Jump to content

saffie : 10 mei 2013 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben saffue en heb me aangemeld omdat ik gisteren me bv heb gehad.

Ik ben 20 jaar en riep al 5 jaar dat ik er een wilde omdat het maar niet wilde groeien.

Ik ben tot nu toe van een A naar een kleine D gegaan werd mij gisteren vertelt

Hoi kimzy

Ik ben in het bergman geweest en geholpen door dr koopman.

Pijn valt mee gelukkig alleen als ik een stuk gelopen heb ben ik wel erg moe..

Ik ben ook pas 6 mei geopereerd en pas vandaag ben ik eigenlijk "vrijwillig" beginnen bewegen, rustig eens tot de keuken stappen enzo. voelde me verder veel te ellendig!

Van welke maat ben je gekomen en hoeveel cc is er bij je geplaatst als ik dat mag vragen? En heb je ze voor of achter de spier geplaatst gekregen, of dual plane? x

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Gefeliciteerd met je boobs meid!! Ik heb meteen even je titel aangepast, en ik ga je verhuizen naar de operatieverslagen, dan hoor je er helemaal bij :)

Misschien vind je het leuk om iets meer te vertellen over je operatie?

En je zult je prothesen bij dr. Koopmann wel dual plane gekregen hebben he? Rond de 350 of 400 cc? ronde prothesen?

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Ik heb idd dual plane, ik ben van een a cup naar D75 gegaan er is 400 cc in gegaan.

Kimzy .. ik ben geen stilzitter haha dus ik moet hoe dan ook even lopen of iets. Ben alleen daarna bekaf

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.