Jump to content

Twijfel aantal cc's ?

Recommended Posts

Hoi dames,

Even jullie mening gevraagd, over een paar maanden krijg ik een bv en de pc heeft mij 330 cc monobloc rond achter de spier aangeraden om van 70a naar 70 d te gaan.( Ik zal op een grote C uitkomen volgens hem )
Alleen toch heb ik enige twijfel dat dit te klein zal zijn..

Als ik foto's bekijk van wat ik mooi vind, is het meestal 350+ cc

Wat is jullie ervaring ? Zouden jullie nu toch voor groter gaan ?

Ik hoor graag jullie mening,

Liefs xx

kuslynn

Hoi,

Aanstaande vrijdag ben ik 6 weken po. Heb 325 cc, rond, duel plane. Kwam van een a-cup. Heb afgelopen weekend mezelf is goed laten adviseren bij de lingeriewinkel. Heb nu dus een 70 D. Ben er helemaal happy mee.

Succes met kiezen!!!

Gr.

Had zelf een A cupje (je kan mijn foto's bekijken) en ben 2 dagen geleden onder het mes gegaan. Ikzelf heb 380cc gekregen, twijfelde tussen 380 en 425 maar vond een volle D cup mooi genoeg. Hopelijk kom je eruit! x

Hi Kuslynn,

Ik ben zelf van een 70aa naar een 70d gegaan met 300cc anatomisch achter de borstspier.

Zie profielfoto zoals het nu is. Ik moet wel zeggen dat 'siliconen D' een cupmaat kleiner lijken dan normale borsten.

Zelf ga ik binnenkort voor een 2e bv, omdat ik toch volume mis. Met name in jurkjes/shirtjes met blote schouders dan moet ik er nog steeds een bh onder dragen... :56:

Dus ik zou zeggen als het lukt, zou ik toch voor meer gaan.

Mvg

Florence

Hoihoi,

Allemaal bedankt voor jullie reactie, hier kan ik zeker wat mee. Gelukkig heb ik nog even om te beslissen!

@soof81: Fijn dat je er zo blij mee bent! Ik hoop ook hetzelfde resultaat te behalen. Heb je het gevoel dat je weer alles kan nu ?

@kimzy : Ik heb je foto's gezien en het ziet er echt al goed uit. Over hoeveel dagen kun je ze echt zien ? En gaat het goed met het herstel :) ?

@flo : Ze zien er prachtig uit, voor mij zou dit denk ik al genoeg zijn. Maar ik snap als je toch iets mist dat je voor meer gaat! Succes met je wissel binnenkort!

Dan zou ik zeker toch iets groter gaan, vallen vaak wat kleiner uit, silicone boobies! Ik had achteraf 375 cc achter de spier best wat meer gewild en het went ook erg snel hoor!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.