Lynx Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 hallo dames!!ik heb me een paar dagen geleden aangemeld op dit forum om voor mezeldf nog wat meer informatie te krijgen. ik overweeg al langere tijd om voor een borstvergroting te gaan. ik heb zelf een totaal niet gevulde 75c als dit wel mijn cup maat is.... en ik ben 1.75 lang het totaal plaatje klopt gewoon niet voor mij...afgelopen maandag heb ik de bergman kliniek gebeld voor een consult met het idee in m'n achterhoofd dat er vast een lange wachttijd zou zijn voor dat ik kon langskomen. dit was ook het geval maar er was een uitvaller op 14-05 en nu heb ik dus al over een week een afspraak bij drs. van engeland.ik heb hier nog niet veel over van engeland gelezen dus ik vroeg me af of jullie haar kennen of dat er vrouwen zijn die bij de bergman kliniek in bilthoven zijn geweest?ik vind het zo ontzettend spannend! en ben er ook best heel zenuwachtig voor... ik hoop dat jullie me wat tips en wat ervaringen over de bergman kliniek of van engeland kunnen geven!liefs Lynx Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Aub reacties te melden op dit topic via de volgende link: http://www.borstenforum.com/topic/7608-hallo-allemaal-wat-zijn-jullie-ervaringen-bij-een-bv/ Zo blijft het overzichtelijk. Lynx, ik heb dit topic gesloten, omdat je anders twee bijna identieke topics moet gaan bijhouden en het een wildgroei wordt hier xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.