Jump to content

Eindelijk.. over 2, 5 week het consult!

Rowiej

Recommended Posts

Hallo ik ben Rowiej ben moeder van twee prachtige kinderen van 1, 5 en baby van 2 maanden.

Ik heb 29 mei een consult voor bv en heb er zo zin in! Je borsten veranderen toch echt na borstvoeding, heb altijd maar een klein btje gehad maar nu een uitgezakte, waar ik heel onzeker over ben.

Hoop hier wat ervaringen te lezen hoe moeders dat gedaan hebben met jongen kindjes na ee bv.

Groetjes

Hoi Rowiej,

Welkom op dit forum! Ik ben zelf nog niet zo heel lang lid maar je kan hier echt heel veel informatie vinden.

Ik heb nu bijna 3 weken geleden mijn bv gedaan en ik ben zooooo blij!

Ik heb 3 kinderen waarbij ik 2 keer borstvoeding heb gegeven. Ik had al nooit heel veel, maar na de kids was het echt alleen nog maar een theezakje, cub aaaaaaaaaa ofzo :-)

Hou er wel rekening mee dat als je het gaat laten doen je 6 weken lang niet zwaar mag tillen en niet je elleboog boven je schouder mag brengen. Je kindjes zijn nog klein en die zal je toch moeten optillen soms denk ik.

Waar ga je op consult?

Groetjes Mikje

Hoi meiden!

Ik had me laatst al een keer voorgesteld maar over 2, 5 week eindelijk mijn consult.

Ik woon namelijk voor een aantal jaren in Curaçao en wilde altijd al een bv. Wilde het eerst in Colombia laten doen, maar toch voor gekozen om het in Nederland te doen het is natuurlijk wel snijden in een gezond lichaam.

Hebben jullie misschien bepaalde tips die ik moet vragen bij z'on consult? en hoe kan ik het beste uitleggen wat voor cup ik wil?

De bv zelf wil ik pas eind november want wil zeker 10 a 15 kilo afvallen. En ik ga volgend jaar mei trouwen en wil zeker mooie borsten hebben hihi!

Alle tips zijn welkom!

Groetjes

Hoi hoi

Er is hier op het forum een vragenlijst te vinden :)

Deze bijvoorbeeld: http://www.borstenforum.com/topic/3315-vragen-voor-pc/?hl=vragenlijst#entry93494

Over welke maat borsten je wilt.. Daar kun je het beste op internet een foto voor zoeken. Dan is het het beste uit te leggen aan de pc..

Bedenk je wel goed dat je aan je pc zult moeten zeggen dat je tussen je consult en je operatie wel 10-15 kg wilt afvallen, want dat bepaalt wel de keuze voor voor of achter de spier waarschijnlijk. EN het zal dan niet helemaal te bepalen zijn wat je zou kunnen krijgen wat betreft aantal cc..

Ik zal je andere topic even hier bijvoegen, dan hoef je maar 1 topic bij te houden ;)

xx BB

• 6 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.