Jump to content

Mels : 11 juni 2013 : Dr. de Boer : Mediconsult

Recommended Posts

Hoii,

ik heb maandag mijn 2e consult bij mediconsult.

zijn er toevallig mensen die daar ook geopereerd zijn en goede ervaringen met hun hebben?

ik ben tot nu toe erg tevreden! maar wil altijd wel graag de verhalen van andere mensen horen en hun ervaringen.

tot nu toe staat mijn operatie datum gepland op 11 juni. jammer genoeg kon ik niet eerder omdat ik 30 mei op

vakantie ga naar turkije en het leek mij niet heel verstandig om hiervoor nog mijn operatie te doen.

• Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Hoi Mels,

Ik ben zelf 16 april geopereerd door dr. de Boer van mediconsult.

Ben tot nu toe zeeeeeeeer tevreden! Ik kwam van een 75AA en ben met mentor moderate plus 300 cc, dual plane, naar 75C gegaan. Toevallig gisteren een bh gekocht bij Primark en dat was een 75D! Maar volgens mij vallen die wat kleiner.

Weet je al wat jij gaat krijgen?

En lijkt me idd verstandig om het na je vakantie te doen :1: . Helaas dan wel nog eventjes wachten, maar de tijd gaat toch supersnel!

Gr. Mikje

okee fijn om te horen!!

ik krijg mentor ronde protheses 275 - 300 cc dual plane, ik heb nu een 70 AA.

maandag gaan we bespreken wat het echt gaat worden, en nog even goed passen en kijken!

hoe zat het bij jou met werken en dingen doen?

ik moet na 2 weken wel weer werken ik zit achter de kassa.. denk je dat dat gaat lukken?

Ja de tijd gaat best snel en een vakantie naar de zon is natuurlijk ook heel lekker! volgende vakantie alleen pas met mooie borsten hoop ik haha

groetjes.

Ik had ook de optie 275 of 300 cc. Ze gingen ze beiden bestellen en dan kon ik op de dag van de operatie mijn keuze maken. dr. de Boer raadde mij aan om zakjes met rijst te vullen van dezelfde hoeveelheid en te kijken hoe het zou staan :-)

Ik heb ook ronde protheses, denk dat we dezelfde hebben dan.

Ik ben zelf na 1 week weer aan het werk gegaan. Ik heb een kantoorbaan en hoef verder geen zware dingen te tillen of gekke bewegingen te maken. De eerste week kon ik ook echt niets doen en ik had best wel veel pijn, zeker met opstaan en slapen. Daarna ging het steeds een stukje beter. Nu, 3.5 week verder, voel ik me prima en moet ik er goed aan denken dat ik niet zwaar mag tillen en mijn elleboog niet boven mijn schouders hef.

Wel nog veel last van gevoelige tepels, maar dit schijnt wel even te kunnen duren voordat dit minder wordt.

Ik ben nu aan het aftellen totdat ik die stomme sport bh uit mag :-) Vind het zo een lelijk ding en bij lag uitgesneden shirtjes zie je hem ook altijd zitten. Heb mijn nieuwe bh=tjes al klaarliggen voor over 2.5 week :1:

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

En ik zie dat je gevonden hebt hoe het voorsteltopic aangemaakt moet worden ;)

Je hebt een datum! Gefeliciteerd!!!

Ik zal meteen je titel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken :)

Oh ja, en rechtsboven is een zoekbalk. Daar kun je de kliniek, de pc of een ander trefwoord invullen om te zoeken naar topics :)

Vind je de zoekbalk niet? Dan even helemaal links beneden op de pagina het 'thema' wijzigen in 'unlimited' of zo. Dan is de zoekbalk wel te vinden, rechtsboven :)

xx BB

• 4 weeks later...

Hallo,

aankomende dinsdag is het zo ver en krijg ik mijn borstvergroting!!!

Ik heb nu 70AA, en het wordt of 275cc of de 300

ik begin nu een beetje te twijfelen ik wil een natuurlijk resultaat en helemaal niet mega groot ofzoiets

gewoon een C cupje.

ik heb erg weinig weefsel daarom worden ze dual plane geplaatst. ik ben bang dat als ik de 300cc neem

dat ik randen ga voelen of dat ze te groot worden voor mijn lichaam. pc zegt dat 300 wel kan!

wat vinden jullie en zijn er meer mensen die dit hebben gehad?

groetjes.

