Jojo20 Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 Hallo, ik ben 19 jaar en ik ben al sinds mijn borsten in ontwikkeling zijn onzeker hierover. De ene heeft een A cup en de ander een C. En mijn borsten hangen ook erg.Ik was er al een paar keer mee naar de huisarts geweest, maar die zei dat het misschien wel recht zou trekken, en dat ik er nog maar een paar jaar mee moest wachten. Ik heb een half jaar geleden de stap durven zetten om naar een plastisch chirurg te gaan, op doorverwijzing van (een andere) huisarts. Nu wordt ik over een maand geopereerd... Ik krijg een borstlift om de tepels op de goede plaats te krijgen en een borstvergroting om de borsten gelijk te maken. Ik merk aan mezelf dat ik nu 24/7 bezig ben met die operatie, ik zie er niet tegen op, maar ik kijk er zó naar uit dat ik nergens anders meer aan kan denken. Het lijkt wel of ik nu geconfronteerd wordt met het feit dat ik altijd er zo onzeker over ben geweest en dat het me best wel heeft tegengehouden op bepaalde aspecten; nooit strakke shirtjes aan, altijd omgedraaid omkleden in kleedkamers, en met jongens houdt ik altijd de boot af. Ik wil niet dat iemand aan mijn borsten zit en ik wil ook dat niemand het weet, omdat ik me ervoor schaam... Maar nu heb ik iemand ontmoet die ik eigenlijk wel leuk vindt, we hebben al een aantal keren afgesproken, en wil graag meer... alleen ik vind dit dus erg lastig, ik zou het graag willen, want het is echt een leuke jongen, maar het houdt me gewoon tegen... Stel het wordt serieuzer en moet het hem vertellen, of hij ziet of merkt het zelf.. dat vind ik erg moeilijk. Helemaal omdat de timing nu gewoon niet echt uitkomt.. ik ben zo bezig met die operatie dat er soms vervelend is dat ik er zoveel aan denk, dat ik er zo erg naar uitkijk. Ik vroeg me af of er mensen zijn die ook zo'n operatie hebben gehad of mensen die ook zo naar een operatie uitkeken dat ze nergens anders meer mee bezig waren...? Liefss Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 Hoi hoi Welkom op het forum!! Dat je nergens anders meer mee bezig bent, dat is heel herkenbaar voor de meesten hier! Het is ook een grote stap en het gaat je leven echt verrijken Sja en die date van je... Lastige situatie... Ik denk dat je vooral op je gevoel af moet gaan.... Wíl je het hem vertellen, of laat je het op het moment afkomen...? Straks krijg je je operatie en heb je natuurlijk wel een reden nodig om te zeggen waarom je geopereerd wordt.. De vraag is of je gewoon open kaart wilt spelen, of dat je dat liever nog niet doet.. Dat heeft denk ik, met vertrouwen te maken en hoe goed je mekaar kent.... Heel veel succes in ieder geval!! Bij wie ga je, welke pc en kliniek? xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jojo20 Posted May 7, 2013 Author Share Posted May 7, 2013 Oke! Dankje!Dat is het inderdaad, het is best wel iets intiems wat je deelt met iemand en ik moet voor mezelf maar even goed nadenken wat ik wil..Ik wordt geopereerd bij de Velthuis Kliniek! 3 juni! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 Wil je ook nog kwijt welke pc? Of liever niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jojo20 Posted May 9, 2013 Author Share Posted May 9, 2013 In Enschede! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rania89 Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Beste topicstarter,Ik herken mezelf erg in je verhaal. Ik heb ook sinds een paar maanden een leuke man leren kennen. De timing is voor mij ook niet zo best.Ik wil niet dat hij mijn borsten aanraakt omdat hij dan duidelijk een dikke vulling zal voelen. Ik duw zijn hand altijd weg. Maar hierdoor kunnen wij ook niet verder gaan. Teminste het kan wel, maar ik wil niet dat hij ziet dat ik nu een AA cupje heb en straks dikke boobies. Hij maakt deel uit van mijn vriendengroep dat maakt het lastig. Ik vind mijn bv prive en niemand kan mij garanderen dat ons contact doorgroeit tot een serieuze relatie. Zo voorkom ik dat onodig veel mensen ervan op de hoogte zullen zijn. BTW ik wordt ook op 3 juni geopereerd bij ACCZ klinkiek door van Onselen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jojo20 Posted May 12, 2013 Author Share Posted May 12, 2013 Ja precies! Dat heb ik dus ook, het is gewoon lastig dat je niet weet of het serieuzer wordt, stel dat je het verteld en het wordt niks, dan heb je wel iets aan hem verteld wat je eigenlijk alleen aan iemand verteld die je goed vertrouwt. En aan de andere kant vind je hem wel erg leuk... Ik merk nu aan mezelf dat ik een beetje de boot afhoudt... Wat misschien ook niet helemaal eerlijk is tegenover hem, want hij weet ook niet waarom ik dat doe.. Tsja, het blijft lastig! Wat toevallig dezelfde dag!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 In Enschede! Niet in welke stad.. Welke arts? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jojo20 Posted May 13, 2013 Author Share Posted May 13, 2013 Oooh! Dokter Smulders! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.