Ceydo1980 Posted May 10, 2013 Share Posted May 10, 2013 Hallo,Ik ben momenteel 9 dagen po, heb 400 cc Mentor High Profile ronde implantaten. Ben van cup A naar een volle C kleine D gegaan. Wat me wel opvalt, is dat mijn rechterborst niet rond is vergeleken met mijn linker. Die is heel rond. Gaat de rechter te zijner tijd wel rond worden? Ik weet dat het inzakken en het zachter worden van je borsten tijd vergt, maar de vorm van mijn rechter is niet echt rond zoals de linker. Moet ik mijn PC hierover benaderen~? Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 10, 2013 Share Posted May 10, 2013 Hoi hoi Welkom op het forum!! Hoe zagen jouw borsten er van te voren uit? Was de vorm tussen de twee toen ook al anders? Vaak zie je dat niet zo goed als je gewoon kijkt, maar op foto's des te duidelijker... Maar... 9 dagen po is nog vroeg om paniek te krijgen Normaal gesproken duurt het 6 weken tot 3 maanden totdat je de prothesen echt op hun plek hebt zitten, en dus ook de vorm pas echt kunt zien.. misschien zit 1 implantaat nog wat hoger? Dat kan de afwijkende vorm wel verklaren eventueel. Als je wilt kun je eens een foto plaatsen. Misschien dat we dan iets duidelijker kunnen zijn Als je het niet vertrouwd, dan zeker even je pc bellen Gefeliciteerd met je boobs trouwens xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.