Boobies_iresss Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 hoi dames van het forum,ik heb me een paar dagen geleden aangemeld op dit forum om voor mezeldf nog wat meer informatie te krijgen.ik ben een jonge meid van 19 en erg ontevreden over me borsten, ik weet eigelijk niet wat voor cupmaat ik heb, ik draag alleen bh's van de h&m die gevuld zijn ( niet de maximisers) en daar heb ik een 75c maar dat is het absoluuut niet... heel gek? kent iemand dat? voor de rest Kan ik nergens lingerie kopen, want het zit dan toch niet mooi, aangezien er weinig is. ik ben erg lang ( 1.82) en heb vier jaar geleden een rug operatie moeten ondergaan, waarbij ze mijn wervelkolom hebben vast gezet met stalen pinnen. ik heb een scoliose gehad en dat wil zeggen dat je wervelkolom scheef loopt in een s bocht waardoor je best wel wat bochols kan hebben, en je ribbenkast wat vergroeit kan zijn, bij mij was het ook zo het geval dat die naar binnen draaide, wat ze overigens niet helemaal hebben kunnen rechtzetten, maar dat betekend dus dat mijn ene borst meer naar binnen staat als de andere, en dus ook een cup maat kleiner is, nu dat ik die operatie hgeb ondergaan, sta je kaarsrecht, door dat je niks meer kan buigen zijn je borsten altijd in het zicht en kan je het niet een beetje verbloemen door te buigen . ( want shitt happens dat kan ik niet meer haha ) ik loop nu al 3 jaar echt met dce onzejker heid, me borsten zie je altijd, er hangt bijna niks, en ze zijn ook nog is heel erg ongelijk, en stapelt zich alleen maar op die onzekerheid, nu overweeg ik toch een borstvergroting, omdat alles wat ik leees zie en hoor, klinkt me toch wel erg goed, en zoveel positieve en leuke verhalen, ook wat ik hier allemaal zie en lees, dat brengt me toch weer een stapje dicht bij denk ik. nah fijn ik zo hier en daar vertellen, maar ik krijg van meerdere mensen te horen dat je een borstvergroting moet ondergaan als je kinderen hebt gehad, ik lees hier ook veel dat meiden/vrouwen al moeder zijn en daarna pas een b orstvergrotiong hebben ondergaan. ik heb eigelijk zoiets van ik loop in onzekerheid, je knapt er van op dus waarom zou ik wachten? maar ik zou graag van jullie willen weten wat jullie mening is hierover, en zijn er hier vrouwen/meiden die een borstvergroting hebben ondergaan voordat ze kinderen hadden, en nu wel moeder zijn? het is niet zo dat ik graag nu kinderen wil maar wel over een paar jaar natuurlijk en ik ben wel benieuwd hoe je lichaam erop reageert als die silliconen er al in zitten ipv erna.en of er meiden zijn van mijn leeftijd, die een bv hebben ondergaan? want die heb ik nog niet gevonden...ben er heel entousiast over, en wil het ook heel graagmaar het is niet niks, dus hoor graag jullie meningliefssssss iressss! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelly4 Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 Hallo Iris, Welkom hier. Je zult je hier al snel 'thuis' voelen. Ikzelf ben 20 en heb vandaag precies 7 weken geleden een bv laten doen en absoluut géén spijt. Ik ben nog geen moeder, maar dit zit er wel aan te komen met mijn partner. Waarschijnlijk binnen 2 a 3 jaar. Voor mij is dat geen reden geweest om te wachten. Ik leef nú. Maar dit verschilt per persoon.. Ook verschilt het per persoon waarom iemand het heeft laten doen. Je moet doen waar jij je goed bij voelt en daar op aansturen. Maar het kan zeker geen kwaad om zoveel mogelijk informatie in te winnen. Weet je al bij wie je eventueel de operatie wilt laten doen? Dan zou je een consult kunnen plannen. Succes en mocht je nog vragen hebben, dan weet je me te vinden. X Kelly Link to comment Share on other sites More sharing options...
