Jump to content

Lynx : 5 september 2013 : Dr. van Engeland : Bergman Kliniek

Recommended Posts

hoi ik ben Lynx 22 jaar

ik overweeg nu ongeveer al 3 jaar om voor een borstvergroting te gaan omdat ik vind dat mijn borsten niet bij mijn lichaam passen.

om jullie een beeld te geven van hoe ik er uit zie : ik ben 175 en weeg 70 kilo. de bh die ik draag is 75c... dat klinkt als heel wat maar zodra ik mijn bh uittrek die voor drie kwart procent bestaat uit opvulling blijft er niks van over..

de afgelopen paar weken heb ik hier veel op het forum gelezen over wat jullie ervaringen zijn. ik heb veel mooie verhalen gelezen en natuurlijk ook de verhalen dat het fout ging! dat lijkt me echt super erg om mee te maken!

vanmiddag had ik al mijn moed verzameld en heb ik de bergman kliniek gebeld voor een consult, ik mag volgende week dinsdag (14-05) al op gesprek komen bij drs. A.A. van Engeland!

ik vind het heel erg spannend en ben benieuwd wat er allemaal besproken wordt op zo'n eerste gesprek.

mijn vraag aan jullie is dan ook hoe dat bij jullie is gegaan en wat de ervaringen daarbij waren

en of er natuurlijk vrouwen zijn die al bij drs van Engeland geweest zijn.

groetjes Lynx

• Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Hoe een consult verloopt is bij iedere pc anders... De een neemt de tijd voor je, de ander fietst er doorheen.....

Om ervaringen over drs van Engeland te lezen, tik je rechtsboven in de zoekfunctie: Engeland in. Zorg je dat het grijze vakje op: forums staat en klik je op de loep. Dan zie je alle topics waar zij in genoemd wordt.

Zie je de zoekbalk niet, dan ga je helemaal naar beneden aan de pagina, dus echt helemaal beneden en dan zie je links: wijzig thema. Klik erop en dan op Unlimited. Dan verschijnt de zoekbalk rechtsboven aan de pagina :)

Veel lees- en forumplezier nog en hopelijk vind je iets over deze pc :)

xx BB

vandaag mijn consult gehad bij drs. van Engeland!

het is een aardige vrouw en heeft de tijd genomen om alles door te nemen.

bij het passen van de protheses begon de twijfel wel toe te nemen... het lijkt dan niet zo veel te verschillen...

maar dat kan ook komen omdat mijn kijk op de grote veranderd is omdat ik altijd extra gevulde BH's draag toch?

na het passen kwamen we uit op 325cc rond en dual plane geplaatst... :)

ik ben alleen helemaal vergeten te vragen welke cupmaat dat zou gaan worden........

heeft iemand enig idee? ik denk ergens tussen de D en E??

xxxx

thnx BB als je dat zou willen doen heel graag!! :)

het zijn eurosilicone high profile...

zo jammer he! ga je met je hele waslijst aan vragen naar de pc vergeet je net de vraag die er ook toe doet <_<

ik had ook al op de forums gezocht om te vergelijken maar dat verschilt nogal geloof ik....

Je hebt dus een lege 75C... Hm ligt er een beetje aan hoe die eruit ziet....

Kan namelijk met deze prothese zowel een D als een E als een F worden bij je, afhankelijk van hoeveel eigen weefsel je nog hebt...

Als je geen foto wilt plaatsen, zou je me er misschien 1 in pb kunnen sturen, dan kan ik iets specifieker zijn, als je wilt....

xxx BB

hahaha ja dat is natuurlijk waar!!

had ik nog niet aan gedacht :46:

denk je dat ze er ook een beetje mooi uit komen te zien na de bv? daar ben ik nog het bangst voor dat ze niet mooi worden :wacko:

• 2 weeks later...

De vakantie is geboekt!!

Dus morgen nog een consult aanvragen bij Drs van Engeland om nog eens te passen.. Mijn vriend gaat dan ook mee omdat hij toch wel heel nieuwsgierig geworden!

En dan hopelijk een afspraak voor de bv in september!!

• 3 weeks later...

Zo even tijd voor een update!!

Het worden namelijk 325cc medium profile ipv high profile.

Vandaag de bevestiging van de operatie via de post binnengekregen met alle informatie en recepten erbij. Er stond ook bij dat je 3 weken van te voren en 3 weken na de operatie moet stoppen met roken ivm de wondgenezing.. Hebben jullie dit ook gedaan of hebben jullie gewoon door gerookt?

