Jump to content

Stel nou dat ik moet annuleren? Wat dan?

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik wil gaan bellen naar Artemedis om een definitieve datum vast te leggen voor BV. Nu vroeg ik mij af, stel nou dat in de tussentijd mijn auto kapot gaat (of zoiets) en ik het geld dus daaraan zal moeten uitgeven, dan kan de BV natuurlijk niet doorgaan. Je zal het ergens van moeten betalen, toch? Weet iemand tot hoe lang voor de geplande datum zou kunnen annuleren? En welke kosten hieraan verbonden zijn? Ik kan nergens iets terugvinden hierover.

Bedankt voor jullie hulp!

Biij mij stond er exact in de voorwaarden van de kliniek vemeld wat de kosten bij een eventuele anulering zouden zijjn. Maar ik ben bij ACCZ geweest.

Ik zou inderdaad even de klimiek bellen alvorens iets te te tekenen of een datum vats te laten leggen.

Liefs van Odie

Je betaalt niets vooraf.... Je hebt alleen 30 euro voor het consult betaald, dat je terug zou krijgen als je geopereerd wordt..

Heb jij voorwaarden meegekregen? Ik niet, dacht ik me te herinneren.

Ik denk dat je dus tot 24 uur van te voren kunt annuleren, met geldige reden.... En dat daar geen kosten aan verbonden zitten.... Ik heb toen geen paspoort of adresgegevens hoeven achterlaten, volgens mij.. Of vergis ik me nu?

xx BB

LOL< dan maar lopen,die boobies moeten er komen hahaha, :45:

Geweldig! Helaas is het wat ver lopen, zeker terug daarna. Maar toch... Ik kreeg het voor elkaar!

Ik heb de afspraak gewoon gemaakt zoals jullie al hebben kunnen lezen. Niet gevraagd naar deze voorwaarden, ik ga er gewoon vanuit dat die auto het toch maar niet begeeft!

Ik denk dat als je gaat liften, er een hele file auto s voor je staat. Dus thuis kom je sowieso hahaha

Hahahaaaaaaaaaa nog beter!

Ik had alles al betaalt omdat ik zeker wist dat het goed ging en andere dames het ook van te voren hadden betaalt.

Door mstandigheden kon het niet doorgaan en ik kreeg alles terug behalve de aanbetaling.

Voor mij geen probleem als ik bij hun terug kom hoef ik die niet weer te betalen.

Maar ik heb het in overleg gedaan met de kliniek hoe en wat

Hoi hoi,

Hier komt de nuchtere recht voor zijn raap guppie weer.

Als je twijfelt omdat er eventueel een finaciele tegenvaller zou kunnen zijn en je dan moet annuleren zou ik persoonlijk zeggen...plan je datum wat verder weg zodat je een buffer hebt.

Spaar iets langer en ga er voor als je zeker weet dat het kan...naar mijn idee heb je er dan ook meer plezier van...die auto kan ook een week na je operatie kapot gaan en dan heb je een probleem....je zegt niet haal ze er even uit zodat ik daarmee mijn auto kan betalen.

Klinkt cru en zo bedoel ik het niet....maar een oprecht en eerlijk antwoord op jouw vraag.

Groetjes Ik

Hoi hoi,

Hier komt de nuchtere recht voor zijn raap guppie weer.

Als je twijfelt omdat er eventueel een finaciele tegenvaller zou kunnen zijn en je dan moet annuleren zou ik persoonlijk zeggen...plan je datum wat verder weg zodat je een buffer hebt.

Spaar iets langer en ga er voor als je zeker weet dat het kan...naar mijn idee heb je er dan ook meer plezier van...die auto kan ook een week na je operatie kapot gaan en dan heb je een probleem....je zegt niet haal ze er even uit zodat ik daarmee mijn auto kan betalen.

Klinkt cru en zo bedoel ik het niet....maar een oprecht en eerlijk antwoord op jouw vraag.

Groetjes Ik

Oh wat ben jij toch altijd heerlijk realistisch. Maar als ze haar boobs heeft, krijgt ze zo een nieuwe baan joh! Dus dan kan ze die auto veel sneller weer betalen ;)

Of ze koopt een brommer, komt ze ook mee op haar werk :45:

;) xxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.