koekkoek Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Goedemiddag dames, Sinds enige tijd zit ik mee te kijken op dit forum, aangezien ik al heel lang een borstvergroting wil en ik eindelijk deze kans krijg. Al sinds mijn 16e wil ik eigenlijk wel een borstvergroting, ik merkte erg bij mijn vriendinnen en zusje (2 jaar jonger met een volle D) dat ik wel heel erg achter bleef. Ik voel me hierdoor totaal niet vrouwelijk. Ik ben 23 jaar, 1,72 en weeg 60 kilo. Mijn verhouding klopt daardoor voor mijn gevoel helemaal niet. Afgelopen 23 april heb ik mijn eerste consult gehad bij Dr. Moojen-Zaal in Hilversum bij de Velthuis Kliniek. Dit is mij heeeeeeeeeeel erg goed bevallen, hele aardige vrouw en consulente die me gelijk op mijn gemak stelden. Nu een aantal weken later staat de operatie datum vast, begin juli word ik geopereerd. Ik vind dit echt super spannend, en ook wel een beetje eng. Graag zou ik wat ervaringen willen horen van dames die ook door mevrouw Moojen-Zaal zijn geholpen en de eventuele foto's op het forum hebben staan. Ik weet dat het bij iedereen anders uitpakt maar ben toch wel nieuwsgierig. Verder vind ik het erg leuk om alle verhalen te lezen. Juist omdat ik het allemaal zo spannend vind en me in veel verhalen kan vinden. Ik hoor graag van jullie Link to comment Share on other sites More sharing options...
I233 Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Hoi Koekkoek!welkom hier! en gefeliciteerd met je datum, welke dag mag je?er zijn hier meer meiden geholpen door dr. moojen-zaal. krijg je anatomische protheses? en hoeveel cc denkt ze op uit te komen? en worden ze voor de spier, achter de spier of dual plane geplaatst?rechtsboven heb je een zoekbalk waarin je kan zoeken. (als je hem niet ziet kan je helemaal onderaan de site het thema veranderen naar bijvoorbeeld unlimited). als je zoekt kan je kiezen of je wil zoeken op forum maar ook op gallerij.http://www.borstenforum.com/index.php?app=core&module=search&do=search&andor_type=&sid=eb3c2bf3d0fa622ec65d6ee5b324e761&search_app_filters[gallery][images][sortKey]=date&&search_app_filters[gallery][comments][sortKey]=date&search_term=dr.+moojen&search_app=gallery&search_app_filters[gallery][searchInKey]=albums deze vond ik al even voor jex Link to comment Share on other sites More sharing options...
koekkoek Posted May 13, 2013 Author Share Posted May 13, 2013 Dankjewel!! Ik krijg anatomische protheses, 295 CC dual plane.Alleen vind ik het erg lastig en twijfel om nog een tweede keer op consult te gaan om nogmaals te passen.Nu het allemaal vast staat komt de spanning, gaat het wel goed komen bij mij? Neem ik de juiste CC's?Gaat het überhaupt bij me staan, kans op kapselvorming, striae enz enz. Ik zal eens goed het forum door gaan spitten en hopelijk word ik er wat wijzer van! Link to comment Share on other sites More sharing options...
