1983 Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Hallo allemaal, ik overweeg een bv bij dr. Straten, kliniek Heyendaal. Na de operatie zal ik dan die band boven mijn borsten moeten gaan dragen. Nu ben ik benieuwd naar jullie ervaringen met de band. Hoe lang moeten jullie hem dragen? Hoe ging dat? Is hij te verhullen onder kleding? Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Hij zou zo moeten zitten: http://www.borstenforum.com/topic/6014-dragen-van-de-band-drukband/ Als hij snijd onder je oksels, dan zou je de neus van een sok (twee sokken omdat je twee oksels hebt) af kunnen knippen en deze sok over je band schuiven tot onder je oksels Sjaaltje dragen op je kleding? Verhult het zeker. Het is net ietsje te warm in de zomer voor koltruien hihi Even heel kort door de bocht antwoord op je vragen hihi xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuuSter Posted May 10, 2013 Share Posted May 10, 2013 Hoi,Bij mij zit de band vast aan m'n bh en de sluiting precies aan de voorkant dus lekker zichtbaar onder m'n kleding maar wat Best Boobie al zegt, sjaaltje om en niemand die t ziet.Ik moet m 4 weken dag en nacht dragen en voorlopig heb ik geen last ervan maar dat komt vooral doordat de zwelling alles overheerst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeepbelx Posted May 10, 2013 Share Posted May 10, 2013 ik moest hem 6weken dragn, en al bij al na de eerste week vond ik hem heel goed zittn, de eerste week was het wennen omdat hij toch wel spant, maar na men 6weken heb ik hem zelf nog een week extra aangedaan 's nachts (omdat ik het zo makkelijk vond) en idd je ziet hem onder de meeste kledij, behalve als je gewone standaard tshirt met ronde nek neemt (zo net rond je hals hé) dan zie je die niet veel succes allesinds!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.