Jump to content

Kliniek bh of sport bh?

Recommended Posts

Hallo Dames,

Ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met de kliniek bh.

A.s dinsdag gaan mijn hechtingen eruit en zal dus voor de tijd besloten moeten hebben of ik voor de kliniek bh of een gewone sportbh zou gaan.

Heb wel eens gehoord dat die kliniek bh niet echt prettig zou zijn of iets in die richting?

Hoop dat jullie me verder kunnen helpen

Xxx

Hoi Daisy,

Mijn verband is er sinds 5 dagen po af gegaan met spoed ivm zwelling en bloeduitstorting waardoor ik zuurstoftekort kreeg..

Ik had ook geen tijd om ff 1,5 uur heen en 1,5 terug te rijden om een kliniek beha te halen dus draag nu een sportbeha en deze zit goed hoor..

Verdonck heeft me tijdens het consult ook gezegd dat het niet nodig is om een kliniekbeha aan te schaffen want die zijn net zo goed en net zo duur als een goede sportbeha (50 euro)

Maar ieder voor zich natuurlijk.

Hoe gaat het met je herstel?

xoxo

Hi Daisy,

Een sport BH is prima! Heb ik ook gedaan..

Verdonck zei tegen mij: ach meis, koop er toch lekker 1 in de stad. Ze veranderen nog behoorlijk en dan weet je gelijk welke je opnieuw moet kopen''.

En dat klopte precies! Heb 1 week met een 75D gelopen om vervolgens een 75E te kopen.

Ik heb de shock absorber level 4 en ben er weg van! Hij heeft brede banden waardoor de bandjes niet zo kunnen snijden.

Hoe gaat het verder met het herstel?

xxx

De kliniek bh zit wel onwijs strak en bij mij was hij echt te klein ook,had striemen ,dus als hij goed past is die natuurlijk prima,behalve dat je m wel ziet in de zomer(ik had me bv in de winter)

Sport bh geen ervaring mee,ik had er 1 gekocht en vond m niet fijn,tis dus echt heel persoonlijk,maar qua verschil maakt t denk ik niet echt heel veel uit,behalve dat mij lijkt dat een kliniek bh wat beter steunt,wat steviger om je heen zit zeg maar.

Hey Dames,

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga denk ik inderdaad morgen maar eens kijken voor die shock absorber. A.s dinsdag gaan de hechtingen er eindelijk uit.

Het herstel lijkt goed te gaan. Op af en toe wat pijntjes na. Maar op zich valt het nu wel mee. :D

Xxx

Goede avond dames,

Ik heb me een aantal dagen geleden een heavy sport beha gekocht bij de hema..

Deze zit vrij goed, alleen heb ik het idee dat de naad onder de borst erg tegen de onderkant van mijn borsten aan duwt. Weet toevallig iemand of dit kwaad kan en of ik een verkeerde maat heb gekocht of iets dergelijks?

Ook heb ik een shock absorber gekocht maar zodra ik deze aan heb krijg ik overal randen in mijn huid.

Ben een beetje bang dat ik daar uiteindelijk last van ga krijgen aangezien ik deze beha nog 6 weken zal moeten dragen. Ook bij deze heb ik het idee dat de onderkant van de beha omhoog kruipt en tegen de onderkant van de borst aan duwt (daar waar de hechtingen hebben gezeten zeg maar)

Zijn we ook soort van verplicht om een level 4 of heavy beha te dragen of is een medium of level 3 ook goed?

Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen want ik ben toch wel bang dat ik dalijk met een verkeerde beha loop...

Hoop op reacties! :)

Liefs Daisy

Hoi daisy,

Ik ben vrijdag in de kliniek geweest voor de hechtingen eruit te halen.. Had toen ook de heavy sport bh aan van de Hema. Ik had aan dokter Visser gevraagd of deze goed was en zij zei van wel. Ik heb dan wel maat 75b erin.. De onderkant duwt ook tegen de onderkant van mijn borsten aan, maar een maat groter was veel te groot.

Weet ook niet wat mis kan gaan als hij niet stevig genoeg is? Ik heb in ieder geval geen last van mijn borsten met lopen enzo.

Verdonck zei tegen mij ook dat het sowieso niet té strak moest zitten. Heeft er even naar gekeken en zei dat hij later nog even zou kijken , nadat hij de hechtingen eruit had gehaald. Maar dat zijn we allebei vergeten denk ik...

Op zich zit die van hema ook wel goed alleen heb ik het idee dat deze beha mijn borsten ver uit elkaar houd. En dat is met de shock absorber weer minder. En dan net dat randje onder de borsten wat me wat tegen zit.

En idd, ook als ik een maat groter neem dan zit deze te los denk ik.

Kimzy, ik heb net gekeken en deze ziet er inderdaad ook wel fijn uit. Alleen erg laag uit gesneden en de andere heavy of level 4's zijn best hoog?

Xx

Ja hij is idd best laag uitgesneden maar hij schijnt oké te zijn :) Ik heb er helemaal geen last bij ik heb mijn borstband erboven aan en alles zit mooi bijeen!

Ja dat idee heb ik wel ook in de Hema bh, vind het niet mooi uitzien met die bh.. Alsof ik punttieten heb haha..

Ik was maandag ook bij verdonck omdat ik dacht dat de plaats van de hechtingen onstoken was, maar was alleen geïrriteerd.. Toen had ik een witte sporttop van de decathlon aan aan en hij zij niet dat ie te los zat..

Kimzy, hoe vallen de maten uit van de sport bh van de fila denk je? Heb je ook nog dezelfde omtrek als voorheen?

Xx riri

Haha ja van die punttieten dat zeg je goed :lol:

Dat vind ik namelijk ook haha.

Het zijn sowieso niet moedersmooiste beha's. Wordt tijd dat de 8 weken voorbij zijn en we weten dat het allemaal in orde is en fijn nieuwe mooie beha's kunnen kopen ;)

Xx

Oke... Dan ga ik me eens bedenken of die fila niet ook iets voor mij is :)

En inderdaad als hij oke schijnt te zijn dan is het wel een fijn ding, juist omdat ie wat lager uitgesneden is.

En zeker handig met het mooie zomerse weer (wat nog altijd moet komen) ;) haha

Xx

Hahaha.. Ja mijn vriend zegt het ook als ik die aan heb.. Maar dan weet ik dus dat het niet aan mij ligt maar aan die stomme bh haha..

Ik ga dan ook de filabh bestellen, want met die punttieten lopen vind ik best voorschut :P

Vraag me alleen af hoe de maten uitvallen..

Welke maat heb jij nou in die Hema bh?

Xx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.