Ik ben nu zo ontzettend zenuwachtig dat ik er buikpijn van heb!! Haha als dat maar niet tot september duurt :P

Waarom krijg je toch medium profile nu????

En dat stoppen met roken... Je kunt in principe gewoon doorroken, je gaat er niet dood aan nu. Het is echter beter voor je herstel.. En ja, er zijn genoeg meiden die zeggen: ik heb gewoon doorgerookt en mijn litteken ziet er perfect uit, maar ze vergeten allemaal dat het risico op complicaties hoger is, als ze niet stoppen met roken....

Dus het beste is toch om je aan het advies van de pc te houden ;)

Ik heb zelf gerookt en ben 4 jaar geleden gestopt, dus weet hoe lastig het is, maar hey, het is voor een goed doel he ;)

En nee ik ben niet zo een ex-roker die nu anti is.. want ik vind het nog steeds erg lekker ruiken :D

xxx

Omdat ik een beetje bang was dat ze dan te ver naar voren zouden steken... Ik heb nog een consult gehad vorige week en toen met passen het nog overlegd met mijn pc en ook wat foto's laten zien van wat ik mooi vond en toen zei zij ook dat ik dan beter een medium profile kon nemen die zijn ook iets breder.. Niet veel maar wel iets..

Ze zijn 12.7 cm met een projectie van 4cm

Dus ik hoop dat het goed gaat komen!!

Ze zei wel dat het een grote D of een kleine E zou worden nu..

Wat denk jij er van BB?

Ja dat is zeker wel waar ja dat het risico dan groter is!! Ik ga het ook zeker wel mijn best doen om te stoppen met roken maar de vorige pogingen waren ook niet zo'n succes dus maakte me er een beetje zorgen over

• 1 month later...

Vanaf vandaag is het nog precies 1 maand voor mijn bv!

En er is nog geen dag voorbijgegaan zonder dat ik er aan heb gedacht!

De ene dag vraag ik me af of ze niet te groot worden, de andere dag of ze juist niet te klein worden!?

Ik ben blij als al dat wachten er straks op zit!

Hebben jullie nog tips of dingen die handig zijn voor als ik weer thuis kom na de operatie?

En hebben jullie ook zoveel getwijfeld voor de bv?

Liefs lynx

Hoi hoi

Die twijfels zijn heel herkenbaar haha... Wisten we maar precies wat we kregen he, dan was het allemaal wat gemakkelijker.. Maarja.. vertrouwen hebben ;)

Als je alleen thuis bent na de operatie, zou ik zorgen dat je in ieder geval iemand hebt die je kunt bellen als het nodig is en dat je altijd je telefoon bij je hebt, al ga je naar het toilet :)

En alles op heuphoogte zetten, want je armen mogen niet te hoog.

Ik heb zelf gezorgd dat het huis spik en span was, zodat het maar bijgehouden hoefde te worden en dat ik al wat eten voorgekookt had en ingevroren :) Manlief kan ook wel koken, maar is wel net wat gemakkelijker als er ook wat in de diepvries zit ;)

xxx

haha!! Ja dat zou idd een stuk makkelijker zijn als je precies wist hoe het er uit ging zien!!

Ik heb idd iemand die er voor me is als ik geopereerd ben. Daar ben ik wel heel blij mee want heb al veel gelezen dat het niet meevalt na de operatie!

Maar dat eten invriezen vind ik wel een goed idee!! dan hoef ik me daar de eerste paar dagen geen zorgen over te maken!

Heb jij veel last gehad na je bv BB?

xxx

Ik vind het altijd moeilijk vergelijken, want mijn pockets moesten kleiner gemaakt worden, door gepruts van de eerste pc die aan mijn borsten gezeten had haha... Dus ja ik heb vooral de eerste week wel echt last gehad, zonder dat ik iets deed. Al denk ik dat als ik geen hechtingen had gehad aan de zijkanten om de pockets kleiner te maken, dat het allemaal zeker meegevallen was.

De eerste keer heb ik enorm last gehad van vocht.. Heel lang trouwens.. Achteraf gezien waarschijnlijk vooral door het gepruts van die pc toen. Maar ach :) Hoe rustiger je doet de eerste twee weken, hoe beter voor je kapsel :)

xxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.