roosj Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Hoi allemaal!!Ik heb een beetje zitten lezen hier en daar en ik krijg het vermoeden dat er een verband bestaat tussen de grote van je borsten en of je linkshandig of rechtshandig bent.Ik zelf was volgens mijn pc bijna symmetrisch voor mijn operatie. Ik heb aan beide kanten ronde implantaten gekregen van eurosilicone high profile. Deze zijn dual plane geplaatst. Ik ben nu 3 weken PO en ik merk op dat rechts een stuk kleiner oogt dan mijn linker borst. Ik ben rechtshandig!!!Mijn eerste vraag is: trekt dit nog bij ??Mijn tweede vraag is: hoe zit dat bij jullie ??Liefs roosj<3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikje Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Hey Roosj,Bij mij is ook rechts wat kleiner dan links en ik ben ook rechtshandig. Nu was alleen mijn rechterborst voor de bv ook al een stukje kleiner dan de ander, dus symmetrisch was ik zeker niet. Ik neem aan dat het nog wel bijtrekt als je hetzelfde aantal cc hebt gekregen en je borsten voor de bv wel gelijk waren. Maar geen elk lichaam is symmetrisch en mogelijk wordt het kleine verschil dat je (niet zichtbaar) had nu wel iets uitvergroot. Maar dat zullen den kenners hier op het forum wel weten. Liefs Mikje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Francien Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Ik ben rechts, en mijn rechterborst is altijd wat groter geweest dan mijn linker. Na mijn BV viel het verschil niet zo op, maar nu de prothesen zijn verwijderd is rechts weer duidelijk wat groter dan links. Het hoort bij mij, denk ik dan maar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Heeft niets met rechts of linkshandig te maken... Want alle varianten zijn mogelijk... Heb ze al allemaal zien langskomen in de loop der tijd haha.. Wel is het zo dat 1 borst altijd sneller hersteld dan de andere en dat het dus kan voorkomen dat er in het begin een grootteverschil ontstaat. Dit gaat in de loop der tijd weer bijtrekken. Geef het zeker tot 3 maanden po de tijd, want je zult zien dat er nog vanalles kan veranderen xxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosj Posted May 14, 2013 Author Share Posted May 14, 2013 Geduld hebben hè! Laat ik dat nou net niet hebben hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Ik heb het nagevraagd bij de apotheek, maar ze hebben het ook niet in pil-vorm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.