Lauraa20 Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 Hoi ik krijg 31mei mijn borst vergroting bij dokter damen heb een cup a en wil graag een cup c ben alleen bang dat het niet kan ben best wel mager 49 kilo en 160 lang groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 Hoi hoi Welkom op het forum!! Mag ik vragen waarom je bang bent dat je niet van een A naar een C cup kunt gaan? Heeft dr. Damen dat gezegd? Ik neem aan dat je op consult geweest bent en dat je daar het een en ander te horen hebt gekregen en dat hij heeft gezegd wat de mogelijkheden bij jou zijn? Heb je een aantal cc te horen gekregen? En in welke kliniek ga je? Dan kunnen we je meteen een eigen operatieverslagentopic geven Dan kun je dit topic langer blijven gebruiken namelijk Veel lees- en forumplezier! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissJones Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 Hoi laura, Ik ben 1,65 en weeg 49 kilo. Ik heb omvang 70 en een a cup. Op 24 mei vind mijn bv plaats en krijg 290 cc extra high profile. Hiermee kom ik op een D cup uit. Grts MissJones Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lauraa20 Posted May 13, 2013 Author Share Posted May 13, 2013 Hoi nee ben nog niet geweest ik doe de next day surgery bij de wellness kliniek in belgie dan krijg je een consult en de volgendw dag de operatie al omdat ik zelf uit nederland kom scheelt het veel reizen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lauraa20 Posted May 13, 2013 Author Share Posted May 13, 2013 hoi missjones spannend dan ben je iets eerder dan mij aan de beurt het stelt me wel gerust dat we her zelfde postuur hebbe en het bij jou ook kan welke kliniek ga jij ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.