Jump to content

Protheses vervangen na 10 jaar?

Recommended Posts

Hallo allemaal, ik kom verschillende adviezen tegen over het vervangen van protheses na 10 jaar. Sommige pc's adviseren om dit wel te doen, anderen vinden het niet nodig. Het gaat om protheses die vandaag de dag gebruikt worden. Wat weten jullie hierover? Wat heeft jullie pc jullie geadviseerd?

Hoi hoi

Het ligt er een beetje aan...

De meeste prothesen kunnen wel ongeveer 15 jaren meegaan. Maar ook vaak langer! Als jouw lichaam geen overmatig kapsel gaat aanmaken in de loop der jaren, volstaat het om je prothesen gewoon over 10-15 jaar eens te laten nakijken...

Echter. In die tijd tussen nu en 15 jaar later, zal je lichaam ook veranderen... In die tijd kan der dus hang ontstaan, of je krijgt kinderen en je boobs veranderen.. Je wordt dikker of smaller.. Alles heeft invloed op de boobs..

Waarom zouden we ons druk maken over wat over 10-15 jaar is... ;) Ik denk dat ik tegen die tijd misschien wel een maatje meer zou willen, een ander wil dan misschien een lift, en weer een ander wil ze eruit laten halen, omdat je niet als oma met siliconentietjes wilt rondlopen.

Denk dus dat het heel verschillend is per persoon :)

Als ze eruit moeten omdat er te veel kapsel ontstaat, dan is dat een duidelijke reden...

xxx BB

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.