I233 Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 heel herkenbaar die vragen die nu naar voren komen.Ik denk dat bijna iedereen hier op het forum die een BV heeft gehad of gaat krijgen vlak voor de operatie gaat twijfelen over het aantal CC'sIk ben 21 juni aan de beurt en had ook mijn twijfels.enerzijds bang dat ze te klein worden, maar vind ze ook al heel snel te groot (ben gewend om niets te hebben natuurlijk) ik ga nog even passen en met de dr door bespreken. zo weet hij wat mijn wensen, angsten en twijfels zijn. en dan kan ik hem vertrouwen op dat hij doet wat goed is.Dus voor jou ook handig, besprek het nog een keer door. dan zie jij de arts nog even maar de arts jou ook en dan kan je nog even wat vragen stellen en door bespreken wat je wensen zijn. beter een keer te veel dan te weinig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
koekkoek Posted May 13, 2013 Author Share Posted May 13, 2013 Daar heb je gelijk in! Wat en waar ga jij het laten doen, hoeveel cc, anatomisch, dual plane??Wat super leuk en spannend he, moet er echt de hele dag door aan denken!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
I233 Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Ik ga bij dr. de blecourt in het vlietlandziekenhuis. krijg ong. 250cc dual plane, ronde protheses. ben zelf bang dat 250 iets te klein wordt met mijn omvang van 75 maar ben ook weer bang dat 300 weer te groot wordt:P haha28mei ga ik weer bespreken, maar kan er ook echt niet op wachten. soms nog de angst van: HELP WAAR BEGIN IK AAN EN WIL IK DIT NU ECHT??JA dit wil ik echt want doorleven met deze platte tietjes wordt ik ook niet gelukkiger van;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Hoi hoi Welkom op het forum!! Ik zie dat L233 je al wat wegwijs gemaakt heeft!! Mag ik nog vragen de hoeveelste juli je geopereerd gaat worden? Dan pas ik dat nog even aan in je titel Tevens verhuis ik je naar de operatieverslagen omdat het toch zeker lijkt dat je je keuze gemaakt hebt he Veel lees- en forumplezier!!! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissJones Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Hey koekkoek, Gefeliciteerd met je datum" Ik wordt 24-5 door dr mooijen geopereerd en 290cc anatomisch extra high profile. Ook ik heb zo mijn twijfels, maar ik vertrouw op de pc. Succes met aftellen! Grz missJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
koekkoek Posted May 15, 2013 Author Share Posted May 15, 2013 4 juli word ik geopereerd.Oh wat spannend! Dat is echt al bijna!!! Hoe bevalt de fysio?Ik ga je volgen ben heeel benieuws hoe het je afgaat!Succes met aftellen nog maar heeeeel even Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissJones Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Hey koekoek, Ja ik doe de oefeningen elke dag, stelt niet zo veel voor. Wel moet ik mezelf eraan herinneren! 4 juli is nog even...maar het zal het wachten waard zijn. Ik ben met de bv wel veel bezig, het spookt de hele dag door mijn hoofd. Ik heb er heel erg zin in, maar aan de andere kant heb ik ook de nodige spanning. Het zal er bij horen. Succes bij de fysio meid, en aftellen maar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vosje Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 Hoi koekkoek,Wat super toevallig, ik heb 4 juli ook mn operatie bij dr. Moojen-zaal in Hilversum.Ik krijg anatomische 270cc, ik hoop dat het niet te klein wordt ofzo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PoisonIvy Posted May 19, 2013 Share Posted May 19, 2013 Ik word ook 4 juli door dr. Moojen-Zaal geholpen. En krijg ook 295 anatomisch, toevallig! Het klinkt nog zo ver weg, maar voor je het weet is het zo ver.. spannend Link to comment Share on other sites More sharing options...
koekkoek Posted May 20, 2013 Author Share Posted May 20, 2013 He Vosje en PoisonIvyDat is inderdaad toevallig!! Lastig he om te bepalen hoeveel cc's je nou moet nemen.Als ik moet komen voor de fysio ga ik nog een keertje de protheses passen.Krijg ook tot nu toe 295 cc.Vosje op welke maat heeft ze ongeveer aangegeven waar je op uit komt? En PosonIvy welke maat bij jou? Spannend he, ik tel de weken echt af!Nog 6 en een halve week te gaan!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vosje Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Nou de eerste keer wilden ze 245cc doen, dan kwam ik uit op 75b of een kleine c cup. maar na twee weken ging ik twijfelen dus toen heb ik met de consulente nog een afspraak gemaakt en toen hebben we afgesproken om 270cc te doen, dan kom ik volgens hun uit op een 75c. Dat is ook wat ik wilde. alleen ik lees op het forum bijna alleen maar over grotere protheses. Maar ik vind het wel prima zo, ik wil wel dat het natuurlijk blijft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PoisonIvy Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Hee,Mijn begin positie is een 75b, niet gevulde bh's denk ik 75a. De kans was groot dat ik op een 75d zou uitkomen. vind dat echt huge klinken, maar zo zag het er bij het passen helemaal niet uit! Op welke maat ga jij waarschijnlijk uitkomen? haha ik ben ook al aan het aftellen, raak er telkens zo door afgeleid. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
koekkoek Posted May 20, 2013 Author Share Posted May 20, 2013 Bij mij hetzelfde, met 295 cc zou ik op een volle C/D uitkomen. Ja precies, ik vind het ook huge klinken maar mn zusje heeft ook een D cup en is ook niet onmeunig groot.Een vriendin van mij heeft vorig jaar een borstvergroting gehad bij de velthuis kliniek, ongeveer zelfde aantal cc's en ziet er super mooi uit. Ook heel natuurlijk!! Hopelijk wordt het bij mij ook zo, alleen kun je het helaas niet echt met elkaar vergelijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vosje Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Ik krijg trouwens low profile, en jullie? Nu heb ik al helemaal het gevoel dat ze te klein worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Ik krijg trouwens low profile, en jullie? Nu heb ik al helemaal het gevoel dat ze te klein worden Had jij je pb gehad over het starten van een eigen topic? Rechtsboven bij het envelopje Link to comment Share on other sites More sharing options...