Druppeltje Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Hi Ires, ik heb spijt dat ik het niet meteen na mijn 18de heb gedaan. Waarom zou je nog jaren met dit onzekere gevoel rondlopen? Als je er het geld ervoor hebt gewoon zo snel mogelijk doen. Anders flink sparen om het zsm te doen. Ik heb 2 vriendinnen die ze allebei voor ze kids kregen hebben laten doen.1 gaat nu voor een borstlift met implantaat. Het is 11 jaar geleden dus ook gewoon tijd.beidenhebben borstvoeding gegeven. Mijn advies: Doen! Leven is te kort en al ingewikkeld genoeg. Er is genoeg info te krijgen over klinieken en PC. X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jammmie Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Hoi Iress,ik weet wat je bedoeld met de bh's! Ik heb zelf nu een 80B met opvulling en dan ziet het er nog aardig uit. Maar als de bh uitgaat blijft er weinig van over hahaHelemaal met bikini's is het dan lastig er 1 te vinden waar het er nog mooi in uit ziet. Ik ben zelf 24 en krijg 24 mei mij borstvergroting.Heb zelf ook lang getwijfeld of ik moest wachten tot na dat ik kinderen heb maar goed ik ben nu nog jong en loop graag in bikini waarom wachten als je er nu al ongelukkig mee bent??Als ik er nu over nadenk had ik het al veel eerder moeten doen dus ik zou maar daar niet heel erg druk over maken! Ik zou zeggen denk er goed overna of het echt is wat je wilt en ga eens op een vrijblijvend consult dan kun je ook het verschil zien en misschien ben je dan gelijk van al je twijfels af!Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
m88 Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 hoihoi, ik heb 7 weken geleden een bv gehad en ik heb dan al wel 2 kinderen maar mijn vriendin heeft 6 jaar trug een bv gehad en daarna 2 kinderen gekregen en ik vind die van haar en nog steeds heel mooi uit zien! ze heeft ook gewoon bv kunnen geven ze zijn niet gaan hangen of wat dan ook alleen ze is bij haar laatste zwangerschap veel aangekomen waardoor ze nu ook wat groter boobs heeft. toen zij voor het eerst op consult kwam had zij ook aan gegeven dat ze nog kinderen wilde en ook bv wilde geven de pc zij dat dit gewoon moest kunnen en hij raade haar ronde siliconen aan omdat na het geven van borstvoeding ze aan de bovenkant een beetje leeg worden.zij heeft de inplantaten wel voor de spier, als dat mogenlijk is bij jouw zou ik dat jouw raden omdat je anders misschien wel kans hebt op een double boublesuc6! Link to comment Share on other sites More sharing options...
draakje Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 mijn moeder zei altijd kind wacht toch met die borstvergroting want als je kinderen krijgt veranderen je borsten ook nog, nou in mijn geval niet zelfs niet tijdens de zwangerschappen (ik heb 2 kids) ze werden er niet dikker van en na de zwangerschap veranderde de vorm ook niet dus is dat beetje wat ik had ook niet gaan hangen, dat is pas gekomen nadat ik ouder werdt. nu ben ik 35 en heb ik 3 weken geleden een bv laten doen en heb er spijt van dat ik niet eerder ben gegaan want tenslotte ben ik wel al die jaren onzeker geweest over mijn lichaam. heel veel succes met het maken van je keuze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boobies_iresss Posted May 6, 2013 Author Share Posted May 6, 2013 Bericht PreviewOh dames heel erg bedankt voor jullie reactie. Ik hoor positievr verhalen,En hier heb ik echt wat aan.Nu nog goed speuren welke kliniek,En dan kan ik me keuze maken,Want die borstvetgroting komt er!@jammie. Grappig dat ji dat ook kent, ik heb inderdaad soms een 80b en dan een 75c en bij livera zelfs 70d maarehhh ik hebnie meer als een a cup heel appart,Heb me victoria secret bikinis binnen helaas voor mij geen mooie opvulling, dus volgend jaar zomer loop ik ook met mooie borsten,Ik ben dan 20. Vind dan zelf wel dat ik oud genoeg ben toch,Oh ik sta te poppelen haha, Echt bedankt voor de reacties(Grote meevaller, als ik doorzet betaald me vriend 1.000 mee! Hahaha ideaal)Liefs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
draakje Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Dat gevoel van popelen kan ik maar al te goed, hier in huis Is het thema borsten vaak aangekaart, ieder jaar rond de lente vooral als de kleding weer bloter werd en tussendoor als er Gevraagd werd of het licht niet eens een keer aan mocht blijven Tijdens het..... Haha Dus op een avond kwam het weer tersprake en toen zei mijn Mannetje: schat het geld is geregeld als je wilt doe het dan en ga je niet ook goed het geld loopt niet weg, tja toen was de keus snel gemaakt en ben ik alles gaan regelen. Ik loop nu nog op een roze wolk en kan niet wachten om bikini's Lingerie en andere kleding te gaan shoppen, ook voor het eerst verheug ik me echt op onze strandvakantie naar spanje. Dus voor een geweldig gevoel van zelfverzekerdheid zeg ik zeker DOEN!!! Gr draakje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boobies_iresss Posted May 7, 2013 Author Share Posted May 7, 2013 @ draakje haha ja op die roze wolk wil ik ook graag lopen..en ik vind hewt toch wel bizar hoeveel vrouwen in nederland een bv hebben gehad/doen zo recent ook nog,had dat helemaal niet verwacht joh.ik heb net even op je site gekeken,ik snap dat je niet kan wachten om nieuwe lingerie te gaan shoppen, lijkt me ook zo heerlijkik wens je nog veeel succes met het hele herstel,en nu lekker verheugen op je mooie strandvakantie! met een mooie gevulde bikini! jaloerzer kan ik niet zijn hahahhaliefsss Link to comment Share on other sites More sharing options...
