Jump to content

Martjuh74 : 8 juli 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek

Guest Martjuh74

Recommended Posts

Guest Martjuh74

Hallo, ik zal me even voorstellen. Ik ben Marjolein en ik ben 38. Ik heb 3 kinderen waarvan de oudste 20 en de jongste 4. Daartussen zit nog een zoon van 16 ;)

Ik zat op mijn 19e voor het eerst bij de plastisch chirurg van het Andreas ziekenhuis in Amsterdam, maar ik had geen goed gevoel over de chirurg dus heb het even laten hangen.

Toen ik een jaar of 24 was ben ik op consult bij de kliniek van dhr Schoemacher geweest, bij dr Efting-Dijkstra, maar omdat mijn relatie toen op de klippen liep is dat OOK niet doorgegaan.

Nou, nu heeft mijn zus de stap gezet en gister een vergroting gehad en nu ben ik ook gemotiveerd om de stap te zetten. Ik heb best kleine borsten en wil gewoon groter. Ik moet er alleen voor sparen helaas, dus ja, ik ben nog wel even bezig ben ik bang, maar goed, zal nog wel een paar maanden duren.

Nou, hou jullie op de hoogte, groetjes Marjolein

Hoi hoi

Welkom op het forum!!!

Als ik me niet vergis is jouw zus gisteren door Verdonck geopereerd he? En jij verzorgt haar op het moment....

Dacht dat jullie dat waren gisteren in de shoutbox haha....

Nou, dan is het een kwestie van een datum prikken lijkt me ;)

In ieder geval veel succes met het verzorgen van je zus, en alvast met het prikken van je datum ;)

gewoon ervoor gaan :)

Heel veel lees- en forumplezier!!

En heb je vragen, shoot!!

xx BB

Guest Martjuh74

Haha ja klopt, mijn zus is gisteren door Verdonck geholpen, ze heeft zoveel pijn, het is gewoon echt zielig. dat maakt me wel een beetje bang hoor.

Is ze nog naar de apotheek geweest voor de zetpillen? en neemt ze elke 6 uur 1000mg paracetamol?

Als de pijn te erg is, bel dan even de huisarts of ze wat tramadol mag hebben!! Dat kan haar misschien helpen.. Wist niet dat ze zoveel pijn had anders had ik dat eerder gezegd!

xxx

ps. het is maar een paar dagen die pijn, daarna heb je alleen nog borsten ;) en daar doe je het allemaal wel voor ;)

• 1 month later...
Guest Martjuh74

Goedemorgen,

Ik zit ergens mee, dus ik denk waar kan ik het beter vragen als op dit forum ja toch?

8 juli krijg ik mijn bv in de Wellness in Genk bij dr Verdonck.

Nou ben ik natuurlijk op consult geweest en ik heb verschillende proteses gepast en bij die van 425cc dacht ik ja!

Maar nu ben ik toch een klein beetje bang dat dit te groot is, hoewel dr Verdonck er niets over zei. Niet dat het te groot was voor mij ofzo.

Maar ik wil straks ook niet 1 en al tiet zijn.

Ik ben 1.64 maar ben wel wat te zwaar, ik weeg momenteel 76 kilo, hoewel je dit niet echt ziet. Mijn rug is vrij breed gebouwd, ook als ik slank ben.

Ik wil best een grote D kleine E, maar echt geen grote E of F ofzo. Heeft iemand hier ervaring met de monobloc proteses?

Het is een vraag die ik ook al al een keer in de shoutbox heb gesteld, maar goed, toen had ik er nog niet mijn "lichamelijke details" bij vermeld :P

Ik hoop echt dat iemand me antwoord kan geven, groetjes!!!

Guest Martjuh74

Ja, dat was ik, met mijn zus gaat het onwijs goed. Ik krijg hetzelfde als haar, namelijk 425cc, alleen is ze veel langer.

Ik heb nu een kleine, klein beetje slappe b.

Guest Kimmetje

Ik had hetzelfde als jou meid slappe b maar 75 omtrek.

Ik ben 1.69 lang en weeg 63 kilo...

Ik heb ook 425 achter de spier gehad en ben nu bijna 6 weken po...

Ik heb al wat foto's op mijn profiel maar er komen er een dezer dagen meer...

( heb nu mijn periode wn dan heb ik zo'n dikke buik op de foto's hihi)

Ik zit nu op een 75E bij hunkemuller en bij sommige weer op 75D!

Dus denk dat je tevreden gaat zijn ;)

Xx

Ben ik weer haha

Met een projectie van 5,4 cm zul je idd rond een E uit moeten komen. Soms valt het echter net iets kleiner en kom je op een D uit.. Zeker als je een bhomtrek 80 hebt...

Het wordt achter de spier geplaatst, dus ligt het er maar net aan hoe hard je spier drukt of het D of E gaat worden :)

xxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.