Jump to content

nathasja : 13 mei 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek

Recommended Posts

Bij deze stel ik mij even voor ben nathasja moeder van 2 kinderen 30jaar gelukkig getrouwd.

Na lang denken toch overwogen om een bv te laten doen heb een a tot kleine b cup.

Hiervoor ga ik naar de welness kliniek te genk.

Bij deze mijn operatieverslag.

Gisteren 13 mei hen ik mijn langverwachte borstvergroting gekregen.

Moest me om half 11 melden aan de balie na veel geërger werd ik eindelijk eens om half 12 geholpen waarop meteen volgde dat ik naar boven mocht. Eenmaal boven aangekomen werd ik om 12 uur naar de operatiekamer gebracht. Hier kreeg ik infuus met antibiotica en een middel om rustig te blijven. Ik heb Boh meegekregen dat dr verdonck kwam aftekenen en hierna kennelijk al in slaap gevallen want van narcose totaal niets meegekregen. Toen ik op de recovery wakker werd dacht ik van Ow het is al gebeurd alleen jammer dat ik geen resultaat zag door het verband. Was heel snel goed wakker en begon meteen te klagen van honger en dorst haha. De verpleegkundige kwam mij halen om terug naar mijn kamer te gaan hier moest ik rustig overstappen op eigen bed dit ging perfect iets na half 2op mijn kamer te zijn om 10 voor 2lirp al weer rond kleren anngetrokkeb en me zelf koffie gaan halen want de cola wat ik had gekregen die was natuurlijk meteen op. Om half 3 mocht ik naar huis. Eenmaal thuis nog beetje geslpen tot gisteravond eigenlijk geen last gehad behalve een flinke druk. Vannacht super slecht geslapen doordat ik geen rugslAper ben.. nu gaat het enigzins branderig gevoel aan mijn tepels lijkt het wel en nog steeds die onaangename druk alsof mijn oudste dochter van 5 op mijn borstkast staat te springen aan 1 stuk door. Had trouwens van mijn eigen een kleine a/b heb 350 cc rechts en 380 cc links bijgekregen dr verdonkck verwacht een mooie d laten we het hopen kan niet wachten tot verband eraf mag en ikzelf eindelijk mijn boebies kan zien...

Hey nathasja! Ben ook bij dr. verdonck geopereerd vorige maandag 6 mei.

Vandaag zijn bij mij de verbanden eraf gegaan omdat ze me gek maakten. Ik kon moeilijk ademen en vanachter waren de plakkers helemaal los dus ik mocht na een telefoontje aan de WK vandaag het verband en de plakkers er laten afhalen :)

Ikzelf heb 380cc rond extra high profile achter de spier gekregen in beide borsten en ik kwam van een AA/A cupje (kan je zien in mijn gallerij)

Inderdaad dat branderige gevoel in mijn tepels ik werd er helemaal gek van, had ook veel last aan de maag door die hele pillenwinkel!

Vanaf dag 4-5 begon het bij mij echt wel te beteren, maar ook nu nog als ik recht moet staan heb ik veel pijn in de spiertjes :P

Komt allemaal goed, hopelijk zet je ook voor en na foto's vind ik altijd leuk om te zien.

Je kan de mijne in mijn gallerij bekijken heb net de eerste "echte" na-foto's eropgezet :)

Fijn herstel gewerkt geniet van de rust! x Kimzy

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Jij bent toch die nathasja, die vanavond in de shoutbox zei dat ze al een borstvergroting gehad had toch??? Of vergis ik me nou?

Bij welke arts ben je geweest en hoe ging het?

xx BB

Hallo ja dat was ik hihi het gaat nu enigzins moet echt blijven liggen om minderpijn te hebben. Maar met w2kids in huis word dat af en toe moeilijk.

Hey Nathasja,

Eerst en vooral: hieperdepieperdepiep hoera voor je nieuwe boobies!!!

Ik ben 5 weken geleden geholpen door Dr Verdonck en ik moet toegeven dat ik qua gevoel en uitzicht pas sinds vorige week een (heel) goed gevoel heb rond mijn nieuwe boobies,.

Ik heb vandaag ook voor het eerst mijn huishoudelijk werk weer met volle overtuiging en durf gedaan. Het voelt aan alsof er op een week tijd gigantisch veel veranderd is, maar geen idee wat precies...

Ik raad je aan om het rustig aan te doen, je voelt vanzelf wat kan en wat niet. En als er lichamelijk iets tegenpruttelt wil het zeggen dat je teveel doet.

Maar om even terug te komen op de eerste dagen: dat drukkende gevoel op je borstkas, waardoor je minder diep kan inademen, klinkt zeer bekend. Net als die tepels, ik dacht op den duur zelfs dat ik ze aan het openschuren was in het verband. Maar nee hoor, bij de grote onthulling zagen die er perfect onbeschadigd uit.

Komt allemaal goed hoor. Dit is even een vervelende periode, waar je gewoon door moet.

Veel succes met je herstel meid. En ik hoop dat je mega-blij zal zijn met je aanwinst!!

x

Hallo Nathasja! Ik dacht ik ga eens even wat zoeken ivm dr. verdonck en herkende je meteen van in de wachtzaal! Ik ben ook geopereerd op maandag 13 mei! Alles verloopt hier goed. Ik ben benieuwd naar het resultaat! De eerste dag had ik een gevoel alsof er een vrachtwagen over me gereden was! LOL Nu gaat het beter maar heb ik enorm last van jeuk... Ik word er gek van... Bij mij hebben ze 380 cc gestoken. Spannend hé! Ik begreep al niet waarom ze mij eerder kwamen halen?? Groetjes

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.