Lou Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Hoi meiden,Ook ik heb me vandaag aangemeld bij jullie en zou me graag even voorstellen..Ik ben een jonge meid van 22 jaar en denk al een aantal jaar na over BV.. mijn partner (sinds 6 jaar) vind het absoluut niet nodig en vind het mooi zoals het nu is, ik zelf ben daarentegen erg onzeker en vind dat mijn borsten een lelijke vorm hebben en te klein zijn in vergelijking met mijn postuur.Ik ben 1.68 m en weeg 66.5 kg, ik heb nu cup bVorige week maandag ben ik bij mijn huisarts langs geweest in verband met een consult, meteen een week later ben ik uitgenodigd voor een gesprek in het ziekenhuis te Roosendaal bij dr. van Alphen.Het gesprek verliep prima, mijn vragen werden goed beantwoord, ik twijfel alleen erg over het aantal cc dat bij me past.Nadat ik me had omgekleed in een aparte kamer bekeek hij mijn borsten en heeft hij er ook nog aan gevoeld in verband met een fibroadenoom (bindweefsel knobbeltje, kan geen kwaad) hij heeft besloten om dit er niet uit te halen omdat er evt. anders een deuk zou kunnen ontstaan.Aan het bureau had hij 3 verschillende protheses liggen van het merk Natrelle style 410. (260cc, 280cc en 320 cc)Ik wilde voor een zo natuurlijk mogelijk effect gaan en zou dus voor een druppelvormige prothese gaan.Hij liet mij een plaatje zien hoe het eruit zou komen te zien en dat trok mij erg aan (bij iedereen is dit natuurlijk wel verschillend).In de omkleedruimte moest ik overigens ook nog hard in mijn zij knijpen, hij vertelde dat ik veel spier had en dat de protheses voor de spier geplaatst kunnen worden.(dit zou wel een sneller herstel bevorderen maar kan wel eerder kapselvorming ontstaan > ongeveer 10 % vd gevallen zei hij)Nu vraag ik me af of het een verschil maakt of je ze voor de spier plaatst, zijn je borsten dan groter als ze achter de spier geplaatst zouden worden en hoeveel cc scheelt dit?Ik zou graag voor de 320 gaan, hij had het ook nog over 360 maar heb zelf natuurlijk ook nog weefsel en wilde op een C uitkomen.Maar nu begin ik toch een beetje te twijfelen, een kleine D lijkt me ook mooi .. ben al best grof van mezelf gebouwd.Ik heb trouwens ook nog de hoogte, wijdte en projectie bekeken in een maattabel voor de Natrelle style 410 MM , dan kom je in de hoogte op 11.6cm, wijdte: 12,5 cm en een projectie van 4.6 cm (bij 360 cc : 12,1cm, 13 cm en 4.8 cm)Nu heeft een kennis van mij verteld dat ik misschien wel voor de 280 moet gaan omdat het erg groot kan uitpakken, zij heeft zelf ook een bv ondergaan.. Omdat ik nog geen passessie heb gehad zou ik echt niet weten wat mooi is..Heeft iemand hier ervaring mee?Heb trouwens al wel een geplande datum: 20 augustus!!!! Ben benieuwd!Ik hoor van jullie,Groetjes, Lou Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Hoi hoi Welkom op het forum!! Met die 280 ga je op een mooie D uitkomen Ik zou niet voor kleiner gaan met jouw postuur (zelfde postuur als mij ) Ik had je een eigen topic gegeven, want zag je post in een ander topic. Zo blijft het overzichtelijk. Ik zie nu pas dat je een datum hebt, dus ga ik je meteen door verhuizen naar de operatieverslagen en je een titel geven Heel veel lees- en forumplezier!! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lou Posted May 9, 2013 Author Share Posted May 9, 2013 Hoi hoi BB,Bedankt voor je leuke reactie, kan ik hier gewoon verder op reageren?Hoe weet je dat het dan een D wordt, ja sorry maar ik zie dat gewoon echt niet.. zal ook wel meer inzicht krijgen als ik die pas sessie heb gedaan!Ik zie dat jij 450 cc hebt van Mentor, maar begon jij vanuit een A? Dacht eerst... hmm die 280 is wel weinig, maar ik vergeet natuurlijk dat er van mezelf al wat zit. Aan de onderkant zit een beetje, alleen de bovenkant echt niet.. en heb net nog een foto van mezelf gemaakt en ik heb echt punt tietjes. (haha, sorry hoe ik het omschrijf hoor, maar wil gewoon ronde, is het dan wel slim om anatomisch te gaan?)Hoor van je!!Lou xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Yep, dit topic kun je gebruiken om te reageren en om vragen te stellen en later om je operatieverslag te schrijven Uiteraard mag je gewoon in andere topics reageren, maar daar reageer je dan op wat anderen zeggen. Je eigen vragen stel je beter hier, zodat je ze ook terug kunt vinden naderhand Op welke maat je uit gaat komen heeft te maken met breedte en projectie van je prothese, en dat heb ik opgezocht in een catalogus. Uit ervaring kan ik daar een beetje een cupmaat aan hangen Als je graag rond wilt, dan moet je voor rond gaan haha, maar dan heb je wel meer cc nodig om hetzelfde te bereiken Overleg dat eerst met je pc, hij kan je er meer over vertellen. Ik heb ronde prothesen en 450 cc. Ben van 75B naar 75F gegaan. xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flo Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 Dat wist ik niet dat je juist bij ronde meer cc's nodig had, ik dacht altijd het tegenovergestelde haha..weer wat geleerd!Lou weet je al hoeveel je gaat doen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lou Posted May 20, 2013 Author Share Posted May 20, 2013 Hoi Flo,Ik krijg a.s. dinsdag een telefoontje van het ziekenhuis omdat ik een passessie heb aangevraagd. Blijkbaar doet mijn pc dat niet standaard. Ik twijfel tussen 280 en 320 cc, maar dat zou ik echt moeten zien nav die passessie.Zijn dat jouw borsten op je plaatje? En hoeveel cc heb jij en waar heb jij het laten doen als ik vragen mag?Groetjes lou Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qwertyu Posted May 25, 2013 Share Posted May 25, 2013 Heeej ik heb ook 20 augustus mijn BV! maar dan in de Wellnesskliniek in Genk! Spannend he! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.