Groen Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 Dag dames!ik heb nog een aantal vragen voor dames die al een BV hebben gehad. Hoe voelen ze?! Voelt het hard aan, of normaal?En hoe zit dat als je op je buik wil slapen? Ligt dat wel lekker?Laatste vraagje; kun je een BV een push-up aan? Of zit dat raar?Groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlie34 Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 Hoi groen Heb 3 dagen terug n bv gehad dus kan nog niet echt oordelen maar wat ik nu vooral voel is pijn !! En ze zijn nog erg hard , sommige plekken verdoofd . Ik heb ronde protheses voor de spier , mag van dr demeyere gewoon n push up aan na 6 weken . Met anatomische protheses raad hij t af en geloof dual plane ook . Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
mamavan3 Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 ik ga dit topic volgen, is ook een vraag van mij haha, ben benieuwdd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimmetje91 Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 Hey ik ben nu bijna 4maanden po en het voelt alsof ze mij hele leven al aan me vast zitten. Na 6weken sliep ik al gewoon op mijn buik en he5 voelt gewoon normaal. Wel zijn ze nog behoorlijk hard in tegen stelling met echte borsten. Ze worden met de week nog steeds een beetje zachter, maar of ze zo zacht worden als echte borsten, dat betwijfel ik.Wel ben ik er blij mee en waren ze het geld, de 'pijn' en alles erom heen 100% waard. Hopelijk heb je er wat aan.Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikje Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 Ben ook wel benieuwd wanneer je een push up aan mag eigenlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeepbelx Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 mij is verteld een jaar geen pushup aan (heb rond achter de spier) ik ben nu bijna 9weken PO en ik vind ze al heel zacht, nog niet helemaal als een natuurlijke borst, maar ik denk sowieso dat ze nooit zooo zacht zullen wordn... maar ik ben ook heel tevreden met het resultaat. heb ook al het gevoel of ze er altijd zijn geweest en ik ben niet echt een buikslaper, maar ik kon na 6weken weer op men buik liggn (kreeg dan een heerlijke massage van men vriend) en dat was in het begin wat raar, maar gaat elke keer beter (het is gewoon allemaal wennen!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissesD Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 Volg ik eventjes mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
KK-love Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Ook ik ga deze volgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelly4 Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Na 3 weken sliep ik alweer zonder problemen op mijn buik Ben nu bijna 2 maanden PO en zijn al heeeeerlijk zacht! Niets op aan te merken.. Ze voelen echt als mijn eigen Heb alleen nog steeds geen gevoel in mijn linker tepel.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Undercover89 Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Zou dat dan echt aan vorm of merk prothese liggen? Mijn anatomische van natrelle zijn aan de onderkant echt bakstenen. Ik had vooraf wel nul tiet, dus geen eigen zachte borst die erom heen valt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeda Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Dit ga ik ook even verder volgen ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groen Posted May 10, 2013 Author Share Posted May 10, 2013 Whahah! Een hoop mensen die volgen! Meer reacties gevraagd!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koekie27 Posted May 10, 2013 Share Posted May 10, 2013 Hey dames Ik ga dit ook volgen..., Ben nu 5 weken PO... Als ik te lang op mijn buik lig gaat het wel pijn doen. Wanneer je weer een push up aan mag weet ik niet.... Dr visser heeft hier niks over verteld, ik heb er vandaag nog 1 gepast en dit zat wel mooi alleen de 75 D was te klein en er was niet groter helaas. Ik hoop dat mijn boobs wel nog een stuk zachter worden, ze zijn nu al best wel zacht, maar er in knijpen kan nog lang niet. ( helaas) haha Ik had wel gelijk na de bv al gewoon normaal gevoel in allebei mijn tepels. Nou succes ..... Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juwel Posted May 10, 2013 Share Posted May 10, 2013 Ik heb 20 jaar geleden mijn eerste bv laten doen en ze zijn qua zachtheid en vorm van mij niet te onderscheiden van echt borsten. In die 20 jaar verschillende relaties gehad en maar aan twee mannen verteld dat ik een bv had gehad. De rest (alle andere 349 hihih nee hoor) hebben er nooit iets van gemerkt. Het hangt er dus wel vanaf of je ronde hebt, heb ik dus. Anatomische schijnen inderdaad veel stugger te zijn en daardoor minder zacht te worden. Ik slaap ook altijd op mijn buik en dat gaat dus ook prima. Alleen de eerste paar weken/maanden kan dat dus niet. Oh ja en omdat mijn bv veel te klein was uitgevallen, heb ik ook altijd push up gedragen al die jaren. Heb daar nooit enig probleem van ondervonden. Mijn protheses(jes) zitten boven de spier. Omdat ik 27 mei een prothese wissel heb en dus nu wel grotere boobs wil, draag ik nu van die maxi push ups. Ik moet zeggen dat die wel echt pijn gaan doen. Ook als ik hem s avonds uittrek doen mijn borsten echt nog ff pijn. Maar in die bh's wordt alles ook wel heel erg naar opzij en naar boven geduwd dus das ook wel weer logisch dat je dat gaat voelen. XxX Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted May 10, 2013 Share Posted May 10, 2013 Ik heb ze vervloektttttttt de eerste maanden. Blerghhh wat een harde onnatuurlijke ballen ( sja, 900cc) maar na 8 maanden was het dan toch echt zover! Ze werden zacht Of mijn huid was inmiddels meer opgerekt?! Ik weet het niet, maar de harde ballen waren weg, en het werd kneedgum :p Na 5 maanden kon ik pas weer lekker op mn buik slapen zonder het idee te hebben dat "ik ergens op lag" .. ik dacht dat het nooit zou wennen. Maar voilá.. ook dat kwam weer helemaal goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuuSter Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Ik ben nu 2 weken po en ze zijn echt nog heel hard hihi maar dat hoort er nou eenmaal bij, ze zijn ook nog niet helemaal gedaald en vochtvrij....geduld geduldT voelt nog niet als eigen maar dat gaat mettertijd helemaal goedkomen :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimzy Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 ben bijna 3 weken PO, ze zijn nog pijnlijk maar het gevoel is er weer en ze worden al lekker zacht. Op mijn buik slapen doe ik niet dus geen idee, maar op mijn zij slaap ik sinds een goeie week. Ik wissel wel af links/rechts en op de rug omdat het soms toch nog een beetje pijn gaat doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
draakje Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 ik ben sinds afgelopen donderdag 6 weken po en ze zijn voor mij al helemaal eigen ik mocht na 4 weken van dr visser op mijn buik slapen en aangezien ik een buikslaper ben heb ik dat ook meteen uit geprobeerd en ja hoor dat lukte prima. nu slaap ik sinds 3 dagen zonder bh op mijn buik en zijn ze al een stuk soepeler ik kan er wel in knijpen, oke ze mogen nog wel wat zachter worden voornamelijk boven op maar ik denk dat ze nog wel iets zullen gaan zakken. mijn vriend vind ze nog wel wat harder aanvoelen dan een natuurlijke borst maar niet onaangenaam haha en ik heb verder geen idee want de enigste borsten die ik in mijn handen heb gehad zijn mijn eigen en om ze nou te vergelijken met mijn slappe theetuutjes is niet echt een vergelijk want die waren zacht door leegheid X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tianie Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 wil dit topic ook ff volgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissJones Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Ik volg deze ook ff. Ben nu 3 dagen po en ze zijn knoerhard. Durf er nog niet echt aan te zitten. Tepels voelen aan als normaal en ik heb niet het gevoel dat er iets in miijn borsten zit. Voelt aan als mijn eigen borsten. Nog veel pijn en kijk er zooooo naar uit dat ik op mijn buik kan slapen..... Ik 'slaap' nu op mijn rug....of niet eigenlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sizzlie Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Hoi meiden. Ben inmiddels 10 maanden PO. Eerst zijn ze harder maar naarmate de tijd vordert hoe zachter ze worden. Ik ben behoorlijk slank dus mijn protheses voel je aan de zijkanten. Helaas zijn mijn littekens geen kleine streepjes, maar dik, groot en ietwat rafelig. Een push up bh wordt afgeraden! Je mag rustig een push up dragen voor bijv een feestje maar langdurig dragen wordt afgeraden omdat de vorm Vd prothese kan veranderen. Althans dat is mij verteld door de plast chirurg. Verder ben ik er erg blij mee en had ik Zelfs nog wel een maatje groter willen hebben hahaha. Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groen Posted June 3, 2013 Author Share Posted June 3, 2013 Nou, over een paar maanden kan ik antwoord geven op mijn eigen vragen want ik heb een datum yeeehhh!!! 22 juli it is! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.