marjory Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Hoi dames, Zal mezelf even voorstellen. Ben een moeder van 26 jaar oud en heb een kindje van 3 jaar. Heb nu maat 75 aa/a en zou graag een volle C Cup willen. Ben 1.68 weeg 55 kg dus dat zou wel mooi en natuurlijk staan. Graag zou ik in juli een borstvergroting willen laten doen ( wil het al vanaf mijn 14e maar had altijd nog de hoop dat het zou groeien) mijn budget is 3200 euro all in. Het liefst anatomisch hydrogel/ cohesieve prothese. Hebben jullie tips waar ik dat het beste kan laten doen binnen mijn budget ? Misschien zelf in de buurt van Noord Holland? Groetjes Marjory Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelly4 Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Hi Marjory, Ik heb het laten doen in Genk (België) voor 2395 euro. Wel rond.. Qua prijzen voor noord Holland. Hoop ik dat een ander jou daar nog info over kan geven. Super dat je het al hebt besloten voor jezelf. Mag il vragen waarom je anatomisch wilt? X Kelly Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotjelot Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Ik laat het ook doen in Genk voor 2395 euro. Ze hebben daar ook hydrogel maar dat is wel duurder. Ik krijg ronde protheses maar zien er echt niet rond uit, eerder anatomisch... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjory Posted May 9, 2013 Author Share Posted May 9, 2013 Hoi Kelly,Zat ook al te kijken op de site van de wellness kliniek.Denk dat anatomisch een natuurlijker resultaat zal opleveren bij mij.Misschien zou rond ook wel natuurlijk ogen. Heb bij rond gelijk een beeld voor me van grote ronde onnatuurlijke borsten .Of heb ik nu een verkeerd beeld van de ronde?Als je pc het zou adviseren zou ik het zeker niet afslaan.Groetjes M Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelly4 Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Hoi Marjory, In eerste instantie wilde ik ook anatomisch. Het zat ook in mijn hoofd dat dat beter zou zijn en natuurlijker zou ogen. Dit heeft een PC van Bergman mij toen ook geadviseerd. Toen ik naar de Wellness Kliniek ging (ik voelde me niet op mijn gemak bij Bergman) en een consult had bij Verdonck, was ik blij verrast. Hij stelde me juist rond voor!! Ik begreep dit niet en vroeg hem mij dit uit te leggen.. Juist door rond kreeg ik ook bovenin volume! En met anatomisch dus niet....Wat wel was gezegd door Bergman. Ik heb 380CC en cupmaat 75E/75F en ze zien er absoluut niet onnatuurlijk/rond of opgeplakt uit x Kelly Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supergirl Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Dr. Nio in het SLAZ te Amsterdam, 3100 euro...hij is de aller allerbeste!!!!xxx Supergirl Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjory Posted May 11, 2013 Author Share Posted May 11, 2013 Hoi ladies,Morgen heb ik mijn eerste consult met Dr. van der Weij .Heb al een hele goede vragenlijst door dit forum super.Weten jullie wat zijn voorkeur is rond of anatomisch en misschien vrouwen die hun foto's willen laten zijn die hem geholpen zijn?Zelf ben ik 1.68 cm en 54 kgOnder de borst 77cm En op de borst 86cmBen heel benieuwd wat er geadviseerd wordt .Na het consult zal ik wel posten wat hij denkt het beste bij mij past.Groetjes Marjory Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moira Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 van der Weij doet bij mijn weten het liefst anatomisch en voor de spier. Ik ben door hem geopereerd! Ben heel erg tevreden met het resultaat!Tijdens je consult zal hij je een boek laten zien met foto's van 'zijn' borsten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moeks7 Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 Hi, ik word de 15e door hem geopereerd maar ga voor een bvk+lift.Verleden week zondag had ik mijn consult dus zo snel kan het gaan.Hij laat idd foto's zien van vrouwen die ongeveer dezelfde wensen, borsten en postuur als jij hebben.Veel succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 Doet die man ook consulten op zondag??? In Boerhaave? of in Oosterbeek? Succes! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moeks7 Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 Ja BB in boerhave, ik had mijn consult zelfs op 5 mei.Groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corine Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 Dr. Nio heeft inderdaad een hele goede naam. Zeker als je in de buurt wilt blijven. Vind je het niet erg om een eind te rijden, kan ik je Dr. de Meyere aanraden in Gent. All incl. 3000 euro. Zeer goede en vakbekwame arts. Ronde protheses zijn inderdaad natuurlijker. Anatomische zijn stugger van inhoud, zij moeten namelijk hun vorm behouden. De cohesive I vulling van de ronde protheses zijn veel soepeler en zachter. Denk hierbij aan een zakje gevuld met water. Als je deze van boven vast houdt doet de zwaartekracht zijn werk en krijg je een natuurlijker uiterlijk. Dus ook een druppelvorm. Ga je dan op je rug liggen, vallen ze ook mooi met je lichaam mee, net als echte borsten! X Corine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corine Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 Dr. Nio in het SLAZ te Amsterdam, 3100 euro...hij is de aller allerbeste!!!!He supergirl, niet de allerbeste maar valt zeker onder de favoriete! Ha Ha Ha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikje Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 haarlem mediconsult bij Dr. de boervoor 3310 euroDit is nu 500 duurder geworden. Ze hadden alleen in de maand april en mei een korting van 500 euro :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flo Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 Hoi Marjory,Ik zeg lekker gewoon veel voorbeelden/foto's kijken. Er staat genoeg over rond/anatomisch voor/achter de borstspier. Zo kun je een beetje zien wat jij mooi vind, want dit is natuurlijk ook per persoon verschillend.Succes!Gr. Flo Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjory Posted May 13, 2013 Author Share Posted May 13, 2013 Hoi dames, Gister voor het eerst op consult geweest bij Dr. van der Weij. Eerste indruk bij binnenkomst was prima vriendelijk personeel. Moest wel een half uur wachten (kreeg wel een beetje de kriebels van het stof in de wachtkamer !) Wel een fijne man die van der Weij ,heb er wel een goed gevoel bij. Hij adviseerde de anatomische prothese 300 cc voor de spier. zei dat rond ook mooi is en er ook heel natuurlijk uit kan zien. ( niet zijn voorkeur zag ik) Zijn 2e keus : de 85 % ronde mentor. Cohesive 1 medium plus profile 300cc ook voor de spier. Deze zou ook druppelvormig vallen en boven een opvulling. weet zelf nog niet wat het mooiste zou zijn bij mij Keuzes keuzes keuzes. Wat denken jullie? Heb ook een afspraak bij dr. Nio over 2 weken pas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss Boobies Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 En? Hoe sta je er nu in? (ik twijfel ook tussen van der weij en Nio/van Selms) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.