Ga naar inhoud

Wanneer weer naar buiten na BV


Gast Rey

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Aanstaande vrijdag ga ik onder het mes voor bv. Maar een week na mijn bv hebben wij feest. En helaas moet ik het ook vieren met mijn familie kenissen etc. Ik zit er echt mee. Hoe zal ik me voelen na een mijn bv. Kan ik gewoon met mijn kids feestje vieren? Ben ook bang dat het iedereen zal opvallen dat mijn boobs groter is dan voorheen.

Ik wou zsm grote borsten en heb toen geen rekening gehouden met onze traditonele feestblush.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi zussie

Ik denk dat dit wel gaat lukken hoor als je maar rustig aan doet niet heffen,of snelle bewegingen etc

je lichaam geeft dit wel aan wat wel en niet gaat meestal krijg je de pijn later pas dus laat

je niet verassen haha, doe gewoon rustig aan, en wat betreft de vergroting die zal opvallen als je niet wilt dat er over gevraagd wordt etc zou ik als ik jou was een wat wijdere blouse,trui aantrekken of haha

je jas aan houden hopen dat het feessie buiten is:P

lekker snel ben jij al aan de beurt he ben je me nog voor he nou lees hopelijk snel je verslag

en zet m op he meid ik hoor gauw van je

veel liefs Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Rey,

Is het feest bij jou thuis of heb je een feestje buitenshuisunsure.gif Sowieso vind ik het heel 'moedig' om na een week te gaan feesten, ik had het jou niet na gedaan. blink.gif

In ieder geval wens ik je veel succes toe met je bv aanstaande vrijdag, óók Pat71 en Patricia gaan diezelfde vrijdag nieuwe boebies krijgen 101.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rey,

Als aanvulling kan ik je nog de tip geven om na je BV je nek, schouders; je bovenlijf spoel te houden, want ik loop er af en toe krom bij en moet echt op mn houding letten. Als jij ook krom/gebogen/stijf gaat lopen dan valt het natuurlijk op dat er iets met je aan de hand is.

En als je een partner hebt(neem ik aan als je kids hebt) dan kun je ook met hem van te voren afspreken wat hij kan doen in bepaalde situatie's om je te ondersteunen, want je mag nu eenmaal nog niet zoveel doen na een week PO.

Ook als ik iets op wil pakken, dan druk ik met de andere hand tegen mijn borsten(alsof ze er af zouden kunnen vallen, hahaha). weet niet of anderen er ook last van hebben/hadden. Maar van dat soort trekjes moet je je bewust zijn en proberen niet te doen als je niet wil dat het opvalt.

Mocht je je echt niet goedvoelen, dan kun je toch ook aangeven dat je ziek bent en niet naar het feest kunt?De griep heerst, dus een goed excuus.

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met kledij kan je veel verdoezelen > zwarte kleur en een aangepaste snit :rolleyes:

Ik moest een maand na me'n bv ook naar een familiefeest (120 pers.) , geen kat heeft er wat van gezegt .

Op een klasreunie ook geen rare blikken al werd ik er vroeger wel om uitgelachen ('plank') .

Beste vriendin uit me'n jeugd (gingen toch tot ons 23ste samen op stap) viel 't niet eens op . Dat terwijl zij een natuurlijke E-cup heeft en ik ervoor een legeB en we altijd zeiden : 'een stuk eraf bij mij en dat bij jou erin' wwz dat we'r alletwee fel mee bezig waren met die borsten .

Je zal nog wel moe zijn en je zal in bewegingen beperkt zijn maar 't is te doen als je lange tijd kunt zitten . Beentjes losgooien op de dansvloer (eventueel) zal er nog niet inzitten .

Je kan alrijd wat vroeger naar huis omdat je 'herstellende bent van een griepje' .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames voor de nuttige tips. Ik hoop dat alles goed zal verlopen. Ik heb eindelijk na 10 jaar de moed gehad om voor een bv te gaan, dus zal nu positief blijven denken. Als ik me nu zo druk ga maken over dit en dat na mijn bv, maak ik het alleen moeilijker voor mezelf. Uiteindelijk a.s. vrijdag heb ik boobs. 101.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moet er om 9 uur zijn,half 10 onder het mes maar ik mocht wel eerder komen ( half9/kwart voor 9) omdat ik nog wat vragen had.

al staat er (altijd)al wel een consult van een klein half uurtje voor de operatie gepland hoor. maar zal toch wel op tijd zijn haha... rij bijtijds weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een week na je BV al naar een feest?? :20: Nou dat vind ik dapper hoor! Ik weet dat niet iedereen hetzelfde is maar ik had dat écht niet gered...een week na mijn operatie. No way!

Ik hoop voor je dat het er niet te druk is (want je kan het niet gebruiken als mensen tegen je op gaan lopen!) en dat je er lekker in een hoekje kan gaan zitten...

Heeeel veel succes vrijdag!!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.