Jump to content

75a : 6 mei 2013 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Sinds een week heb ik dit forum ontdekt en al heel veel info kunnen vinden. Nadat gisteren voor mij de grote dag was heb ik besloten om mezelf vandaag ook aan te melden (leuk tijdverdrijf tijdens het herstel:-))

Na lang nadenken en diverse consulten zijn er gisteren anatomische mentor protheses 265 cc voor de spier geplaatst, hopelijk is dit genoeg om een kleine C cup te krijgen straks...

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Bij wie ben je geweest voor je operatie?

Gokje... uhm van der Weij? Demeyere? (dat zijn even twee pc's die ik weet die vaak anatomisch voor de spier plaatsen hihi....)

Ik kan je titel aanpassen als je wilt en even vertelt door wie je geopereerd bent :) En je verhuizen naar de operatieverslagen. Misschien leuk om ook je eigen operatieverslag hier neer te zetten?

Een goed herstel!!

xx BB

Goed gegokt, ben idd bij dr. Van der Weij geweest.

Maandag 6 mei was dus de grote dag, ik moest me 's morgens om 9 uur melden en werd om 10 uur geopereerd, vooraf best wat gezonde spanning maar achteraf is de narcose en operatie alles meegevallen.

Eenmaal thuis voelde ik me prima, waarschijnlijk door de pijnstilling en adrenaline want de volgende ochtend had ik het gevoel alsof er een kudde olifanten over me heen was gelopen... Ik loop nu als een oud vrouwtje, voorovergebogen en hou volgens mij best veel vocht vast, ben 3 kilo zwaarder dan normaal.

Voor de borstvergroting had ik een kleine 75A, uiteindelijk hoop ik uit te komen op een kleine C cup. Gelukkig lees ik hier bij diverse mensen dat ze wat onzeker zijn na de operatie, ik herken dat nu ook en ben blij dat je hier dan terecht kan met vragen!

:D goed gegokt dus idd haha. Kon ook bijna niet missen eigenlijk :)

De kudde olifanten schijnt regelmatig te ontsnappen uit de dierentuin idd, en ze kiezen altijd meiden uit die pas een bv gehad hebben, om even binnen te wippen... Die geilefantjes (sorry ff heel hard lachen om mijn eigen domme grapje :45: )

Zo, en nu weer serieus :106:

Ik zal je titel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen :)

Verder wens ik je heel veel plezier de komende weken hier! :D

xx BB

De kudde olifanten schijnt regelmatig te ontsnappen uit de dierentuin idd, en ze kiezen altijd meiden uit die pas een bv gehad hebben, om even binnen te wippen... Die geilefantjes (sorry ff heel hard lachen om mijn eigen domme grapje :45: )

Hahaha die is leuk!!!

Maar 75A (je kan je naam weer veranderen), gefeliciteerd met je borsten. Ik wens je een goed herstel! En daarna heerlijk genieten...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.