draakje Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 daar stond ik inderdaad ook van te kijken hoeveel vrouwen een bv laten doen.toen ik in de kliniek aan het wachten was totdat ik naar de ok mocht ging er ieder uur iemand naar binnen en naar buiten en dat vanaf 9 tot 3 uur en er waren toch zeker 10 bedden gevuld en als dat iedere dag zo gaat nou tel hetmaar eens uit haha.het moment dat jij ook kan genieten gaat vast en zeker nog wel komen want ikheb begrepen dat je de knoop hebt door gehakt en dat je er voor wilt gaandan geef ik als advies mee: kijk hier eens rond en lees de ervaringen oververschillende chirurgen en kijk bij wie je wel eens een consult zou willen, gagerust bij verschillende artsen op gesprek en kijk dan bij wie je je het prettigstvoelt, want welke arts voor de een leuk is kan voor een ander als minderleukervaren worden.ik zelf ben in de wellness kliniek geopereerd door dr visser en ik kan alleen maar zeggendat ik zeker heel tevreden ben met haar zowel het werk wat ze leverd als in de omgangsommige vinden haar nogal stug ik vind het een rustige aardige vrouw die nergens doekjes omheen draait en zegt waar het op staat, ze maakt het niet mooier dan dat hetis en die eerlijkheid daar hou ik van.en iets wat mij aansprak was toch de prijs omdat die in belgie toch een stuk lager ligt alsin ons kikkerlandje.verder wil ik je heel veel succes wensen bij het vinden van een arts waar jij je prettig bij voelt.X . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boobies_iresss Posted May 7, 2013 Author Share Posted May 7, 2013 @ draakje jaa en er zijn ook zoveel artsen zoveel klinieken, de een vind het wel vfijn de ander niet, maar inderdaad wat je zegt in belgie ligt de prijs toch wel wat lager en qua tevreden heid zit het daar ook wel goed, ik ben zelf ook maar een kapster en tja het is niet zomaar ef wat je neer tikt ( althans in mijn geval) maar het is ook weer niet zo dat je maar van het goedkoopste moet uitgaan, qualiteit is het belangrijkste, na 10 jaar is het wel het beste om een wissel te doen begreepo ik he?ik heb je fotos gezien en het ziet er heel erg mooi uit zeg, op naar de zomer voor je! wat zal jij daar van genieten zeg...oja je zegt van je kunt bij verschillende op consult gaan heb jij dat zelf ook gedaan?en geopereerd door een vrouw, hoor je ook niet vaak! leuk.heel erg bedankt voor je berichtje,liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
draakje Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 ja haha tegenwoordig gooien ze je dood met artsen die bv's uitvoeren je ziet door de bomen het bos niet meer en het rare vind ik dat iedere arts iets anders adviseerd voor het herstel, van de een krijg je verband voor 2 weken bij de ander een kliniek bh en over de herstelperiode verschillen de meningen ook nog heel erg, net als over het plaatsen van de protheses de een zweert bij voor de borstpier de ander dual plane of volledig achter de borstspier en dan hebben we het nog niet gehad over de vorm van de protheses en welk type, dus keus genoeg maar het gaat zich erom dat je ook een arts vind waar jij je prettig bij voelt en dan speelt een prijs geen rol het moet gewoon goed zijn, ik heb het gezien als een finansieel voordeel dat ik me heel goed voelde bij de wellness kliniek, ik ben dan ook niet op meerdere consulten geweest omdat ik me heel goed voelde bij deze kliniek en ik dan ook meteen besloten heb om me daar te laten opereren, als dat gevoel niet goed was geweest was ik zeker verder gaan kijken. nu je het zegt ja er zijn inderdaad niet veel vrouwen en ik kan dan ook geen andere vrouwelijke arts bedenken die bv's doet haha wel grappig eigenlijk. wat betrefd die wissel het zou niet nodig zijn om na 10 jaar een wissel te hoeven, je zou ze dan wel jaarlijks even laten controleren maar zolang er niks mis mee is hoeven ze niet gewisseld te worden het is alleen dat de wellness 10 jaar garantie geven op hun protheses op lekken en scheuren en als er in die 10 jaar wat mee gebeurd krijg je een kosteloze vervanging. ps. bedankt voor je complimentje, jazeker laat die zomer maar komen X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.