Ga naar inhoud

Zelf sport bh kopen, welke maat?


Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb een vraagje.

Ik moet zelf een sport bh mee nemen voor direct na de bv. Mijn pc zei dat hij niet weet op welke cup ik ga uitkomen precies dus adviseerde een b en een c cup mee te nemen. Ik lees dat je na de bv een maat groter voor de omtrek moet hebben ivm zwelling. Paar weken geleden al eens op stap geweest om sport bh's te kopen en jankend het pashokje weer uitgelopen.

Over bijna twee weken is mijn bv dus ik moet nu echt wel actie gaan ondernemen. Ik kreeg al de tip om de fila bh te nemen omdat hij bij veel meiden goed gevalt en een voorsluiting heeft. Ik zie dat die 40 is. Wil ik er best voor betalen maar wel als ik hem na de 6 weken ook nog kan gebruiken om te sporten. Na die 6 weken is alleen de omvang natuurlijk weer geslonken omdat de zwelling dan natuurlijk weer weg is. Ik heb natuurlijk minstens twee bh's nodig omdat ik ze natuurlijk ook moet wassen om en om. Dan zou ik dus twee bh's voor 6 weken hebben die na 6 weken te wijd zijn.

Zo he he, dit was het voorspel, nu komen mijn vragen ;-)

Als ik nou van die tussenstukjes gebruik, dan zitten die bij de fila's dus aan de voorkant en dat gaat zeker niet omdat de cups dan uit elkaar gaan.

Als ik bh's met achtersluiting neem en ik doe daar tussenstukjes tussen, krijg je dan je bh nog aan als je hem eerst om je buik doet, vast doet en dan omhoog schuift, lukt dat dan na een bv?

Het klopt toch dat je een maat groter van omvang moet nemen?

Heeft iemand nog andere tips?

Hoop dat jullie mij kunnen helpen :-)

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou géén maat groter in omvang nemen!!

Die bh houd het vocht ( en je implantaten) op zijn plek, en als je een grotere omvang neemt, dan gaat het vocht alle kanten uit omdat het daar de kans toe heeft.

Nu is dit op zich geen ramp, maar je vocht trekt weg, en je bh moet je nog wat langer dragen dus dan zou het te los zitten :17:

En koop aub een bh met voorsluiting ;)

Een achtersluiting gaat niet lukken, ook niet als je je bh achterstevoren aantrekt en dan weer om wil draaien.

Je kan echt die kracht nog niet zetten om je armen dan in die bandjes te wurmen en om hem te draaien als hij eenmaal dicht zit ( tenzij je implantaten vóór de spier komen)

Als je nu de "dure" Fila koopt om te dragen, en je koopt bij de Hema de Heavy sports sportbh voor ( 13 euro???? dacht ik) dan kun je die gebruiken als wisselbh als de Fila in de was zit :35: Die heeft wel een achtersluiting, maar dan zou iemand je eventjes kunnen helpen misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaar dat de pc wilde zien hoe ik mijn bh aan deed.

Ik had ook bij de hema de heavy sports gekocht en hij was idd iets van 13 euro ,

geloof dat er ook nog 30% korting vanaf ging.

Ik kocht hem gewoon even om opnieuw te passen voor de maat maar ik moet zeggen dat het nog goed zat ook ,

en ik kan hem niet terug brengen omdat mijn zelfbruiner heeft afgegeven :4: dus ik hou hem gewoon voor reserve.

Over 3 weken koop ik pas de sportbh"s (minimaal 2) met voorsluiting en mij is geadviseerd in 2 verschillende cup maten zodat ik na de operatie degene die niet past terug kan brengen, Ik had ook ergens gelezen dat je even zonder bh mag (maar dat moet je echt navragen en ik zou het niet durven) als hij in de was zit voor een paar uur maar het lijkt me niet verstandig om ze in de droger te doen dus misschien is zo"n hema bhtje dan een oplossing voor je ?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie, ga ik dus inderdaad geen grotere omvang kopen en dan kan ik ze gewoon lekker aan doen straks met sporten. Heb dan toch een witte en zwarte nodig dus dat komt dan goed. Haal ik een b en een c en kan er 1 meteen omgeruild worden voor de goede cup in de tegenovergestelde kleur.

Zo vandaag mijn bed hoger gezet zodat ik er straks makkelijker uit kan. Ik ben er klaar voor :-)

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had twee bh''s mee naar de bv, een C en een D cup. Heb de C aangekregen en de andere geruild!

Ik deed hem gewoon met de hand wassen en dan ff op de kachel binnen n kwartiertje weer droog!

Ik heb normaal 75 , heb wel een 80 gekocht bij mij zat hij loeii strak, nu 7 weken verder draag ik hem soms nog snachts heb hem dan wat strakker staan. (nog niet eens op zijn straks terwijl ik normaal 75 heb!)

Succes! Dit di;ema had ik ook voor mn bv, spannend allemaal he!! hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als je de beide "Hema" BH's nu maximaal een week voor de operatie koop, dan kun je degene die niet past weer terug brengen (binnen 8 dagen). En bestel je via internet de gewilde Fila BH, die worden al binnen 24 uur geleverd. Ta ta ta, opgelost! XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.