu elke keer: jij hebt nu "made in China's". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groen Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Hahaha! Prachtig die kinderen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotjelot Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Hahaha geweldig! Denk dat die moeder daarna snel wat andere moeders een app heeft gestuurd Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Echt geweldig!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mommy D Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 hihi leuk he!Mijn dochter van twee zegt nog geregeld op de kinderopvang dat mamma auw in haar borstjes heeft, waarop de leidsters mij vreemd aan kijken en ik maar ja ik heb zo'n spierpijn in mn rug en ook in mn borsten! (van binnen lig ik dubbel)Mijn zoon van 5 vind het heel normaal inderdaad vraagt geregeld of ik nog pijn heb en vind mijn littekens wel reuze interessantHij vraagt zich wel af waarom ik nou zo vaak in de spiegel kijk!!? En waarom ik telkens borsten kijk op internet. Ben je nou alweer borsten aan het kijken mamma ??Hihihi geweldig toch! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mooi Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Mijn dochter van 8 vertelde ook regelmatig dat mama nieuwe borsten had in het begin. Ik heb in mijn omgeving daar geen geheim van gemaakt al moet ik zeggen dat ik niet zo blij was met haar enthousiaste verhalen bij de kassa en onwillekeurige mensen. Heel lief bedoeld maar geeft wel een ongemakkelijk gevoel. De lieve schat toch! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mooi Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Ze vroeg in het begin ook of ik ze erop had laten plakken en wanneer ik min oude borstjes weer terug kreeg! Hihihihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
yessie Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Hahahaha Mijn jongste 3 vraagt elke x weer als we de fiets op en af gaan of ik geen pijn meer heb aan mijn nieuwe borsten.. Of als ik hem ergens even op til. Mij boeid het niets wie het hoord maar soms fluister ik heel zavhtjes terug dat mama echt geen pijn meer heeft. Mijn oudste 8 (adhd) is wat baldadiger en riep laatst dwars door een volle trein heen dat mama dikke tieten had nu.. dat was niet zo heel grappig. Waar ik wel om kon lachen was dat hij met zijn vingers voordeed hoe groot ze eerst waren (vingers bijna tegen elkaar) en hoe ze nu zijn (handen en armen helemaal uitgespreid). Mn jongste wilt er graag aan voelen.. of ff kijken. Gekke kids Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fienemien Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Mijn dochter van 3,5 zegt ook tegen iedereen dat mama pijn heeft aan haar borsten. Maar iedereen denkt dat die pijn komt door mijn van van de trap, 1 week voor mijn BV Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Mijn oudste 8 (adhd) is wat baldadiger en riep laatst dwars door een volle trein heen dat mama dikke tieten had nu.. dat was niet zo heel grappig. Waar ik wel om kon lachen was dat hij met zijn vingers voordeed hoe groot ze eerst waren (vingers bijna tegen elkaar) en hoe ze nu zijn (handen en armen helemaal uitgespreid). Mn jongste wilt er graag aan voelen.. of ff kijken. Gekke kids OMG ,wat lijkt me dat erg ,hihi.Denk je eerlijk te kunnen zijn tegen je kids krijg je dat Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreamer81 Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Hahaha heel herkenbaar...... Ongeveer 4 dagen na mijn operatie, in t weekend, speelde mijn kids op het plein voor de deur (hartstikke druk op straat) Toen stond er visite voor de deur, riepen ze vanaf de andere kant keihard over straat: "mama kan de deur niet open doen want ze heeft een borstvergroting gehad" Heb ze maar even vriendelijk uitgelegd dat niet iedereen dat hoeft te weten hahaha Ach, is toch het mooie aan kids he? Ze zijn zo puur en eerlijk :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Hahaha heel herkenbaar...... Ongeveer 4 dagen na mijn operatie, in t weekend, speelde mijn kids op het plein voor de deur (hartstikke druk op straat) Toen stond er visite voor de deur, riepen ze vanaf de andere kant keihard over straat: "mama kan de deur niet open doen want ze heeft een borstvergroting gehad" Heb ze maar even vriendelijk uitgelegd dat niet iedereen dat hoeft te weten hahaha Ach, is toch het mooie aan kids he? Ze zijn zo puur en eerlijk :-) Die is ook leuk ja,hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jillyfish Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Ik was er zo bang voor dat me dochter van 8 het in de kring op school zou vertellen.. Maar ze was heel netjes en zei mijn moeder is geopereerd en heeft nu een hele grote wond onder haar borst die moet helen... Verder heeft ze wel al haar vriendinnetjes verteld dat haar moeder graag grotere borsten wilde hahahhahhahaa. strx als het zonnetje gaat schijnen zien ze het vanzelf allemaal wel als de topjes weer aan kunnen!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janou Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Ik ben nu 1 dag PO toen ik mijn dochterjte van 15 maanden vanmorgen zei dat ze niet over me heen mochten klimmen omdat " mamma auwa aan de tietjes had" kreeg ik er een heel zacht kusje op..Maar ben stiekem blij dat ze nog niet praat en het aan jan en alleman kan vertellen hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mara84 Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Hahahaha geniaal. kids zijn soms zo heerlijk eerlijk. Mijn dochter 2,5 zei idd ook tegen iedereen 'zichtig hoor,mama heeft auwa aan de boschjes' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Ik blij dat die van mij nog niet praat....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Biker girl Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Haha wat een verhalen tis toch overal hetzelfde precies. Wij waren de eerste dagen in center parcs kon mama lekker rusten en man en zoon ravotten vraagt hij mama mag mijn vriendje paar dagen komen? Natuurlijk geen probleem ik zei wel maar niks van mijn borsten zeggen hallloo wat dacht ik toen, kinderen van 10jaar zijn slim genoeg je zag het verband boven mijn topje uitkomen en hield ze vast met mijn handen als ik op moest staan of stappen. Haha en dan zag ik hun op mij afkomen ik had schrik dat ze tegen mij aan gingen lopen zei hij zo we zijn voorzichtig hoor en zo fluisterend en hoe is het met u nieuwe borsten haha en kusjes krijg ik al paar jaar niet meer op de mond maar toch vraagt hij nu regelmatig mag ik nog eens aan u boobies voelen haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Ik blij dat die van mij nog niet praat....... :45: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juwel Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Hahaha ik lig echt dubbel door al jullie verhalen. Echt super grappig maar ik ben tegelijkertijd zooooo blij fat mijn dochter bijna 13 jaar is en echt weet dat dit echt geheim is ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Hahaha ik lig echt dubbel door al jullie verhalen. Echt super grappig maar ik ben tegelijkertijd zooooo blij fat mijn dochter bijna 13 jaar is en echt weet dat dit echt geheim is ;-) Nee,dat hoop je dan he,hahaha Je weet t niet zeker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.