Jump to content

Haaruitval


Ella
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb 2 weken geleden mijn bv :101: gehad.

En nu blijf ik maar last houden van haaruitval :74: . Heb op het internet gelezen, dat dit waarschijnlijk door de narcose komt.

Hebben meerdere mensen hier last van gehad en wanneer stopte dit?

:116:

Link to comment
Share on other sites

goedemiddag,

zeer herkenbaar topic voor mij. ik heb er na mijn bvk, ongeveer 20 jaar geleden heel veel last van gehad, zelfs op plekken waar normaal gesproken je haar het stevigst verankerd zit, zijkanten hoofd, ik kon mijn haar gewoon uitplukken met bosjes tegelijk. bij mij stopte het (toeval?) nadat ik mijn haar met henna geverfd heb.

ik heb het pas geleden nog een keer aanhangig gemaakt bij de narcotiseur. Hij vertelde dat dit een samenhang is tussen lichamelijke conditie en herstel lichaam na de operatie. dwz als je conditie of weerstand voor de operatie niet helemaal jofel is, je lijf door de operatie (en narcose) een flinke opdoffer krijgt en alles zal doen om te herstellen, bepaalde regionen in je lichaam minder goed zullen functioneren.

enige oplossing dus is zo goed mogelijk voor je lijf zorgen, gezond eten en veel drinken.

Link to comment
Share on other sites

Guest mariannev

Hoi,

Ik ben 12 dagen geleden geholpen aan een bvk en heb nu ook ontzettend last van haar uitval.

Erg vervelend. Normaal gesproken heb ik geen last van vet haar, maar nu voelt het om de haverklap vet aan bleeeeeeh :23:

Ik hoop maar dat het niet al te lang duurt.

groetjes,

Marianne

Link to comment
Share on other sites

 Share



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.