Guest Luci

Ik twijfel ook nog een beetje hoor voor 300cc

Maar als de pc zegt dat het mooi word en kan, zal het vast wel zo zijn!

En zoals ik iedereen hier hoor zeggen, het went snel :P

Hoi,

Ik had ook een AAcup. Ik heb 275cc gekregen, voor de spier. Heb nu 70 E (bij de hunkemoller) Zien er niet uit als een E vind ik. Maar ligt er ook aan welke prothese je precies krijgt. Maar als de pc zegt dat het kan zou ik denk ik voor de 300cc gaan. Want inderdaad het went snel.

Succes dinsdag.

Hoi hoi,

Ik heb 280 cc gekregen en had een aa cup. Ik ben 173 lang en weeg 60 kg. Je kan mijn foto's bekijken, dan heb je er misschien een beetje een beeld bij.

Succes

Hoi Mels,

Ik heb ook de 300cc moderate plus profiel gekregen (bij dr. de Boer, mediconsult). Ik had ook de keuze tussen de 275 en de 300 cc. Wat ik op de site van mentor zelf heb gezien is dat de projectie van beide maten hetzelfde is (3.7), alleen is de 300cc iets breder (3mm). Je zal dus niet veel verschil merken tussen 275 en 300.

Ik voel zelf niet de randen, wel de protheses zelf. Mijn omvang is alleen 75, dus ben iets minder smal dan jij.

Mijn bh maat is nu een 75D, maar ze zien er meer uit als een mooie C :1:

Dank jullie voor de reacties, vandaag is de dag

Best spannend maar ben nog niet zenuwachtig ofzo

Misschien komt dat nog

Over de maat, ik laat jullie wel weten wat erin is gegaan.

Groetjes xx

Guest cindytje1985

dr. Nio heeft mij 500CC high profile dual plane geadviseerd... ik heb nu zelf ook 70AA en met deze prothese zou ik uitkomen op een 70F

Hoi hoi!

Ik ben 1,74 en weeg 61kg.

Ik had een 70aa en heb met 280cc een 70c gekregen (bij de hunkemöller), maar 75c bij de h&m past ook (70 is daar moeilijk te vinden).

Ben nou 6weekjes po..

Veel succes! :)

Hoi hoi,

Ik ben heel erg benieuwd welke soort littekencreme of andere soorten cremes jullie gebruiken voor je litteken,

en wat daar de ervaringen mee zijn, en waarom je voor die creme gekozen hebt.

Ik ga straks zelf een creme gebruiken, maar ik weet totaal niet welke creme/serum of iets anders ik

moet gaan kopen. ook verschilt het erg in prijzen..

graag hoor ik jullie ervaringen en meningen.

dankjewel.

Ik heb, mede door het advies op dit forum, voor bio oil gekozen. Ik ben nu 3 maanden po en heb 2x per dag gesmeerd. Mijn littekens zijn prachtig genezen. Het voordeel is dat je er ontzettend lang mee doet en het voor van alles kunt gebruiken.. Na drie maanden is er net een laagje van 1 cm uit het potje, dus koop de kleinste. Gewoon bij de DA te koop voor zo'n 16 euro.

ik gebruik zelf bio oil omdat ik dat al gekocht had. Ik smeer het op als ik opsta, als ik thuiskom van het werk (na de douche) en dan voor ik ga slapen. Maar het moet naar verluidt maar eenmaal daags maar toch! liever te veel dan te weinig voor mij hehe :) het schijnt goed te werken. Ik heb gelezen dat mederma ook goed werkt maar ik denk niet dat het in belgie verkrijgbaar is en ik weet niet of het in nederland verkrijgbaar is..

Hoi,

Ik heb eerst litteken creme van kruidvat eigen merk gebruikt. Dit ging irriteren. Ik gebruik nu ook de bio oil. Het kleinste flesje kost in NL bij het kruidvat rond de eur 12.

En zoals corine aangeeft, je doet er echt heel lang van.

Ik smeer heel mijn borsten er mee in omdat ik aan het vervellen ben.

Succes!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.