PoisonIvy Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Hee Vosje, Als wij met maar 15cc meer op een D uit zouden moeten komen, dan kom jij toch vast wel op een mooie C! ( lees zelfs vaak dat zo'n klein verschil te verwaarlozen is qua hoe het eruit ziet) Ik heb ook foto's gezien van meiden met minder cc's, rond de 240 tot 280 en die vind ik ook super mooi geworden. Je leest inderdaad heel veel van meer dan 300, maar het is natuurlijk ook heel erg afhankelijk van je eigen lichaam wat het resultaat wordt. Ik was eerst ook enorm aan het twijfelen. Bang dat het te klein werd en even later weer dat het te groot werd, omdat ik het vergeleek met anderen. Maar zoals koekkoek ook zegt, je kunt het eigenlijk niet met elkaar vergelijken. Ik denk dat je vooral af moet gaan op het advies van de pc. Volgens mij krijg ik medium profile, durf het niet met zekerheid te zeggen want is eigenlijk niet besproken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Babsy84 Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Hi meiden,Ik wordt ook de 4de door haar geopereerd.... Jeetje ze zal het wel druk hebben met al die boobies hahaDe kans is denk ik groot dat we elkaar wel gaan zien!!!Zijn jullie al met de fysio begonnen? Ik heb volgende week donderdag de eerste sessie.Heb er heel veel zin in!!!!Xxxx Babsy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liekieliek Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Hoiiii,Hier ook een bv bij moojen zaal... 27juni.Ze gaat 335 anatomische natrelle mf dual plane doen bij mij.Gisteren bij de fysio geweest dus kan aan de slag:)Heb er super veel zin in en benieuwd naar het resultaat!!Xxx liekie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Babsy84 Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Hey Liekie,Dat schiet al lekker op zeg, spannend hahaWel grappig, ik krijg namelijk exact dezelfde operatie en protheses als jou.Ben dan ook erg benieuwd hoe het eer straks uit ziet. Want welke maat heb jij nu?Ik 80 B en weeg 62kg en ben 1.73 lang :-) zij we straks Boobie tweelingen hahaXxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liekieliek Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Hoii.. Wat leuk en spannend... Ik heb nu een lege b... Had een volle c maar na 3 zwangerschappen en borstvoedingen helaas minder geworden. Ik heb nu 75 b... Ben klein hoor.. 157 en weeg 65 kilo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 hey,ik word 3juli geopereerd. Ik krijg anatomische protheses van natrelle. Ik weet nog niet hoeveel cc, moet morgen gaan passen. Ben benieuwd, heb nu een kleine b en hoop een c - volle c te krijgen.Zal er vlug zijn hé, nog een 3 tal weken!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
koekkoek Posted June 11, 2013 Author Share Posted June 11, 2013 Spannend!! Ja Babsy84 wie weet komen we elkaar tegen!Deze week ben ik gebeld door de fysio, en heb een afspraak gemaakt.Ga gelijk die dag nog een keertje passen om even te checken of de aantal cc's toch wel de juiste zijn die ik wil.Als ik alle berichten hier op het forum lees begin ik af en toe te twijfelen,bij de een valt 295 cc klein en bij de andere groot. Ben daardoor redelijk in de war geraakt.Ik droomde laatst dat ik geopereerd was en dat het helemaal geen verschil was haha.Dat zal gelukkig wel niet het geval zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.