Jump to content

jootje250 : 13 mei 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek

Recommended Posts

Hoi hoi

Welkom op het forum!!!

Rechtsboven zit een zoekfunctie, daar kun je zoeken op wellnesskliniek, maar ook op de naam van je plastisch chirurg :)

Zie je de zoekfunctie niet? ga dan helemaal naar beneden aan het forum en wijzig links onderaan (kleine lettertjes) je thema in unlimited (bijvoorbeeld)

Daarna zie je rechtsboven je zoekbalk :)

Bij welke pc ga je?? Dan pas ik je titel aan en verhuis ik je naar de operatieverslagen (daar verhuizen we iedereen heen die een datum heeft ;) )

Alvast heel veel succes voor morgen!!!

xx BB

Bedankt voor de reacties ik moet het forum echt even door krijgen ja ik ga naar docter verdonck va de wellnes kliniek.

Ik ga het even uitvogelen allemaal hier en bedankt voor de felicitaties hihi.

Hoi jootje ook ik ben gisteren geopereerd door dr verdonck. Hoelaat moest jij? Ik zit met hetzelfde probleem met die sportbh weet ook nog niet waar ik hem ga halen. Denk bij de hema die heavy sport hoor ik wel goede dingen over. Denk dat ik me een d ga halen heb eens rondgezocht op voor en na borstvergroting had vanmezelf een kleine b er is 350 en 380 in gegaan dus zou volgens verdonck op een d uitkomen.hoevoel je je vandaag en hoe ben jij de nacht doorgekomen? Ik waardeloos voelt alsof er iemand op mijn borstkast aan springen is zo'n druk voel ik en ben absoluut geen rug slaper dus sit was ff afzien. Maar ja alles voor het goede doel achter 2 weken mag verband eraf en dan mogen we eindelijk het resultaat zien. Gr

Hoi jootje ook ik ben gisteren geopereerd door dr verdonck. Hoelaat moest jij? Ik zit met hetzelfde probleem met die sportbh weet ook nog niet waar ik hem ga halen. Denk bij de hema die heavy sport hoor ik wel goede dingen over. Denk dat ik me een d ga halen heb eens rondgezocht op voor en na borstvergroting had vanmezelf een kleine b er is 350 en 380 in gegaan dus zou volgens verdonck op een d uitkomen.hoevoel je je vandaag en hoe ben jij de nacht doorgekomen? Ik waardeloos voelt alsof er iemand op mijn borstkast aan springen is zo'n druk voel ik en ben absoluut geen rug slaper dus sit was ff afzien. Maar ja alles voor het goede doel achter 2 weken mag verband eraf en dan mogen we eindelijk het resultaat zien. Gr

De heavy sport van de Hema wordt niet door iedereen geadviseerd... Hij kan wat slap zijn voor na een bv..

Waar ik goede verhalen over hoor is de Fila.

Zal even een link toevoegen van de goede bh. Deze is namelijk ook met voorsluiting, is stevig genoeg en schijnt een goed draagcomfort te hebben :)

http://www.underfashion.nl/sportbh/FI24391--Fila-Sporty-Microfibre-HIGH-Impact-sportbh-met-voorsluiting-BCDE-24391.html?kleur=wit&maat=B70

xx BB

• 2 weeks later...

alsnog gefelictiteerd,ik vind je boobs heel mooi geworden,zo leuk dat verschil je van niets naar 2 mooie bergen,prachtig.

Staks lkkr zomer dingetjes aan,mocht t ooit nog warm worden haha.

Gr Vlinder :116:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.