Ga naar inhoud
Mededeling voor iedereen! Lees meer... ×
Borsten Forum

Mikje

prothese voelen, ribbelig

Aanbevolen berichten

Jeetje....wat jammer dat dit erbij hoort... :-(

Ik had wel van de pc gehoord dat ik mogelijk de randen zou kunnen voelen omdat ik zo weinig weefsel heb van mezelf, had alleen niet gedacht dat ik de hele prothese zou voelen en zien als ik buk. Het is inderdaad net of er onzichtbare vingers op drukken, zijn hele diepe "deuken".

Maar ja....maar niet teveel bukken dan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb net nog een oud topic gevonden uit 2011 waar iemand dit ook goed beschrijft en waarbij een hoop meiden aangeven dit ook te hebben. Het komt gewoon omdat ik erg dun ben van boven en ook een dunne huid heb. Ik ga me dus geen zorgen maken. Ben nu 6 weken po en het kan nog veranderen/ verminderen volgens dit topic.

Ben eigenlijk nog benieuwd of mijn borsten nog erg gaan veranderen de komende weken, weet iemand dit? En wat kan er dan nog veranderen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben ook erg slank, heb geen borstweefsel maar had geen rimpels in het begin. Het is wel verschenen na enkele jaren, eerst bij vooroverhangen (lekker sexy in bed). Later ook zichtbaar bij rechtstaan. Nu heb ik lekkende implantaten. Dus dat was misschien al een indicatie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat ribbelige heeft of met de dikte van je huid te maken, of met kapselvorming.

Met lekkende implantaten heeft dat normaal gezien niets te maken.

xx BB

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben pas 2,5 week po en zie bij de rechterborst onderin de ribbels dit was vanmiddag nog niet zo. Hoop dat dit nog wat verandert maar zullen wel zien

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 13-5-2013 om 19:30 zei Mikje:

Ik voel ze ook als ik rechtop sta! Maar het is maar een hele lichte ribbel die ik voel en ik kan het zo induwen....net alsof de prothese te zacht is ofzo. Maar ja...ben nog maar 4 weken po dus er kan nog van alles veranderen.

Hi @Mikje ik lees net je topic van een tijd geleden al :) mazr was dus opzoek naar dit soort symptonen omdat ik ze ook heb...:( ben zo ongerust.. ben nu bijna 7,5weken po

en voel ook langs de binnenkant van men borsten(en eigenlijk alleen links of veel meer) ook zo ribbelig en heel zacht alsof je kan induwen...

is dit echt normaal?? Ben al vanalles aant denken en ongerust...:(

grtjsss

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 1-7-2018 om 20:14 zei Linaxxx:

Hi @Mikje ik lees net je topic van een tijd geleden al :) mazr was dus opzoek naar dit soort symptonen omdat ik ze ook heb...:( ben zo ongerust.. ben nu bijna 7,5weken po

en voel ook langs de binnenkant van men borsten(en eigenlijk alleen links of veel meer) ook zo ribbelig en heel zacht alsof je kan induwen...

is dit echt normaal?? Ben al vanalles aant denken en ongerust...:(

grtjsss

Als je twijfelt kan je altijd even langs je pc gaan. Ik heb dat ook gedaan toen ik dit voor het eerst voelde, maar die zei me toen dat dit normaal is omdat ik zo weinig bedekking heb aan de zijkanten. Als je een prothese in je hand vasthoudt, zie je ook dat hij een beetje rimpelt dus het is normaal dat je dit ook ziet onder een dunne huid. Inmiddels heb ik dit al 10 jaar dus ben nu wel overtuigd dat het niets is om je zorgen over te maken. 

@best_boobie Ik dacht/ hoopte ook dat Motiva de oplossing zou zijn voor rippling. Maar zie dit verhaal van een vrouw met Motiva ergonomix die hier na een jaar eveneens veel last van heeft: https://www.realself.com/review/finland-fi-breast-augmentation-finally-boobs-motiva-ergonomix-320cc-silicone#. Ik vrees dat als je een dunne huid hebt, dit onvermijdelijk is..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op ‎10‎-‎7‎-‎2018 om 20:24 zei Rosanna123:

Als je twijfelt kan je altijd even langs je pc gaan. Ik heb dat ook gedaan toen ik dit voor het eerst voelde, maar die zei me toen dat dit normaal is omdat ik zo weinig bedekking heb aan de zijkanten. Als je een prothese in je hand vasthoudt, zie je ook dat hij een beetje rimpelt dus het is normaal dat je dit ook ziet onder een dunne huid. Inmiddels heb ik dit al 10 jaar dus ben nu wel overtuigd dat het niets is om je zorgen over te maken. 

@best_boobie Ik dacht/ hoopte ook dat Motiva de oplossing zou zijn voor rippling. Maar zie dit verhaal van een vrouw met Motiva ergonomix die hier na een jaar eveneens veel last van heeft: https://www.realself.com/review/finland-fi-breast-augmentation-finally-boobs-motiva-ergonomix-320cc-silicone#. Ik vrees dat als je een dunne huid hebt, dit onvermijdelijk is..

Rimpeling is wel aan de bovenkant en zij heeft het implantaat (bij haar lengte en gewicht) niet onder de spier.. Dus ja, het kan wat rimpeling (kan bij elk implantaat maar de kans bij Motiva is het minst ivm de andere structuur van de gel) zijn die zij ziet, maar ik denk dat de kans ook bij haar minimaal geweest zou zijn dat het zichtbaar was, als ze het implantaat onder de spier zou hebben.. Is natuurlijk niet zeker, en ik wil het ook niet goed praten, maar hier had nog iets gedaan kunnen worden om het te voorkomen, snap je wat ik bedoel?

xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aankondigingen

Premium Theme Designed By IBTheme.com