Jezebell Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 Hallo iedereen, 4 weken geleden heb ik mijn borstvergroting gehad, 430 cc dual plane. Ben tot nu toe zeeeer tevreden over het resultaat! Heb stiekem al wat bh's gepast en zit al op een ruime 75 D, voorheen had ik altijd 75 a. Ik kan dan ook niet wachten totdat mijn sportbh en band eindelijk uit mag en ik mn nieuwe boobs kan gaan showen Ik volg al een tijd verschilde onderwerpen op dit forum en heb er ook veel hulp van gehad. Nou heb ik alleen een ding waar ik mee zit.. Er is mij aangeraden mijn borsten te masseren, dit heb ik dan ook zo'n 4 dagen volgehouden maar kreeg er behoorlijke spierpijn van. Ik besloot mijn kliniek te bellen met de vraag of dit normaal was. Na een paar minuten te hebben gewacht aan de telefoon, vertelde de telefoniste me dat ik absoluut niet moet masseren en er per direct mee moest stoppen, omdat ik de boel aan het forceren ben. Ik vond dit heel raar aangezien ik zelf papieren van de kliniek heb waarop staat dat het moet en zelfs hoe. Op dit moment heb ik ondertussen al meerdere dagen niet meer gemasseerd en de pijn is gelukkig weer weggetrokken.. Maar ik vind het nog steeds vreemd, ben ook bang dat ik nu iets beschadigd heb. Verder vind ik het ook best een blunder van de kliniek aangezien twee personen totaal het tegenovergestelde vertellen. Heeft iemand dit misschien ook gehad? Of advies over wel of absoluut niet masseren? Want ik weet niet meer wat ik nu moet doen. Ik heb meerdere topics gelezen op het forum over dit onderwerp, maar het blijft me een beetje onduidelijk. Ik hoop dat iemand me kan helpen!! Alvast heel erg bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
draakje Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 hoi jezebellhet enigste wat ik weet is dat je gladde protheses wel moet masseren omkapselvorming tegen te gaan en dat je ruwe protheses absoluut niet mag masserenomdat die een structuur hebben waar een laagje kapsel omheen moet komen als je dat gaat masseren beschadig je het kapsel wat zich aan het vormen is en zo moethet lichaam die beschadiging weer herstellen als eindresultaat dat je meer kans hebtop overmatige kapselvorming.ik neem ook aan dat je ruwe protheses hebt want die worden tegenwoordig het meestegebruikt dus in dat geval niet masseren en lekker 6 weken met rust laten, dat is watik ervan begrepen heb.ik heb ook ruwe protheses en ik mag die ook 6 weken niet masseren, dus vind hetinderdaad vreemd dat jij die instructies mee hebt gekregen.waarschijnlijk krijg je mischien nog wel betere reacties van de meer ervaren dames hierop het forum maar dit is wat ik er zover van weet.succes X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jezebell Posted May 7, 2013 Author Share Posted May 7, 2013 Bedankt voor je reactie Draakje! Het leek me ook al zo vreemd dat masseren, aangezien iedereen hier altijd zegt dat het slecht voor je herstel is.Ik blijf er maar gewoon lekker vanaf, maar het blijft inderdaad vreemd dat ze me dit hebben gezegd..X Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 Hoi hoiJij bent vast en zeker bij ACCZ geholpen!Daar zijn ze het namelijk nooit eens over het masseren.. De ene keer komt er weer iemand thuis met dat ie moet masseren en de andere keer weer dat ie niet mag masseren..Ga er maar vanuit dat je niet mag masseren bij geruwde prothesen, om de reden die draakje hierboven al vermeld. Het is niet goed voor je kapsel. Echter, met 4 dagen zul je niet veel beschadigd hebben...Nu echter niet meer masseren, accz is namelijk de enige kliniek die masseren af en toe aanraadt..... Succes nog met je herstel!!!xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jezebell Posted May 8, 2013 Author Share Posted May 8, 2013 Dankjewel voor je reactie BB! Ik ben inderdaad bij ACCZ geholpen door dr van onselen, en ben verder zeer tevreden met het resultaat. Heb niet meer gemasseerd en ga dit ook zeker niet meer doen. De pijn is nu ook helemaal weg. Nu maar hopen dat ik niets blijvend beschadigd heb! Altijd positief blijven he haha Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Wil je je datum dan nog kwijt? hihi, dan zet ik die ook even in de titel erbij xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
hil84 Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 ik ben op 8 april geopereerd door dr. van Onselen en mocht naar 3 weken masseren, maar mag dit nu de eerste 6 weken niet?Ook vraag ik mij af of mijn borsten nog groter zullen gaan worden heb juist het gevoel dat ze wat kleiner worden.Of dit komt omdat ik er aan gewend raak??Ik heb 385 cc dual plane gekregen en ben van 70B naar 70D gegaan, wat ik voor het laatst vorige week gemeten heb.Kan het zijn dat als de zwelling wegtrekt de borsten dus ook weer een stuk kleiner worden?Ik ben heel erg blij met mijn borsten maar wil ze niet kleiner.Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odie40 Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Beste dames, Ik vrees dat jullie niet goed geluisterd hebben naar de instructies van de verpleegster na de operatie of de heer Van Onselen. zelfs bij het consult werd mij door de consulemte verteld, dat je je borsten juist niet moest masseren. Omdat bij Accz meestal de ruwe plantaat wordt gebruikt, kan deze juist als je de borst masseerd niet goed hechten en is er mee kans op kapselvorming.Bij het consult werd mij verteld dat je alleen de littekens zachtjes mag masseren, als de hechtingen eruit gehaald zijn en dan nog mag het niet gelijk in die week. Dus echt niet masseren, zeker de eerste 6 weken niet hoor.Liefs van Odie Link to comment Share on other sites More sharing options...
mosha Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Ik heb ook netjes de instructies gekregen om te masseren en ben dit ook al ruim een week aan het doen. 8april bij d'r. Van Onselen geopereerd dual plane...ik zal nu voor de zekerheid ook stoppen. Wel slecht die verschillende adviezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odie40 Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Nouuu zeker heel verwarrend die verschillende adviezen. Ik houd mij er in ieder geval aan om niet te masseren de eerstkomende 6 wkn. Volgende week dinsdag worden bij mij de hechtingen eruitgehaald. Ik ben benieuwd wat voor een "advies" ik mee krijg over het wel of niet masseren.liefs van Odie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jezebell Posted May 17, 2013 Author Share Posted May 17, 2013 Hoi hoi,BB ook ikben 8 april geopereerd! Gaat stukken beter de laatste week, en heb absoluut niet meer gemasseerd.Maar er is mij echt vertelt dit wel te doen, het is geen misverstand heb het zelfs op papier meegkregen.. Helaas want heb er best pijn van gehad maar goed, denk dat die paar dagen niet heel veel kwaad kan.Ik ben de laatste dagen helmaal in de wolken want nog een paar daagjes en dan mag ik eindelijk(!!) een normale bh aan en weer normale kleren ipv shirt tot aan mijn nek ongeveer.Heb zaterdag een feestje en denk dat ik dan al een keertje ga zondigen.. Moet wel kunnen toch?Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.